You are not logged in.
Meil ois huomenna vähän tarvetta pelaajille. Kaks turnausmatsia (2x25min) 6. divaritason höntsää ois tarjolla. Eka klo 14 ja toka klo 15, 16 tai 17 Havukosken hiekalla Vantaalla. Homostelkaa tähän tai privana, jos on kiinnostusta.
Joukkueena siis FC Babylon ja lähes ainutlaatuinen mahdollisuus päästä pelaamaan hrmunoidan kanssa samassa jengissä!
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Voivit, oon vielä sen verran kuumeen jälkitunnelmissa, että ei millään voi.
Mutta oon jatkossa käytettävissä melkein mihin tahansa peleihin (you know what I mean) 09-alueella (you really know what I mean).
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Höntsät kiinnostaa kans. Ihan heti en kyllä tohdi matsiin hypätä, kun on edellisistä palloiluista jo pari vuotta. Mut tänä kesänä pitäis löytyä aikaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
J-B vois katsea jonkun porukan johonkin koolle?
J-B vois katsea jonkun porukan johonkin koolle?
kaitsea piti sanomani
Katseen vaiks ens vkolla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Niijoo tokalle linjalle ollaan menossa viideltä... Unohtu täällä ilmotella, mut hyvä vaan, koska eilen oli vielä Bragu klo 18 suunnitelmissa, ennen ku joku tajus et siel on ifkin peli. Tokalla linjalla minikenttä. Jos ei mahu, suunnitelmat ilmeisen auki...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hommasin uudeksi höntsäpalloksi selectin brilliant superin eli noiden lippulaivamallin. Saas nähä paljonko eroaa iänikuisesta omegasta. Honka ainakin pelaa liigamatsinsa näillä. 65e oli stadiumissa eli noihin addun, niken ja puman ykkösmalleihin nähden ihan siedettävän hintainen.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Aijai, olipa mukava avata kausi viheriöllä. Mitään en toki osannu mutta hauskaahan se silti on.
Hep! Lypon Dani virittelee illaks höntsiä jonnekin klo 19.30.
Äh. Kerrankin natsais muuten tulla, mut muljautin nilkkani viime matsissa ja säästelen sitä kyllä seuraavaan asti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Senkin niljakas mulkku tuu pelaa!
Varmaan siis Braku 19.30, jos ketään tulossa. Meen varmaan kattomaan.
Tänää Taliin kello kuus?
duunipaikan vuoro mut näyttää aika nihkeesti olevan porukkaa
Olin eilen niin ei jaksa mitenkään. Pelasin nollapelin maalissa
Last edited by börjeslandet (21.06.2011 13:51)
en ole kolmekybänen emoboy
Tänää Taliin kello kuus?
duunipaikan vuoro mut näyttää aika nihkeesti olevan porukkaa
Onks tuol mimmonen taso? Futis on mulle oikeesti jotenkin läpitunkemattoman vaikeeta
Älä päästä painiks sitä
Mikä kenttä? Voisin harkita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nurmikolla jossain potkitaan ja tasosta ei kannata huolestua
Jees no mä tuun koittamaan.
Älä päästä painiks sitä
Ihan hazzut hönsät oli.
Oli toi kyl hauskaa ja tasokin riitti just silleen ylärajoilla skarpatessa. Pitäis vaan pysyä siel laidoilla kun enhän mä keskellä saa mitään aikaseks. Lisäks tommonen reilun tunnin hölkyttely + spurtteilu on niin erilaista muuhun mun harrastamaan liikuntaan verrattuna ettei kuntopohja meinannu riittää loppuun asti.
Älä päästä painiks sitä
Hyvät pelit, ehkä vähän lyhyet vain
Alkoi löytymään yhteispeliä hrmiksen kanssa ihan kohtalaisesti
Leikkasin kynnet juuri ennen pelin alkua mutta silti vasurin pottuvarvas on nyt mustana
Last edited by Okko (21.06.2011 21:20)
Alkoi löytymään yhteispeliä hrmiksen kanssa ihan kohtalaisesti
Oli kyllä paikoitellen vastaavaa menoa ku Tecmo Cupin Robin + Cecil -kombolla
IMekää cosmic space jormaa, mixette koskaan ehi pelaa mun kaa
IMekää cosmic space jormaa, mixette koskaan ehi pelaa mun kaa
Sun höntsät on ajotettu ihan paskasti.
Oliko tänään jotain?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.