You are not logged in.
kenen poskessa oma kielesi sitten oli aiemmin? kumma kun muitten kommentit helposti loukkaavat sinua ja ovat kohtuuttomia mutta vastaavat mutta kenenkään ei pitäisi ottaa raskaampia ja kohtuuttomampia omia kommenttiasi loukkaavina
enkö ole tällä foorumilla perustellut melvins-mielipiteitäni? ja näytä mulle se teksti joka "paljastaa luvatun substanssin" jostain musiikista. anteeksi, etten kirjoittanut aiheesta väitöskirjaa. tiedät ettei musiikin hienoutta ole kovinkaan helppo kahlita pariin lauseeseen - ja aina ei ole aikaa tehdä pitempää selostusta.
ja missä vaiheessa vertailin postrokkia ja melvinsiä? lue huolellisemmin - kerroin vain että melvins täyttää minulle funktion jota postrokki ei minulle täytä. oli siis vain kyse suhteuttamisesta tietyn funktion toteuttamiseen, ei musiikkityylien vertaamiseen
ja että kaikki jotka pitävät prickistä ovat mielestäsi runkkareita. ok.
taidat itse olla suvaitsematon runkkari. minulla taitaa olla oikeus sanoa näin, koska väitit itse juuri ystävääni runkkariksi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Melvins-topikki on Raskaammassa, runkkarit :twisted:
[quote:77e8e2ac2f="babriga"]enkö ole tällä foorumilla perustellut melvins-mielipiteitäni? ja näytä mulle se teksti joka "paljastaa luvatun substanssin" jostain musiikista. anteeksi, etten kirjoittanut aiheesta väitöskirjaa. tiedät ettei musiikin hienoutta ole kovinkaan helppo kahlita pariin lauseeseen - ja aina ei ole aikaa tehdä pitempää selostusta.
ja missä vaiheessa vertailin postrokkia ja melvinsiä? lue huolellisemmin - kerroin vain että melvins täyttää minulle funktion jota postrokki ei minulle täytä. oli siis vain kyse suhteuttamisesta tietyn funktion toteuttamiseen, ei musiikkityylien vertaamiseen
ja että kaikki jotka pitävät prickistä ovat mielestäsi runkkareita. ok.
taidat itse olla suvaitsematon runkkari. minulla taitaa olla oikeus sanoa näin, koska väitit itse juuri ystävääni runkkariksi.[/quote:77e8e2ac2f]
Jos kyse on tuosta levystä, niin voin hyvinkin lukea itseni suvaitsemattomaksi. Ei haittaa ollenkaan. Sabbath-fanien Trout Mask Replica, tai jotain.
Otit esille kaksi, rinnastit ne keskenään. Minulle tuo riittää vertailuksi. Ja jos lupaat Melvinsin tarjoavan edes jotain substanssia, niin en ymmärrä, mikset voi edes yrittää kirjata sitä ylös.
Ja funktioita nyt on miljoonakertaisesti verrattuna persereikiin. Kyllä Prickin täyttää minustakin monta funktiota, täten ollen hyvä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:5ec33c3ae3]
Jos kyse on tuosta levystä, niin voin hyvinkin lukea itseni suvaitsemattomaksi. Ei haittaa ollenkaan. Sabbath-fanien Trout Mask Replica, tai jotain.
Otit esille kaksi, rinnastit ne keskenään. Minulle tuo riittää vertailuksi. Ja jos lupaat Melvinsin tarjoavan edes jotain substanssia, niin en ymmärrä, mikset voi edes yrittää kirjata sitä ylös.
[/quote:5ec33c3ae3]
oletko lukenut melvins-topikkia? olen kirjoittanut sinne paljonkin...en viitsi kirjata näitä asioita jokaiseen kirjoittamaani viestiin
ovatko kaikki jotka pitävät black sabbathista runkkareita? ovatko kaikki jotka pitävät trout mask replicasta runkkareita? vai syntyykö runkkarius yhdistämällä sabbath ja trout mask replica? ovatko kaikki jotka pitävät butthole surferseista runkkareita?
ovatko kaikki jotka pitävät black sabbathista runkkareita? ovatko kaikki jotka pitävät trout mask replicasta runkkareita? vai syntyykö runkkarius yhdistämällä sabbath ja trout mask replica? ovatko kaikki jotka pitävät butthole surferseista runkkareita?
