You are not logged in.
OJ servaa daijuja toimittajia typerine kysymyksineen ihan 6-1
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hienosti kesti pommituksen..... JOKINEN STRONG
Seuraavat viisi peliä 0+1.
Kahdesta matsista nyt 0+0 kasassa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
noiseidea wrote:Seuraavat viisi peliä 0+1.
Joista ekassa ainakin rakenteli ihan vitun monta tilannetta. Päällikön itseluottamus on nyt sillä tasolla, että tehoja tulee ihan varmasti. Tohtii pitää kiekkoa ja haastaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Päällikkö has wisdom of falcon
Älä päästä painiks sitä
noiseidea wrote:noiseidea wrote:Seuraavat viisi peliä 0+1.
Joista ekassa ainakin rakenteli ihan vitun monta tilannetta.
Sehän on sitten kuin mä säbässä, kukaan ei vaan laita sisään
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
turston wrote:noiseidea wrote:noiseidea wrote:Seuraavat viisi peliä 0+1.
Joista ekassa ainakin rakenteli ihan vitun monta tilannetta.
Sehän on sitten kuin mä säbässä, kukaan ei vaan laita sisään
Et syötä koskaan mulle
Well o...öhh...it is exciting. Olli turhautuu, kun toimittajat yrittävät kalastella latteuksia.
0+0 viime yönäkin
Päällikkö nöyryytti noisista vetämällä viiteen matsiin kiikarit Mikäs siinä kun jengi voittaa siitä huolimatta
Big Buffhan on nyt nostettu Paul Mauricen aikana hyökkäykseen ja Jokisen rinnalle. Ketju taitaa olla Setoguchi - Jokinen - Byfuglien.
En jokseenkin ihmettele, että Jokinen ei ole tehoille päässyt.
Päällikkö yhä säästelee tehoja Sotshiin.
9 viimeistä 0+0 Mut huomioitavaa on, että noissa peleissä plus-miinus -tilasto on +- 0.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
selke-jokinen
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
huh miten komea
valmiina keräämään pulloja
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Olli Jokinen är ute och cyklar. #expressenOS #twittpuck pic.twitter.com/Dug9Z8CkxS
— Mattias Ek (@EkExpressen) 10. helmikuuta 2014
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Torstaina mennään
Eka miinusmerkintä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä, HIUKSET?!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tähän mennessä piste per peli
06.51 0-2 Korpikoski (O. Jokinen, Määttä)
31.26 0-5 O. Jokinen (Salo, Ruutu)
Tsiiffi määrää
päle pistepörssis kumminki esim. herrojen ovechkin ja crosby edellä
määttä toki johtaa koko paskaa, dominointia
barkov ulkona kans loppukisat, ollille sovitellaan ykkössenan viittaa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.