You are not logged in.
Huikean hieno tämä uusi musavideo. Biisi on lievä pettymys. Ei ole samanlaista koukuttavuutta kuin jossain Ginsengissä. Yung Gudin biitti on toki viimeisintä teknologiaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
siisti video tosiaan ja biisikin paras pitkään aikaan tältä posselta jos ei oteta gudin ja shermanin instrupläjäyksiä huomioon.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
siisti video tosiaan ja biisikin paras pitkään aikaan tältä posselta jos ei oteta gudin ja shermanin instrupläjäyksiä huomioon.
Just näin. Jaksaispa nää väsätä seuraavaks "levyllisen" hyviä biisejä eikä sillai et on joku 2-3 kovaa stygee ja loput sellasta mitä ei tuu kuunneltua ku kerran.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
laitetaas tää klassikkovideo kun jäänyt jostain syyst uupumaan, sama ensireaktio oli mullakin 2pacin kanssa aikanaan
Last edited by ray charlz (12.12.2013 21:59)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Mönkijällä kruisailu on AINA cool.
Yung Gud kipuaa kovaa vauhtia mun suosikkiräppituottajien kärkipäähän näillä yyberihanilla bängereillään
Hello on ehkä mun mielestä siistein juttu mitä on posselta tullu
https://soundcloud.com/gud-2/hello
Sad Boys pitäs kyl saada Suomeen!
tää leanin kenties tärkein biisi on saanut oman postmodernin visuaalinsa.
Yung Gud kipuaa kovaa vauhtia mun suosikkiräppituottajien kärkipäähän näillä yyberihanilla bängereillään
![]()
Hello on ehkä mun mielestä siistein juttu mitä on posselta tulluhttps://soundcloud.com/gud-2/hello
Sad Boys pitäs kyl saada Suomeen!
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=8977
Vuoden nuori muotoilija.
Päällimmäisenä mielessä ne reilusti alle parikymppiset tosi hyvännäköiset mimmit bailaamassa siinä eturivin tuntumassa. Ei niitä hirveän montaa ollut, mutta kuitenkin. Lavan edusta oli enimmäkseen täynnä alle parikymppisiä sällejä, jotka olivat hyvin voimaantuneita kuulemastaan. Sitten oli toki meitsi ja folkkis ja ex-forumisti MMM bailaamassa siellä junnuosaston seassa. Eli toisin sanoen kovimmat skeneäijät Hanttaa lukuun ottamatta paikalla. Meitsille tuli fiilis, että Yung Lean yhdistää harvinaisella tavalla sukupolvia, kun siellä oli taaempana sitten kaikki Mental Alaska -hemmot ja ties keitä kaikkia muita.
Uskon, että kaikilla oli hymy huulilla keikan ansiosta. Yung Lean oli tosi energinen ja joviaali nuorimies. Folkkikseen yhtyen Yung Gud ja Yung Sherman tekevät tämän hetken parhaat biitit. Erona taitavimpiin suomalaisiin biittinikkareihin on se, että näillä ruotsalaisilla ihmelapsilla on hämmentävän hieno poppikorva. Tosi tunnistettavia melodioita, ja toki niitä kertsejä mitä Paperi-T ansiokkaasti aiemmin lavalla dissaili.
Kaikki parhaat biisit tuli. Voi jumalauta miten kovaa tykitystä esim Hurtin aikana. Ginseng Stripin aikana Yung Lean tuli vetämään yleisön joukkoon, upea hetki. Yung Leanin ääni oli vähän mennyt. Ei pystynyt tykittelemään niitä hienoja melodisia kertsiosuuksia niin hyvin kuin youtubessa. Mutta ei se paljoa haitannut.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
lol, muistin et tää oli maaliskuussa. tosi kiva juttu.
Sitten oli toki meitsi ja folkkis ja ex-forumisti MMM bailaamassa siellä junnuosaston seassa. Eli toisin sanoen kovimmat skeneäijät Hanttaa lukuun ottamatta paikalla.
Skeletonni toki lukeutuu myös joukkoon! En vaan ole vieläkään ihan varma bongasinko sinut.
Skeletonni toki lukeutuu myös joukkoon! En vaan ole vieläkään ihan varma bongasinko sinut.
Todella kova
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
O! Vetiköhän boysit ton livenä, kun kuulostaa tutulta?
Vuoden nuori muotoilija.
Voi Juma! Etsiskelin sitä keikan päätösbiisinä tullutta Hard In The Paint -remixiä. Löyty tämmöinen paljon hitaampi versio, mutta täähän vasta kova onkin.
Toi on kyl törkeen kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huhhuh. Gatorade on kyllä vieläkin ihan täydellinen biisi.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Gravity Boyssilla homma just ny hallussa
Ei helvetti miten ilolla tervehdinkään tätä soundia.
Last edited by Folkhälsan (24.05.2014 12:15)
Vuoden nuori muotoilija.
tää on kyl hikisen hyvä, yung gudia pakko diggailla
Tääki menny ohi
Hiton hyvä!
^ Tosta tullut musavideokin justiinsa.
Sanoituksissa aika diippejä kohtia jo. Paras biisi näiltä vähään aikaan. Hienoa nähdä, miten jäbät kasvaa ja kypsyy vähitellen menettämättä kuitenkaan aitouttaan.
Toimii ilman efekteiki
Toi biitti
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
Editoin vähän otsikkoa, jotta Yung Leanin taustalla häärivät tuottajat olisivat paremmin kotonaan.
scandinaavista melankoliaa ja luontoa