You are not logged in.
jaahas danny kertoi jossain että terhin päivä ehdittiin kuitenkin kuvata.
pyhimys tulevalla kaudella
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Kiusallista katsoa tätä uutta kautta, kun näiden osallistujien välillä ei ole minkäänlaista kemiaa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nu metal topikkiin tollaset revittelyt
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Hassuttelija wrote:Uijui, nyt on laarin pohjalta.
Jälleen ajankohtainen lausunto.
no mut hei, piip
100% parempi kööri kuin tällä kaudella
how they run this show.
Roman Schatz
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kaks ekaa jaksoo katottu. Pyhis ja Pepe dominoi vähemmän yllättäen.
how they run this show.
Anteeks nyt vaan, mutta mä en voi tarpeeks painottaa sitä kuinka kammottava ohjelma tää on.
Tuanoi saatana.
Hassuttelija wrote:Uijui, nyt on laarin pohjalta.
Jälleen ajankohtainen lausunto.
Tuanoi saatana.
Tuanoi saatana.
Anteeks nyt vaan, mutta mä en voi tarpeeks painottaa sitä kuinka kammottava ohjelma tää on.
Montako jaksoo oot kattonu?
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Hyi YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK
Tuanoi saatana.
Kaduilla sataa räntää ja kaikkia vituttaa, mutta Vain elämää -artistit ovat seuraavat kolme jaksoa jouluisissa tunnelmissa joululaulujen kimpussa. Marraskuun 15. päivä alkaen ohjelmasta nähdään kolmena peräkkäisenä perjantaina joulujaksot.
Lauri Tähkä, Maija Vilkkumaa, Antti Tuisku, VilleGalle, Elastinen, Vesala ja Erin kokoontuvat joulupöydän ääreen puhumaan omista jouluperinteistään sekä kuuntelemaan toistensa esittämiä joululauluja.
Jokaiselta artistilta kuullaan ohjelmassa yhteensä kolme joululaulua. Kaikki kappaleet julkaistaan 29. marraskuuta Vain Elämää Joulu -levyllä.
Tämä Vain elämää -kausi huipentuu 28. ja 29. joulukuuta kahteen lähes loppuunmyytyyn Hartwall Arenan konserttiin.
Vain Elämää Joulu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuanoi saatana.
YÖK YÖK YÖK
YÖK YÖK YÖK!
Tuanoi saatana.
Vain elämää -sarja jatkuu syksyllä 2020 uusin jaksoin, ja ohjelman 11. kaudella nähdään jälleen uusi tähtikaarti Suomen eturivin artisteja tulkitsemassa toistensa kappaleita.
Uudella kaudella mukana ovat Seiskan mukaan Ressu Redford, Herra Ylppö, Jouni Hynynen, Jannika B ja Arja Koriseva.
nyt on hapokasta
Hynynen ei vissiin ole kuitenkaan mukana
Last edited by jookcha (19.12.2019 13:54)
Onko se Ylppökään ny oikeesti sinne menossa?
Tuanoi saatana.
Ei saatana.
Hittisarjan 11. kautta tähdittävät tänä vuonna muusikot Ressu Redford, Jannika B, Reino Nordin, Arja Koriseva, STIG, Vesku Jokinen, Mariska ja Herra Ylppö.
Uijui, nyt on laarin pohjalta.
YÖK YÖK YÖK
YÖK YÖK YÖK!
Tuanoi saatana.
Helkkarin kova lineup.
Arja Koriseva vetämässä häsleriä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kyllä tosta joku mielensä pahoittaa.