You are not logged in.
Uus levy tulossa 19.4. Dumari ja Spuget nimellä. On kai rokimpaa kuin edellinen, joten odotukset korkealla
Spugejen Sniidu friidu on nastan kuulonen styge. Lisää tätä.
Last edited by kaistahai (23.03.2013 16:50)
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
juuh ihan hyvältä kuulostaa toi uus levy. sörkan satakieli ja hei spuge torstaina ois tavastialla levyjulkkarikeikka
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mä en vaan oikein tätä stadin slangi-romantiikkaa jaksa. mites jos vaikka pate mustajärvi tekis tampereen murteella levyn missä olis
kaikkia manse-kliseitä (vai onkohan se tehnyki jo itse asiassa), heruisko arvostusta? tai sitten jos joku tekis vaikka turusta vastaavan, olis aika mehevää.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Jaakko Teppo on onneksi tehnyt tuollaisia näiltä kulmilta.
bzort glorf bööth
Onhan tota slangisanastoa harrastettu täällä ennenkin; Dave Lindholm lauloi 70-luvulla stadia ja Nurmiollakin oli sitä jo ekalla levyllä. Myöhemmin esim. Värttinä ja Lauri Tähkä viljeli murteita ja kauppa kävi, J. Karjalainen kai käytti noilla länkkärilevyillään vanhahtavaa suomea, puolet Yrjänän lyriikoista on jotain kalevalapoljentoa ja Joose Keskitalon levyt on täynnä raamatun sanastoa, joitain murreräppäreitäkin on kuulemma nykyään...Samaa kielipelailua toi Dumari mun mielestä jatkaa.
Onhan tota slangisanastoa harrastettu täällä ennenkin; Dave Lindholm lauloi 70-luvulla stadia ja Nurmiollakin oli sitä jo ekalla levyllä. Myöhemmin esim. Värttinä ja Lauri Tähkä viljeli murteita ja kauppa kävi, J. Karjalainen kai käytti noilla länkkärilevyillään vanhahtavaa suomea, puolet Yrjänän lyriikoista on jotain kalevalapoljentoa ja Joose Keskitalon levyt on täynnä raamatun sanastoa, joitain murreräppäreitäkin on kuulemma nykyään...Samaa kielipelailua toi Dumari mun mielestä jatkaa.
En ole kuullut tota Nurmion levyä kokonaan mut irtobiisien perusteella levyllinen tota osastoa vaikuttaa vähän ärsyttävältä ja itsetarkotukselliselta tehokeinolta, varsinkin kun biisit on aika köykäsiä ja se slangin käyttö tuntuu olevan pääasia.
eilinen keikka huvilassa oon jotenkin pitäny näitä spugehommia vähän sellasena välivaiheena dumarin uralla mut onhan toi kyllä livenä ihan älyttömän kovaa meininkiä. ei ollut oikeastaan yhtään heikkoa hetkeä koko setissä. Mitja Tuuralan habitukselle ja soittotyylille :peuk:
eilinen keikka huvilassa oon jotenkin pitäny näitä spugehommia vähän sellasena välivaiheena dumarin uralla mut onhan toi kyllä livenä ihan älyttömän kovaa meininkiä. ei ollut oikeastaan yhtään heikkoa hetkeä koko setissä. Mitja Tuuralan habitukselle ja soittotyylille :peuk:
Spuget tosi kova livenä jpp
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Dumari täyttää tänään 65 vuotta
tänään opittua: nurmio ei olekaan itse tässä levynkannessa
"Kuvassa oleva avaruuspukuun pukeutunut hahmo on Olli Eklund, jonka Nurmio valitsi kanteen erään koulun poikaoppilaista, koska Eklund näytti mielestään häneltä."
Mind: blown. Oikeesti
Tiesin siitä oli silloin jotain juttua tuoreeltaan kun levy ilmestyi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Dumari-kirjassa tais olla tuosta maininta. Hämmentävä yhdennäköisyys kyllä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tiistaina tuli Dumarin keikka teemalta, niin olipa kovaa kamaa. Suosittelen katsomaan, koska eiköhän se areenalta löydy. Dumaria pitää myös arvostaa ettei ole missään somessa vouhottanut samaan tapaan kuin muutama hänen aikalaisensa
kohdusta hautaan 40 vuotta, hesarin hieno artikkeli / haastattelu nurmiosta (valitettavasti vain tilaajille): Tää on viimeinen laulu
Minusta Huda huda ei todellakaan kuulu miehen parhaimpiin hitteihin. Suht geneerinen renkutus.
Tuanoi saatana.
Vielä yksi opetus miehen top5 biiseissä.
Tuanoi saatana.
dumari lauantaina 70 v. ja joku keikkakin taitaa olla ja:
Ihan ok.
^ oliko tähän kommenttia? Levy ilmestyy perjantaina. On toi parempi ku maustetytöt.
biisi oli kai ihan ok. mut toi "kansikuva", hei oikeesti.
aika vähän ollu juttua tosta uudesta levystä. täytyyhän se varmaan tsekata, vaikka odotukset ei ole kovin kummoiset.
erikoiset käppäsaundit tällä levyllä. pari ekaa biisiä ihan ok, mutta sitten kyllä tuntuu taso tippuvan kovasti. kesäkumibiisi, nakukuvakohu ja rock'n' roll ei delaa koskaan etenkin melko kiusallista kamaa.
Nopealla tyyppauksella vaikutti ihan monipuoliselta ja jeessiltä.
SARA CHAFAKIN NAKUKUVAKOHU
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.