Emmä jaksa. Hauku mitä tahdot, mutta jos vielä kerran katsoisit tuonne mainitsemaasi topikkiin, niin huomaisit, ettei kyse ole mistään vakavamielisestä. Muistan tästä lähtien, että huomautan sinulle suoraan, jos haluan kuulla perusteluja tai koen jonkin epäoikeudenmukaiseksi vertailuksi.
Haistin vain tuossa kommentissa, jonka kirjasit Kyllästyttää! -otsikkoon, tiettyä kahtiajakoa. Ehkä olin väärässä. En kuitenkaan jaksa nyt jatkaa tätä kusemiskilpailua. Tästä lähin saat vääntää jokaisesta kommentista henkilökohtaisuuksia jonkun toisen kohdalla.
Ja jos funktioilla leikitään, niin jos yhtyeen suurin yleisö on viisitoistavuotiasta, niin onko silloin oikein julkaista sisäpiiriltä tuoksuvaa levyä, jota ei voi perustella muulla tavoin kuin levysopimuksentäyttönä (jollainen se kirjaimellisesti onkin). No kaikki saavat julkaista mitä haluavat, mutta jos tuntuu siltä, että olisi ollut mukavempaa tulla ryöstetyksi, niin silloin minulla ei riitä ymmärrys.. Ja todellakin, haluaisin tavata ihmisen joka pitää Prickiä hyvänä.
[quote:4af6035cee="ex-kolja"]Ja jos funktioilla leikitään, niin jos yhtyeen suurin yleisö on viisitoistavuotiasta
[/quote:4af6035cee]
perustelu? olit itse 15v ja yhtyeen suurin yleisö?
[quote:4af6035cee]
niin onko silloin oikein julkaista sisäpiiriltä tuoksuvaa levyä, jota ei voi perustella muulla tavoin kuin levysopimuksentäyttönä (jollainen se kirjaimellisesti onkin). No kaikki saavat julkaista mitä haluavat, mutta jos tuntuu siltä, että olisi ollut mukavempaa tulla ryöstetyksi, niin silloin minulla ei riitä ymmärrys.. Ja todellakin, haluaisin tavata ihmisen joka pitää Prickiä hyvänä.[/quote:4af6035cee]
mee rymiin ja järjestä deitti, siellä oli joitain...
Ja miksi ihmeessä tosiaan jaksat jauhaa siitä etten muka perustelisi melvinsin hyvyyttä vaikka sille on topikki täynnä yksinpuheluani.
Jos kyse siellä ei ole vakavamielisestä, MIKÄ sitten tekee vakavamielistä siitä, mistä ite otit tässä topikissa nokkiisi? Se, että toisessa topikissa vastaanottajana olin minä mutta tässä sinä?
[quote:91dfee0be1="babriga"][quote:91dfee0be1="ex-kolja"]Ja jos funktioilla leikitään, niin jos yhtyeen suurin yleisö on viisitoistavuotiasta
[/quote:91dfee0be1]
perustelu? olit itse 15v ja yhtyeen suurin yleisö?
[quote:91dfee0be1]
niin onko silloin oikein julkaista sisäpiiriltä tuoksuvaa levyä, jota ei voi perustella muulla tavoin kuin levysopimuksentäyttönä (jollainen se kirjaimellisesti onkin). No kaikki saavat julkaista mitä haluavat, mutta jos tuntuu siltä, että olisi ollut mukavempaa tulla ryöstetyksi, niin silloin minulla ei riitä ymmärrys.. Ja todellakin, haluaisin tavata ihmisen joka pitää Prickiä hyvänä.[/quote:91dfee0be1]
mee rymiin ja järjestä deitti, siellä oli joitain...
Ja miksi ihmeessä tosiaan jaksat jauhaa siitä etten muka perustelisi melvinsin hyvyyttä vaikka sille on topikki täynnä yksinpuheluani.
Jos kyse siellä ei ole vakavamielisestä, MIKÄ sitten tekee vakavamielistä siitä, mistä ite otit tässä topikissa nokkiisi? Se, että toisessa topikissa vastaanottajana olin minä mutta tässä sinä?[/quote:91dfee0be1]
Sinun perustelusi on se, että itse muistat minkälaiset ihmiset Melvinsistä piti tuolloin. Väitteeni oli ehkä hieman karrikoitu, mutta kyllä minä muistan Melvinsin olleen varsin suosittu nuorison keskuisuudessa...
Olen RYMiä vastaan, kuten hyvin tiedät....
