You are not logged in.
No jos Prakki ni kyl sit määkin
Älä päästä painiks sitä
Voisiko joku ystävällinen sielu tilata huomenna kolme ylimääräistä 'sticksien konserttiin? Olen töissä yhdeksältä ja pelko on, että liput viedään käsistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Varasin Jipun itelleni ja kolme ylimääräistä gintsulle. Tosin eipä tota näköjään ihan heti ainakaan varata loppuun.
en ole kolmekybänen emoboy
Varattu on Isot miehet nyyhkii puvuissa!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Börjelle suuret kiitokset vaivannäöstä. Sain kuitenkin varattua liput itsekin. Huh, kiima on nyt jo valtava!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kaksi lippua ostettu!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pitipä tuon tulevan keikan myötä vihdoinkin näiden tuotantoon tutustua. Ekalta levyltä kuulemani biisit ovat ainakin olleet aika lailla hyviä ja ei se uuskaan levy huonolta kuulostanut. Ymmärrän kyllä The Nationalin Tindersticks-vertaukset.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Äxän mukaan saatavilla 27.1. Onkohan tulossa vinyyliä ollenkaan?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sympaattinen promopätkä eikä pöllömmän kuulosta menoa. Constellation-yhteys yllättää ns. snadisti ja olo on huomattavasti optimistisempi uuden Tindersticksin suhteen ku 5min sit
Älä päästä painiks sitä
"Black Smoke" uudelta levyltä kuulostaa oikein hyvältä
Ehkä vähän semmosta vapaampaa, rennompaa soundia tässä ku aiemmin, tiättekste.
Uus levy menee kyllä aikamoisen helposti Hungry Saw:n yläpuolelle laadussa. Pari ekojen levyjen tyylistä maalailua + kidutettua kantria tuo ehkä parhaat tulokset (eka ja vika styge). Muuten ollaankin sit aika Simple Pleasure/Can Our Love-linjalla. Eihän se väärinkään oo. Pähkinäbiisi on vähän höpsö mutta muuten oikein oivallista
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Erinomainen levy. Dramaattista jousivetoa tuo hieman kaipaa, mutta kelpaa toki näinkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Erinomainen levy. Dramaattista jousivetoa tuo hieman kaipaa, mutta kelpaa toki näinkin.
Tykkään myös siitä että yks lempistygeistäni "Her" ei ollutkaan soundinsa puolesta unohdettu
"Ja brico lausui, kansa kirjasi Tindersticksin top ~11,85 biisin listan kalkkitaululle."
Eli niiq näin kai ne olis. Miljoonannen kerran. Aina muuttuva lista. Helvetin helvetti.
Tyed
Don't Look Down
Whiskey & Water
Blood
Drunk Talk
Are You Trying to Fall in Love Again
Kathleen
El Diablo En El Ojo
Talk to Me
The Not Knowing
A Marriage Made in Heaven
Her
Sometimes It Hurts
If You're Looking for a Way Out
Saan ehkä lipun tonne. Mikäli näin on, niin löytyiskö keltään vieraspatjaa sisäsiistille ja just sydämelliselle kaverille? Tarjoon vaikka parit kaljat tai jotain. Voi olla vähän aikasta kun ei ole vielä lippuakaan, jep.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Saan ehkä lipun tonne. Mikäli näin on, niin löytyiskö keltään vieraspatjaa sisäsiistille ja just sydämelliselle kaverille? Tarjoon vaikka parit kaljat tai jotain. Voi olla vähän aikasta kun ei ole vielä lippuakaan, jep.
No perkele, mikä ettei
Minister Bricoon voi aina luottaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kyllähän se katto aina järjestyy. Eikä oo edes mikään mahdoton matka tavastialta
Ihan hyvältä tuo uus levy tosiaan kuulosti muuten, mutta Peanutsin lyriikat särähtivät tosiaan korvaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Päätin tänään uuden levyn pari kertaa pyöräytettyäni että tonne Tavastia-keikalle täytyy mennä.
Ja tietysti uus levy ostoon asap (Spotifystä olen tähän asti kuunnellut).
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
(Spotifystä olen tähän asti kuunnellut).
Haa, Täytyypä tänään tsekata. Ei jostain syystä ole tullut mieleen, että tämä tietysi voisi sieltä löytyä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tutustumiskuuntelujen jälkeen mieleenpainuvimmat biisit nimikappale ja Black Smoke. Iha jees levy.
Lissää lehmänkelloo, beibe!
Lämppäriksi lisätty KORIA KITTEN RIOT!
www.myspace.com/koriakittenriot
TINDERSTICKS:in "Black Smoke"-video uudelta Falling Down The Mountain-albumilta:
http://www.youtube.com/watch?v=w9G6idC9Fjg
Tänään Orionissa klo 19 Trouble Every Day. Claire Denis'n elokuvan pääosaa näyttelee Vincent Gallo; musiikit on tehnyt Tindersticks
en ole kolmekybänen emoboy
Hyvän mielen elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lippu löytyy keikalle, mutta kauhea innostus ei vielä ole päällä. Toivottavasti se ehtii hiipiä esiin. Uusi levykin pitäs vielä koettaa ottaa haltuun.
Pähkinäbiisi on vähän höpsö mutta muuten oikein oivallista
Hihii, mun yks suosikeista tältä levyltä.
Perjantaina Tavastialla, vuoden upeimpia keikkoja luvassa!
http://www.youtube.com/watch?v=y1jylAx5nhY
http://www.youtube.com/watch?v=icC4O5mq … re=related
Onhan tää uusi levy nyt kuuntelulla alkanut aukeamaan ihan mukavasti. Yksi kuluvan vuoden parhaista levyistä toistaiseksi. Harmony Around My Table, Black Smoke ja Factory Girls ovat ehdotonta kermaa. Keikkakiima mukavasti nousussa
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Keikkakiima mukavasti nousussa
Aijai! Huomenna tää!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison