You are not logged in.
Rätön Rhodes on tehnyt paluun! Hienoa settiä! Vähän joku parhaiden aikojen Liekki tulee kans mieleen, hyvässä mielessä toki. Aika yllättävää että sittenkin tällaista settiä, niiden livemeno kun on ollut aika syna/elektropainotteista. Mut tällaisesta maanläheisemmästä ja orgaanisemmasta Kuusumusta oon kyllä aina tykännyt. Lupaavaa menoa!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo kyl toi oli viehkompi esitys kuin näillä pitkään aikaan. Onko Rättö sittenkin yksi heistä?
Älä päästä painiks sitä
tää on kyl paras bändi
ihan kiva toi uus biisi, mut ei nyt mitään tajuttoman ihmeellistä. ts. oon tykänny kaikista levyistä lyhtykujaa lukuunottamatta, siihen en oo ikinä oikein päässy sisälle.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tykkään lähinnä ekasta ja lyhtykujasta, uusi pätkä kuulosti hyvältä
Kaikki levyt on hyviä, myös enkunkieliset.
Vähä sellanen fiilis on kuitenki jääny, että ku Rättö rupes hengaan enemmälti Jussin kaa, niin tähän bändiin panostaminen on jääny siltä jotenki paitsioon ja levytystahti (ja vissiin myös keikkailu) Sanansaattajan jälkeen on ollu aika kausiluontoista ja aikasempaan verrattuna hidasta.
onkos kevään/kesän keikoilla soitettu nyt sit enimmäkseen tulevaa matskua vai mitäs?
ilmeisesti, mutta flow-keikan perusteella toi kellonsoittaja lupaili suurempaa uudistusta kuin ne muut biisit, mut venaillaan nyt levyä eka.
Onpas jotenkin kömpelö kansi. Tai tosta fontista tulee mieleen joku viiden pennin progebändi. Hyvä styge kyllä näin muuten
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ektro Records is proud to present Isännätön jättiläinen, a digital single of epic proportions lifted off the upcoming album. Available today (September 14) on iTunes, Amazon, and others!
...tai siis onko tuo biisi levyllä vai mitäs?
Kuusumun Profeetta - Suomen Sunny Day Real Estate
Älä päästä painiks sitä
Ensivaikutelma uudesta levystä: TOSI HYVÄ
(ja vasta toinen biisi menossa )
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Perustaispa joku coverbändin Kuusamon Profeetta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tai gospel-bändin nimeltä Kuustonen on profeetta
Joku on tehnyt muistaakseni DJ-keikkaa tällä nimellä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
kuusamon professoriksihan tätäkin bändiä on usein leikkimielellä kutsuttu
pitänee hankkia toi uus levy.
Kerran kuunnellu, en saanu vielä otetta, alkupää kuulosti Eleanooralta, viimmenen biisi Omfalokselta.
Taisin valehdella.
Aika hyvä tämä uus levy.
Last edited by jookcha (21.10.2012 19:20)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aika kovalla repeatilla ollu tää uusin levy ja oon ikään kuin ollu havaitsevinani semmoista pientä kyllästymistä. Alkuun kuulosti ihan törkeen hyvältä (ritöörn tu foo(r)m niinku urho sano), mut nyt tosiaan tullu pientä skeptisyyttä, että onko tää sittenkään. Ehkä tää on vaan joku välikyllästyminen ja täytyy pitää taukoo kuuntelussa, koska kylhän tää kuitenkin tosi komeeta musaa on.
Einäkynyt bernadblackkia Turun keikalla
elin siinä uskossa et se on vasta ens viikolla
Aika kovalla repeatilla ollu tää uusin levy ja oon ikään kuin ollu havaitsevinani semmoista pientä kyllästymistä. Alkuun kuulosti ihan törkeen hyvältä (ritöörn tu foo(r)m niinku urho sano), mut nyt tosiaan tullu pientä skeptisyyttä, että onko tää sittenkään. Ehkä tää on vaan joku välikyllästyminen ja täytyy pitää taukoo kuuntelussa, koska kylhän tää kuitenkin tosi komeeta musaa on.
mikäs on tilanne nyt? se lumibiisi on kyllä törkeen hieno, eikä tää muutenkaan hullumpi kiekko ole.
turkele wrote:Einäkynyt bernadblackkia Turun keikalla
Entäs muu vartalo?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
bernardblack wrote:Aika kovalla repeatilla ollu tää uusin levy ja oon ikään kuin ollu havaitsevinani semmoista pientä kyllästymistä. Alkuun kuulosti ihan törkeen hyvältä (ritöörn tu foo(r)m niinku urho sano), mut nyt tosiaan tullu pientä skeptisyyttä, että onko tää sittenkään. Ehkä tää on vaan joku välikyllästyminen ja täytyy pitää taukoo kuuntelussa, koska kylhän tää kuitenkin tosi komeeta musaa on.
mikäs on tilanne nyt? se lumibiisi on kyllä törkeen hieno, eikä tää muutenkaan hullumpi kiekko ole.
No kyllähän tää varmaan tän vuoden topkymppiin menee.
bernardblack wrote:turkele wrote:Einäkynyt bernadblackkia Turun keikalla
Entäs muu vartalo?
Hassuttelija wrote:bernardblack wrote:turkele wrote:Einäkynyt bernadblackkia Turun keikalla
Entäs muu vartalo?
siinä uskossa et se on vasta ens viikolla
Rätöltä ilmestynyt uus kirja, Mysterius Viisikulma-avain (Teos)