ENHÄN MINÄ OLE TÄSSÄ OTTANUT NOKKIINI MUUTA KUIN SINUN HENKILÖKOHTAISUUKSISTASI!! Missä minä otan nokkiini jostain muusta...
Kyse ei ole siitä, kuinka hyvä Melvins on vaan siitä, että haukut jotain isoa ryhmää (pitä sisällään hyvin monta "kolmatta tahoa") perustelematta...
Hööj o/
Pidän niin Trout Mask Replicasta, Butthole Surfersista kuin Black Sabbathistakin ja olen takuulla pahempi runkkari kuin kukaan teistä
This must be what jail / I will scratch
Kyse ei ole siitä, kuinka hyvä Melvins on vaan siitä, että haukut jotain isoa ryhmää (pitä sisällään hyvin monta "kolmatta tahoa") perustelematta...
sama
kiitoksia "antoisasta" dialogista babsgu ja exko... ootte ihan ku bb:n terhi ja äippä taannoin. piti ihan tarkistaa että kyllähän tuo prick löytyy levyhyllystä (tai siis listasta, missä sitten lie fyysisesti). pitänee etsiä ja kuunnella uudestaan niin voin tulla kertomaan tänne olenko runkkari.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kiitoksia "antoisasta" dialogista babsgu ja exko... ootte ihan ku bb:n terhi ja äippä taannoin. piti ihan tarkistaa että kyllähän tuo prick löytyy levyhyllystä (tai siis listasta, missä sitten lie fyysisesti). pitänee etsiä ja kuunnella uudestaan niin voin tulla kertomaan tänne olenko runkkari.
Mä oon Terhi.
en tiijjä teidän beebeitä...
en tiijjä teidän beebeitä...
Elitistirunkkari.
VAU! siis kuunteleeks nuoret kunditki Tomppaa?
Mä olin joskus kauan sitten 80-luvulla pairn mun kaverin kans reilaamassa hampurissa ja Tom Waits esiinty siel yhellä klubilla. siltä oli just tullu uus levy, voi ziisus ku mä muistasin mikä. oiskohan se ollu toi Raing dogs. sen ääni oli ihan hyperseksikäs ja me päästiin gimmojen kans käymään bäkkärillä. Se veti tosi reteesti tupakkaa ja joi viskiä ku me tultiin sinne. juteltiin niitä näitä musiikista, saksasta ja reilaamisesta. jatkettiin sieltä vielä sen mestan portsarin kans yökerhoon. Mulla oli melko pettymys one night stand sen portsarin kanssa, mut mun frendi Piia ja Tom tapaili lähestulkoon päivittäin ku oltiin hampurissa. Tais ne sotiellaki pari kertaa tai piia soitti sileltä prahasta Tomin hotellille kun niihin aikoihin ei ollu vielä mitään kännyköitä, ellei sitten jotain niitä törkeen rumia mötiköitä. aika jännää jos niiden jutusta ois jotain tullu ja oishan sitä voinut itekin yrittää.
[quote:255d448123="babriga"]en tiijjä teidän beebeitä... [/quote:255d448123]
Elitistirunkkari.
njaa, pikemminkin vähä liian kaukana
ja muutenki. yritin osata britti-bbtä mut onhan se vähän liian paksua...
Vielä ehtii onnitella 56-vuotiasta Tomppaa
This must be what jail / I will scratch
Swordfidhtrombones on aika kova levy. Alan jo olla niin tottunut siihen Tompan kilkutteluun ettei sekään enää haittaa vaan kuulostaa pikemminkin hyvältä. Eli olen alkanut arvostaa levy(j)ä kokonaisuuksina enkä pelkästään yksittäisten loistavien biisien perusteella kuten aiemmin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Swordfishtrombones on parsa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Swordfishtrombones on parsa.
On, mutta Franks Wild Years on vielä parsampi, jopa maailman parsaisin levy.
Kolja irkkiin.
* Topic is '
Oikeesti vaihtu kyllä just
[quote:7348a3a096="anzut"]Kolja irkkiin.
* Topic is '
Oikeesti vaihtu kyllä just [/quote:7348a3a096]
Haiskahtaa feikiltä.
[quote:c249aeaef7="ex-kolja"][quote:c249aeaef7="anzut"]Kolja irkkiin.
* Topic is '
Oikeesti vaihtu kyllä just [/quote:c249aeaef7]
Haiskahtaa feikiltä. [/quote:c249aeaef7]
ei, kuka vaan voi todistaa!
