You are not logged in.
Levy löytyy ja on hienoa kuunneltavaa. Kiinnostavia muutoksia äänikuvassa kuulee kun kävelee levyn soidessa ympäri asuntoa.
Edellisellä sivulla mainittu Lichen Gumbo on vissiinkin sold out.
bzort glorf bööth
Levy tilattu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
It's Psychedelic Baby haastatellut myös Lichen Gumbon tiimoilta.
bzort glorf bööth
Kehä ostettu, mutta just nyt soi omat suhinat täällä, niin ei malta laittaa soimaan vielä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan mahottoman hieno tuo Kehä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ihan mahottoman hieno tuo Kehä.
en oo vissiin hirveen tarkkaan kuunnellu, ku en oo varma onko b puolella eri äänet kuin a puolella. saattaa olla sama satsi... tai sit vaan sama juttu jatkuu b-osassa (todennäköisin vaihtoehto). tälläinen ääni kun muokkaantuu päässä melkolailla kokoajan, ja on niin minimaalista, että ei voi muistaa mitä tapahtui vielä minuutti sitten. oliko se samaa, vaiko eri, vaiko eri ja tosi paljon eri. jännä joka tapauksessa.
Kuuntelin a-puolen. Kaikessa staattisuudessaan aivan totaalisen upeaa musiikkia. Tekninen toteutus kiinnostaisi, koska olen riittävän nörtti, mutta luulisi että Olli pitää salaisuutenaan ja hyvä niin.
Last edited by rc-lungen (09.07.2017 06:38)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Joo oli muuten itselläkin pitkästä aikaa levy jonka äänitysprosessista olisi mielellään nähnyt kuvia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
saako tota nielu lp:tä jostain muualta kuin bandcampin kautta? melko rouheat postikulut tulee, jos sieltä tilaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
saako tota nielu lp:tä jostain muualta kuin bandcampin kautta? melko rouheat postikulut tulee, jos sieltä tilaa
suoraan artistilta jos sillä vielä niitä on.
jookcha wrote:saako tota nielu lp:tä jostain muualta kuin bandcampin kautta? melko rouheat postikulut tulee, jos sieltä tilaa
suoraan artistilta jos sillä vielä niitä on.
näinhän ne hommat hoituu. on kuulemma vielä muutama levy jäljellö.
tää on kyl tän hetken kovimpia artisteja heittämällä, ei paskaa julkasekaan
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
uusi levy "loputon" ilmestyy viikon päästä, julkaisijana pai tapes ja julkkarikeikkakin viikon päästä lauantaina.
Olli Aarni ja Antti Tolvi kesällä Flowssa vetämässä jonkun yhteisteoksen.
bzort glorf bööth
Olli Aarni ja Antti Tolvi kesällä Flowssa vetämässä jonkun yhteisteoksen.
Tuosta en ole tainnut kuullakaan, mutta ainakin siis erikseen esiintyvät: Aarni soittaa perjantaina Kehän ja Tolvi lauantaina Gongin.
Taisin olla humalassa tuon kirjoittaessa. Ihan itekseen soittavat tyypit tuolla.
bzort glorf bööth
Olli Aarnin Lichen Gumbolta ilmestyy tänä vuonna uusi levy. Maistiainen videon muodossa.
bzort glorf bööth
toi on kyllä just sellasta musaa mistä minä pidän.
hyvää on
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Varmaan ostan levyn.
Tuanoi saatana.
Lichen Gumbon edellinenki älppäri kiinnostelis.