You are not logged in.
Sufjan Stevens
Jaga Jazzist
Kate Bush
Thee Oh Sees
Beck
Grizzly Bear
Tom Waits
Pixies
Jonathan Wilson
Temples
The Strypes
Chvrches
Rokia Traore
Neutral Milk Hotel
Sharon Van Etten
PJ Harvey
Jose Gonzales
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
linda perhacs
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kate Bush
Beck
Tom Waits
Pixies
PJ Harvey
Your eyes / like crashing jets
Muzamaza wrote:Kate Bush
Beck
Tom Waits
Pixies
PJ Harvey
Eihän nää mitään kuuminta indietä ole. Mutta mielelläni näkisin (osin uudelleen).
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
neutral milk hotel pliide, jos ei flown pellet saa hoitumaan ja sit se tame impala stadin keikalle
linda perhacs
Tämä todellakin.
mulla menis kaikki vähän kakkoskierroksella, mutta nämä haluaisin nähdä uudestaan. mieluiten omat klubikeikat. lämppäreiksi joitain muita kuin helsinkiläisiä.
BARDO POND
BOREDOMS
PAIN JERK ja JOHN WIESE
MARGY PEPPER ja LOVE OF DIAGRAMS
J MASCIS
ALVARIUS B
BORBETOMAGUS
BURNING STAR CORE
MARGY PEPPER
NO NYT KYLLÄ SMAA
BURNING STAR CORE
tai c. spencer yeh tekemässä ihan mitä tahansa. tästä kyl on hossokin joskus puhunut.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Space Lady
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Blank Realm olisi kesällä Euroopassa.
Ringo Deathstarr olis kans kiva nähdä Suomessa.
The Ghost of a Saber Tooth Tiger
Melt Yourself Down
Moonlasso
Jambinai
Tulispa Angel Olsen Suomeen keikalle.
Luulin lukeneeni jotain hassutelutopsua kun edellisestä seitsemästä postauksesta tunnistin tasan tarkkaan J Mascisin, loput kuulostaa keksityiltä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
2pac hologrammina
Aaliyah hologrammina
R. Kelly ihan miten tahansa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luulin lukeneeni jotain hassutelutopsua kun edellisestä seitsemästä postauksesta tunnistin tasan tarkkaan J Mascisin, loput kuulostaa keksityiltä
Boredoms kannattais ottaa haltuun
NII SIT EHKÄ TÄÄ KAIKKEIN TÄRKEIN ELI NYT SE OFFSPRING PLAYS SMASH STADIIN SEN RUISSIN JÄLKEEN SUNNUNTAI OIS VITUN KOVA TAI SIT SE RUISSIA EDELTÄVÄ TORSTAI KOSKA SILLOIN EI OIS EES FUTIKSEN MÖMMÖMSKEBOJA SAMAAN AIKAAN VOI VITTU ETTÄ TULISIN PALJON
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
Sufjan Stevens
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Idaho
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
röö wrote:Muzamaza wrote:Kate Bush
Beck
Tom Waits
Pixies
PJ Harvey
Eihän nää mitään kuuminta indietä ole. Mutta mielelläni näkisin (osin uudelleen).
Unohdin vastata tähän, en siis millään muotoa nauranut artistitoiveillesi (päinvastoin), vaan sille ajatukselle että Artemi saisi buukattua jonkun näistä Helsinkiin keikalle
Laitetaas nyt tännekin lyhennetty lista keskeisimmistä toiveista kun Kuudennen aistin peruuntuminen varmistui:
Nisennenmondai
Witxes
Les Savy Fav
Scout Niblett
The Dead C
Sleaford Mods
Muzamaza wrote:röö wrote:Muzamaza wrote:Kate Bush
Beck
Tom Waits
Pixies
PJ Harvey
Unohdin vastata tähän, en siis millään muotoa nauranut artistitoiveillesi (päinvastoin), vaan sille ajatukselle että Artemi saisi buukattua jonkun näistä Helsinkiin keikalle
Kyllähän noista osa Fullsteamille mahtuisi. Miksei?
Saa kyllä Livenation tai kukavaanmuukin tuoda
Dean Wareham
THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES THE BABIES
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
eikai sitä paljoo muuta tarvitsisi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
THE EX, saatana.
mulla menis kaikki vähän kakkoskierroksella, mutta nämä haluaisin nähdä uudestaan. mieluiten omat klubikeikat. lämppärit suluissa.
BARDO POND (ei lämppäriä, kahden tunnin jumituskeikka)
BOREDOMS (Fate vs. Free Willy)
PAIN JERK ja JOHN WIESE (Jaakko Vanhala)
MARGY PEPPER ja LOVE OF DIAGRAMS (Echo is your love)
ALVARIUS B (T.T. Salo)
BORBETOMAGUS (Horst Quartet)
BURNING STAR CORE (Joel Kupiainen)
korjasub
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
armashenrik wrote:mulla menis kaikki vähän kakkoskierroksella, mutta nämä haluaisin nähdä uudestaan. mieluiten omat klubikeikat. lämppärit suluissa.
BARDO POND (ei lämppäriä, kahden tunnin tiukka setlist, jossa tulisi vain kaikki hitit.)
BOREDOMS (aulassa saisi korkeintaan soittaa Greippi)
PAIN JERK ja JOHN WIESE (eiköhän kahdessa möykkääjässä ole tarpeeksi. tämä sopisi vaikka Kupoliin)
MARGY PEPPER ja LOVE OF DIAGRAMS (eiköhän eiyl olisi vähän torttua tortun päälle?)
ALVARIUS B (hmm en ole t.t saloa ittenään koskaan nähnyt, mutta ehkä ottaisin tähän tilalle jonkun kikkelis kokkelis jatsiryhmän mieluummin. ehkä tähän se horst ja illan aloittais liim-dylanarina, ehkä jopa vuk soolona.)
BORBETOMAGUS (nöin kaksi kertaa rangdan kanssa ja se jotenkin toimi tosi hyvin. rokkii ensin ja väliaktiksi hissuttelua. sitten räjäytys)
BURNING STAR CORE (Joel Kupiainen -*tirsk*) ptarmiganis tais olla spenceriä lämppäämäs antti tolvi viimeks. vois olla nyttenkin.korjasub
nyt kyllä mentiin seinään ja lujaa. joudun kyllä rekuperoimaan, koska kyseiset valintasi saisivat mut oikeasti aika vihaiseksi keikkajärjestäjää kohti.