Franks Wild Yearsilla on yksi Waitsin parhaista biiseistä eli Innocent When You Dream. Varsinkin se savuisen baarin respassa naarmuiselta vinyyliltä pyörivältä biisiltä kuulostava versio on loistokkuutta.
<@DBGene> senkin karkki
Franks Wild Yearsilla on yksi Waitsin parhaista biiseistä eli Innocent When You Dream. Varsinkin se savuisen baarin respassa naarmuiselta vinyyliltä pyörivältä biisiltä kuulostava versio on loistokkuutta.
Ei yksi parhaista, vaan maailman kaikkien aikojen paras kappale!
[quote:cc3a0a2ba3="ex-kolja"]
Ei yksi parhaista, vaan maailman kaikkien aikojen paras kappale![/quote:cc3a0a2ba3]
Melkeinpä voisin olla samaa mieltä.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:874610cdb8="Alxity"][quote:874610cdb8="ex-kolja"]
Ei yksi parhaista, vaan maailman kaikkien aikojen paras kappale![/quote:874610cdb8]
Melkeinpä voisin olla samaa mieltä.[/quote:874610cdb8]
Ei se satu.
[quote:afa734bd71="ex-kolja"][quote:afa734bd71="Alxity"][quote:afa734bd71="ex-kolja"]
Ei yksi parhaista, vaan maailman kaikkien aikojen paras kappale![/quote:afa734bd71]
Melkeinpä voisin olla samaa mieltä.[/quote:afa734bd71]
Ei se satu. [/quote:afa734bd71]
kyllä se voi vähän kirpaista silti.
pitäis joskus ostella waitsia, mulla on vaan swordfishtrombones ja bone machine. muistaakseni tykkäsin black riderista kun sitä joskus kirjastosta lainailin. anttilassahan noita oli siinä tarjouksessa...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:00941727d8="psychocandy"][quote:00941727d8="ex-kolja"][quote:00941727d8="Alxity"][quote:00941727d8="ex-kolja"]
Ei yksi parhaista, vaan maailman kaikkien aikojen paras kappale![/quote:00941727d8]
Melkeinpä voisin olla samaa mieltä.[/quote:00941727d8]
Ei se satu. [/quote:00941727d8]
kyllä se voi vähän kirpaista silti.
pitäis joskus ostella waitsia, mulla on vaan swordfishtrombones ja bone machine. muistaakseni tykkäsin black riderista kun sitä joskus kirjastosta lainailin. anttilassahan noita oli siinä tarjouksessa...[/quote:00941727d8]
Heität ne kasaribrittipopit divariin, ja haet Anttilasta laatua.
[quote:67f77b6c1a]Tom Waits julkaisee kolmen CD:n boxin Orphans: Brawlers, Bawlers and Bastards 22.11.2006. Albumi on niin sanottu Limited edition -julkaisu eli sitä painetaan vain tietty rajoitettu määrä. Albumeilla on 54 kappaletta, sisältäen 30 uutta levytystä; yhteensä kolme tuntia harvinaista ja ennen julkaisematonta materiaalia. Uuden musiikin lisäksi Orphans-boxilla kuullaan Waitsin aikaisemmin tekemää elokuva- ja teatterimusiikkia, joka on löytänyt tiensä albumille nyt ensimmäistä kertaa. Mukana on Waitsin ainutlaatuisia tulkintoja mm. The Ramonesin, Daniel Johnstonin, Kurt Weill & Bertolt Brechtin, Leadbellyn ja Jack Kerouacin kappaleista.
Boxi sisältää kolme erikseen nimettyä albumia Brawlers, Bawlers ja Bastards, joista jokainen levy on omanlaisensa musiikkikokonaisuus. Albumeilla kuullaan koko Tom Waitsin musiikillinen kirjo, niin klassisia Tom Waits tulkintoja kuin Bastards albumin tarjoilemia kokeellisempia kappaleita ja tarinoita. Paketin mukana tulee 94-sivuinen kansivihkonen.
Orphans-albumikokonaisuuden on tuttuun tapaan kirjoittanut ja tuottanut Waitsin lisäksi hänen vaimonsa ja pitkäaikainen yhteistyökumppaninsa Kathleen Brennan. Pariskunta arvostettiin hiljattain sijalle neljä 100 Best Living Songwriters listalla American Paste -lehdessä. [/quote:67f77b6c1a]