You are not logged in.
Odotus on ohi!
Mieletön kokonaisuus. Eilen illalla perinteinen "kauppa menossa kiinni, mutta ei pääse ulos ovesta, kun pakko kuunnella" -efekti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vuoden nuori muotoilija.
ihan kova remixi, mutta ehk vähän tarpeeton koska kalpenee kuitenkin alkuperäiselle dj mustardin luomukselle.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Totta kyllä. Onhan toi alkuperäinen kuitenkin vuosikymmenen biisejä.
Vuoden nuori muotoilija.
Itelle maistuu toi remixi, vaikka yleensä oon valmiiks hyvien biisien remixaamista vastaan.
Tässä koko Yung Gudin EP. Itse en viel kuuntele, ku on toine kuuloke rikki
Yung Gudin EP voi morjes.
lunasti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
young lean ei päässy esiintyy virgil ablohin off white launch bileisiin miamissa asap rockyn, rae sremmurdin, 2 chainz ja wizin kaa, koska ei oo 21 luulin myös et rae sremmurd jätkät on jotain 18
uus thaiboy digital video, salasana on tRAP. diippi
ecco2k oma levy nyt kiitos
Tämä Thaiboyn mixteippi on vavahduttava musiikkiteos. Saattaa hyvinkin olla paras julkaisu, minkä olen kuullut tänä vuonna.
Herkistelen täällä just nyt:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vuoden nuori muotoilija.
futurella GTBSG huppari
https://www.vfiles.com/media/406540
takeover 2015 incoming
Last edited by DEVILETERNAL (20.12.2014 10:55)
diilasin Laatulle erään lipun ja sain tiliotteelle liikuttavan viestin: I'M FLEXING ONLY WHEN I'M SAD
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
hmm
Uskomatonta paskaa. Se ainoa ilta koko talvena, kun olen työhomman takia kiinni, on keikkapäivä, eli 10. helmikuuta.
Jos joku haluaa ostaa lipun, niin multa saa. Pannaan vielä kahden euron alennus Tiketin hintaan, eli 18 eurolla lähtee.
Voehan... Voin kyllä ottaa lipun. Ookko Helsingissä ennen tota?
Tai siis thaiboydigitaalisestihan nää liikkuu
Last edited by Folkhälsan (16.01.2015 14:22)
Vuoden nuori muotoilija.
Lippu diilattu. Se määrä Arizonaa, jonka tolla rahalla saan, korvaa menetykseni vain osittain.
biebz x yung lean lol
https://www.change.org/p/thaiboy-digita … ef=Default
#JeSuisThaiBoy
Last edited by Folkhälsan (02.02.2015 17:57)
Vuoden nuori muotoilija.
siltä loppu oleskelu lupa kun täytti 18
bladee catwalkilla
oliks foorumisteja paikalla? folkkis?
Oli nähdyn perusteella hyvä keikka (piti luikkia metroon ennen keikan loppua, joten mahdollisesta lopputykittelystä en osaa sanoa).
Unknown Memorylta tais tulla kaikki parhaat biisit, minkä lisäksi oli ilo kuulla klassikkoja (Hurt jne). Ei ollut keikkakokemuksena yhtä kova kuin Korjaamon vuodentakainen keikka, mutta ukoilla oli kyllä paljon itsevarmempi meno nyt päällä
Lean ja Bladee hoiti mikkihommat (Free Thaiboy
), ja oisko se ollut Yung Sherman, joka miksaili siinä biittejä takana. Korjaamon-keikasta poiketen läppärit oli siivottu etualalta veks, ja en tiiä oisko ollut sitten Yung Gud tai joku siinä vielä piilossa mäkin äärellä.
8½/10-meno kaikkiaan
Hyvä show, bassoo riitti, ja hyvää nrj:tä myös nuoressa yleisössä, jossa tää musa kyllä tuntui resonoivan hyvin vahvasti. Sitä oli ilo seurata.
Vuoden nuori muotoilija.
oli aika vahva edm-bilemeininki, omalle kohdalle tuntemattomien biisien kohdalla voksut mössöytyivät yhtenäiseksi massaksi ja biisien rakenne on muutenkin aika lailla sama. mut sit sielt tuli aina samalla lailla mieletön droppi ja nuoriso alkoi tamppaamaan sen mitä ahtaudessa pystyi. kuulemma ginseng tuli vikana mut ite lähin ulos encorea edeltävällä tauolla.
jos muistan oikein nähneeni folkkiksesta joskus kuvan niin muistikuvasta päätellen saatoin olla jonkun aikaa sun vieressä. en tosin siinä vaiheessa tiennyt varmaksi et olitko edes siel keikalla, mut jotenkin tuli sellainen folkhälsan-viba ko. herrasmiehestä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
free thaiboyyy! https://www.change.org/p/thaiboy-digital-stay-in-sweden
tää uus biisi on tosi hyvä