You are not logged in.
verona?
Nîmes.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Tomskille onnea Maestron näkemisen johdosta, toisen Maestron poislähdön johdosta Revolver-ost soimaan viikonloppuna.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
23. maaliskuuta keikalla Hartwallilla.
bzort glorf bööth
ostinpa liput yläkatsomoon. en raaskinu sen enempää kuitenkaan sijoitta. 70 juuroa siihenkin meni.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hiljattain lähes loppuunmyydyn konserttinsa Helsingin Hartwall Arenalla selkävaivojen vuoksi perunut Ennio Morricone on vahvistanut korvaavan esiintymispäivän. Italialainen säveltäjälegenda saapuu Suomeen keskiviikkona 30. marraskuuta.
Konsertin lipunmyynti on juuri käynnistynyt uudestaan Lippupisteessä. Alkuperäiseen konserttiin ostetut liput käyvät sellaisinaan ja samoille paikoille, joten lippuja ei tarvitse vaihtaa uusiin. Mikäli korvaava päivämäärä ei sovi, voi liput palauttaa Lippupisteeseen 8.4.2016 mennessä.
no, hieno juttu että saivat järkättyä uuden päivän, mut voi hemmetti kun tuntuu kaukaiselta toi marraskuu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vaihdoin Finnairin pisteet lippuun.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
tää biisi
tää biisi
Leffa myös
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Revolver on kova, kuten monet muutkin Sergio Solliman rainat ja Morriconen musalla. Tässä yksi niistä:
no, hieno juttu että saivat järkättyä uuden päivän, mut voi hemmetti kun tuntuu kaukaiselta toi marraskuu
huomenna
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:no, hieno juttu että saivat järkättyä uuden päivän, mut voi hemmetti kun tuntuu kaukaiselta toi marraskuu
huomenna
menossa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hesarin muistokirjoitus:
Spagettiwesterneistään tunnettu Ennio Morricone nousi rakastetuksi elokuvamusiikin maestroksi, sillä hän sävelsi tunnistettavasti ja kaikelle kansalle