You are not logged in.
Tindersticks I *****
Tindersticks II *****
Curtains ***
Simple Pleasure ****
Can Our Love... ***
Waiting For The Moon *****
Yksi hienoimmista ja minulle tärkeimmistä yhtyeistä koskaan. Tänään viimeksi oikein liikutuin, kun tajusin, miten hieno kappale My Oblivion on kohtalokkainen jousineen ja metafyysisine sanoituksineen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kuka tarjoo ykkös- ja kakkosälppäreistä eniten?
"A repo man's always intense"
[quote:6e35a85c5a="ginipoika"]Tindersticks I *****
Tindersticks II *****
Curtains ***
Simple Pleasure ****
Can Our Love... ***
Waiting For The Moon *****
Yksi hienoimmista ja minulle tärkeimmistä yhtyeistä koskaan. Tänään viimeksi oikein liikutuin, kun tajusin, miten hieno kappale My Oblivion on kohtalokkainen jousineen ja metafyysisine sanoituksineen.[/quote:6e35a85c5a]
Mä annan kaikille viis tähteä. Kahdelle viimeiselle ihan pikkusin varauksin... Tärkein yhtye, minulle, VUn ohella. Kaiketi.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mä voisin ehkä antaa Simple Pleasurelle ja Waiting For the Moonille ****½, muille *****. ***** myös Bloomsbury livelle sekä Donkeys -kokikselle.
Tää on kyllä jotain sanoinkuvaamattoman hienoa.
Staplesin soolot molemmat loistavia (*****).
Tinderstickseille yllättäen myös *****.
Tindersticks I ****½
Tindersticks II ****½
Curtains ****½
Simple Pleasure ****
Can Our Love... ****
Waiting For The Moon ****
Lucky Dog Recordings 03-04 ***
Leaving Songs ***½ (ainakin)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No pistetään nyt ne omatkin tähditykset:
Tindersticks I *****
Tindersticks II ****
Curtains ****
Simple Pleasure ***½
Can Our Love... ***
Waiting For The Moon ***½
Lucky Dog Recordings 03-04 ***½
Leaving Songs ****½
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Juuri näin! Pidetään keskustelu puhtaana kaikista sanankäänteistä ja muista epäeksakteista elementeistä! Raakoja numeroita peliin!
Ekat levyt ****½ tai ****
Vikat levyt **½
Ei Shitä Shinne! -ep ***
Älä päästä painiks sitä
Pistetääs tännekin...
http://www.youtube.com/watch?v=icC4O5mq_-4
"Dying Slowly" -video, ainoo jota ei oo Barebackilla (käsittääkseni).
[quote:2c3e3a9cc7="vforss"]Pistetääs tännekin...
"Dying Slowly" -video, ainoo jota ei oo Barebackilla (käsittääkseni).[/quote:2c3e3a9cc7]
No More Affairs puuttuu kans, mikä harmittaa suuresti. Sillä Stuart tanssaa jonkun naisen kanssa, tj.
[quote:ec760f9af1="ex-kolja"][quote:ec760f9af1="vforss"]Pistetääs tännekin...
"Dying Slowly" -video, ainoo jota ei oo Barebackilla (käsittääkseni).[/quote:ec760f9af1]
No More Affairs puuttuu kans, mikä harmittaa suuresti. Sillä Stuart tanssaa jonkun naisen kanssa, tj.[/quote:ec760f9af1]
No nii. Eikä sitä löyvy näköjään youtubestakaan (ihme kyllä).
En oo mukana tindersticks-junassa vielä. Kakkoslevy on yrittänyt päästä tehokuunteluun. Vaikuttaa todella lupaavalta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
http://www.pitchforkmedia.com/article/n … _Kiddie_Co
Varmaan parempiakin paikkoja olisi tälle hämmentävälle uutiselle, mutta...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2605ad31ef="ginipoika"]http://www.pitchforkmedia.com/article/n … _Kiddie_Co
Varmaan parempiakin paikkoja olisi tälle hämmentävälle uutiselle, mutta...[/quote:2605ad31ef]
Toi on muuten ihan huippu levy! Siinä on kuvakirja kotelona
PUFF THE MAGIC DRAGOOOOOOOOOOOOOOOON
En oo mukana tindersticks-junassa vielä. Kakkoslevy on yrittänyt päästä tehokuunteluun. Vaikuttaa todella lupaavalta.
Tämä ei vaan onnistu. Paperilla ihan loistava bändi, mutta ei tahdo millään löytää playlistilleni.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:35ec4e6f60="Laatu"]En oo mukana tindersticks-junassa vielä. Kakkoslevy on yrittänyt päästä tehokuunteluun. Vaikuttaa todella lupaavalta.
