You are not logged in.
Taitaa olla aavistuksen liian vaikea minulle tämä uusi. Ja en ole ihan varma tosta laulusta.
Last edited by marjapoimuri (21.10.2020 17:02)
Tuanoi saatana.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En nyt jaksa selata topsua että onko tää jo postattu. Eli Bruce Russellin väikkäri: “What true project has been lost?”: Towards a social ontology of improvised sound work.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tusk, The White House ja The Operation of the Sonne ilmestyy vissiin tällä viikolla 2LP remastereina. Ehkä noista vois jonku hommaa tai entiiä.
Dead C - Patience
Hyvä lätty
Trouble tuli postissa tällä viikolla.
Trouble tuli postissa tällä viikolla.
hyvä levy seki.
eniten tulee näiltä kuunneltua näitä:
Trouble
Patience
Rare Ravers
Armed Courage
Secret Earth
Last edited by jookcha (29.05.2024 17:09)