You are not logged in.
Ihan kiva uusi biisi. Albumi sitten maaliskuussa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ jotenkin täyteläisen asiallista ja isoa ilmaisua tämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tässä taas yksi ziljoonista bändeistä johon todella sytyn viiden vuoden viiveellä. Wincing the Night Away jätti jotenkin haaleex '07. No nyt oonkin ihan , mitä vittua nyt taas
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hyvää nössökamaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Saas nähdä millanen toi uusi sitten on. Tänään kyllä toi joku biisi kuulosti todella hyvältä radiosta pelatessa.
Mutta pakkohan se on myöntää, että toi Mercer vai mikäs sen laulajan nimi nyt olikaan, niin on ehdottomasti yksi mun suosikkilaulajista.
Simple Song on kiva biisi, mutta jotenkin ei kiinnosta edes ottaa tota albumia kokonaisuudessaan kuunteluun varsinkaan kun se ei ole kovin innostunutta vastaanottoa saanut aikaan.
Last edited by Hassuttelija (14.03.2012 15:23)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Simple Song on kiva biisi, mutta jotenkin ei kiinnosta edes ottaa tota albumia kokonaisuudessaan kuunteluun varsinkaan kun se ei ole kovin innostunutta vastaanottoa saanut aikaan.
joo, tää uus levy on melko tylsä. en oo tosin koskaan fanittanut pahemmin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
jotenkin pelkään pahinta. chutesilla jo välistä aisti huolestuttavuuden, joka tuli viimein wincing:llä esille jota en jotenkin koskaan oo jaksanut kuunnella kerralla läpi, vaiks yksittäisissä biiseissä onkin jotain jäljellä siitä, mikä teki musta ekasta seiska-tuumasesta ns. shins -fanin
mut ah, Oh Inverted World. > 10 vuotta myöhemmin ja laitan aina välillä vieläkin levyn soimaan ja DIGGAAN
en tiedä. the same-old story. joku adult-oriented indie/slick & boring -jalka alkoi vipattaan ja kovaa. tai ehkä näin
Pakko kyllä sanoa, että ei uusi levy sytytä alkuinnostuksen jälkeen yhtään. Siitä puuttuu se soundi mikä Shinsistä tekee Shinsin, eli kaksi ekaa levyy kuulosti tosi paljo sillai livesoitannalta, tai miten sen nyt selittäis. Uusi on jotenkin liian hiottu? Emmä tiiä, kai se on se raakuus mikä puuttuu. Mättää mättää.
ex-kolja wrote:Raakuus?
NO VITTU SELLAINEN KIKKELIKITARAINDIEVITTUEMMÄTIÄRUNKAUSRAAKUUS...
mutta oikeasti jumalauta jos uusi levy lupaa tota simple song:in meininkiä niin ollaan siirrytty "ei oikein nappaa enää" linjalta vähän vahvemmin sinne VMP osastoon. sigh.
nostetaanpa vielä tämäkin helmi edelliseltä sivulta tälle
Aika oikee. [toim.huom. mielipide] Chutes too Narrow taitaa olla muuten eniten soittama levy, josta ei oo jääny kertaakaan oikeestaan mitään. Tai sitten Marquee Moon.
Last edited by mitten (14.03.2012 18:18)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
kuuntelin simple songia 10 sekuntia. vaikee kuvitella että tää on koskaan tehnyt mitään kivaa, vaan mistäpä sitä ikinä lopulta tietää,
mut aika ei riitä kaikkeen. next!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Jaa-a. Port Of Morrow kuunneltu kohta kertaalleen läpi ja ei mene hankintalistalle. Aika vähän sitä edellistäkään on tullut kuunneltua ja tuntuu että aina vaan enemmän tällaiseksi "ihan kivaa"-rallatteluksi mennyt. Parempaakin on tarjolla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jaa-a. Port Of Morrow kuunneltu kohta kertaalleen läpi ja ei mene hankintalistalle. Aika vähän sitä edellistäkään on tullut kuunneltua ja tuntuu että aina vaan enemmän tällaiseksi "ihan kivaa"-rallatteluksi mennyt. Parempaakin on tarjolla.
Smaa, eilen kuuntelin kerran läpi. Tylsä peli.
Divarista lähti mukaan Wincing The Night Away. On ollu pitkään ostoslistalla, kirjastosta oli lainassa joskus sillon lähes tuoreeltaan ja tykkäsin. Muita levyjä en oo kuullu. Tarviiks?
en tiedä, mutta nämähän soittaa helsingissä 29.6.
Divarista lähti mukaan Wincing The Night Away. On ollu pitkään ostoslistalla, kirjastosta oli lainassa joskus sillon lähes tuoreeltaan ja tykkäsin. Muita levyjä en oo kuullu. Tarviiks?
Kyllä mun mielestä ne kaks ekaakin kannattaa ainakin testata. Chutes Too Narrow on ehdottomasti edelleen oma suosikkini.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Chutes Too Narrow on ehdottomasti edelleen oma suosikkini.
Caring is Creepy -biisi
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
hezma wrote:Divarista lähti mukaan Wincing The Night Away. On ollu pitkään ostoslistalla, kirjastosta oli lainassa joskus sillon lähes tuoreeltaan ja tykkäsin. Muita levyjä en oo kuullu. Tarviiks?
Kyllä mun mielestä ne kaks ekaakin kannattaa ainakin testata. Chutes Too Narrow on ehdottomasti edelleen oma suosikkini.
Chuteskin tuli hyllyyn tossa joskus pari vuotta sitten, mutta eihän se kyllä päriää alakuunkaan Wincingille