Tämä ei vaan onnistu. Paperilla ihan loistava bändi, mutta ei tahdo millään löytää playlistilleni.[/quote:35ec4e6f60]
Maailman paras bändi.
[quote:4f11c9fb18="Laatu"]En oo mukana tindersticks-junassa vielä. Kakkoslevy on yrittänyt päästä tehokuunteluun. Vaikuttaa todella lupaavalta.
Tämä ei vaan onnistu. Paperilla ihan loistava bändi, mutta ei tahdo millään löytää playlistilleni.[/quote:4f11c9fb18]
Aika sama.
Tero saatana, s'olet gay!
joskus olin kovakin fanittaja ja kuuntelin vaan pimeessä yksin
tiny tearssia ja curtainssin mahtipontisimpia viisuja ja itkin
mutta pitemmän päälle herra staplesin överi-vibraatto
on alkanut vaan vituttaa. laulais kunnolla
"pitkässä juoksussa" yllättäen eka levy on osoittautunut
kestävimmäksi, monipuolisin. pari viimeisintä tosin kuulematta
ardouchelorette
let me fall out of the window
with confetti in my hair
artsy, sun Curtains on saanut mun luota hyvän kodin ja sitä kuunnellaan rakkaudella ja hartaudella. En kyllä itkeskele, mutta muuten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuuntelin näitä ennenku musta tuli kunnon indierunkkari. Eli ensirakkauksissa nämä. Mutta nyt ei oo tullu muutamaan vuoteen juuri kuunneltua.
Njoo, aika sama kyllä täällä, että vähän hautautuneet tonne hyllyyn. Että jos tekis sellaisen tiukan inventaarion, kolme ekaa jäis ja muut ehkä lähtis. Mut ei oo tarvetta tollaselle, joten kaikki saa jäädä.
[quote:141bcaefa6="Laatu"][quote:141bcaefa6="Laatu"]En oo mukana tindersticks-junassa vielä. Kakkoslevy on yrittänyt päästä tehokuunteluun. Vaikuttaa todella lupaavalta.
Tämä ei vaan onnistu. Paperilla ihan loistava bändi, mutta ei tahdo millään löytää playlistilleni.[/quote:141bcaefa6]
Maailman paras bändi.[/quote:141bcaefa6]
Samaa.
Kuuntelin näitä ennenku musta tuli kunnon indierunkkari.
Täsmälleen päinvastoin, inhosin näitä ennenku musta tuli rundi-inkkari.
Joo ostin eilen Staplesin viimevuotisen levyn käytettynä, todettu loistavaksi jo kirjastolainauksen perusteella.
[quote:fa3077ab8b="kri"]Kuuntelin näitä ennenku musta tuli kunnon indierunkkari.
Täsmälleen päinvastoin, inhosin näitä ennenku musta tuli rundi-inkkari.[/quote:fa3077ab8b]
Siinä tapahtui perinteinen "isosisko kuunteli tätä ja tartutti sen muhun".
[quote:5b19b30cb2="artsy"]joskus olin kovakin fanittaja ja kuuntelin vaan pimeessä yksin
tiny tearssia ja curtainssin mahtipontisimpia viisuja ja itkin
[/quote:5b19b30cb2]
Kuulostaapa tutulta. Ei kyllä enää varmaan vuoteen. Enkö osaa enää itkeä vai missä vika?
Pitkästä aikaa kuunnellut taas Tindersticksiä ja helvetti tää on mahtavaa. Aina joskus vaan perusasiat unohtuu.
A Marriage Made In Heaven
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
A Marriage Made In Heaven
luulin et tää viittas tohon peitsamo/risto -uutiseen eiq mitäs
[quote:9d3e80d9c9="ginipoika"]A Marriage Made In Heaven
luulin et tää viittas tohon peitsamo/risto -uutiseen eiq mitäs[/quote:9d3e80d9c9]
Isabella Rossellinin laulusuoritus kyseisessä kappaleessa kuulostaa ainakin Kari Peitsamon ja Riston sekoitukselta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
The Complete BBC Sessions -kokoelma ilmestyy ilmeisesti tämän vuoden aikana.
CD 1:
Drunk Tank, Her, Tye-Die, Raindrops, Tiny Tears, Raindrops, Her, Sleepy Song 93, Sleepy Song 94, Snowy In F# Minor, Dickon Steps Out, A Night In, Talk To Me, Vertrauen II, El Diablo En El Ojo, She's Gone
CD 2:
Talk To Me, A Night In, My Sister, Mistakes, She's Gone, Bearsuit, Untitled, Cherry Blossoms, Here, Seaweed, Dick's Slow Song, Rumba, Manalow, Dick's Slow Song , I Was Your Man, Don't Look Down, Her, Travelling Light, Buried Bones, Tiny Tears
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.