You are not logged in.
Maaliskuussa olis Drakea ja Weekndia näin:
03-01 Stockholm, Sweden - Ericsson Globe *
03-02 Oslo, Norway - Oslo Spektrum *
03-03 Frederiksberg C, Denmark - Forum *
MISSÄ SUOMI
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kansakuntamme loputon UGRILAISUUS
:lipponen:
Vuoden nuori muotoilija.
foorumin drakelaiset ois voinu hoitaa suomen keikalle tämmöset jengigearit
flow'hun sitten
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vihannu Drakee aina ennen Herran vuotta 2013
A$ap Rockyst, Kendrickist, Weekndist, Paska Sohvasta, R'nB:stä, melodisesta räpistä, määd flowsta, räpin ja ärränpeen yhdistämisestä, narsistisista supertähdistä diggaillu oon aina, mutta Drakee oon vaa jaksanu vihaa. Aina vitutti kun näki, että Drake oli siellä feattilistoilla tai joku hehkutti sitä jossai. Vaikka oon kyl tykänny Draken feattiverseistä aina nii silti oon vaa jaksanu vihaa.
En muista mikä oli se vika tikki, joka toi meikäläisen Draken luo, mutta kiitos Based Godille siitä
Nyt oon sit kuunnellu aivan helevatan paljon Drakee ja rakkaus häntä kohtaan vaan syvenee. Ruotsiin vois ehkä lähtee keikalle, jos sais vaan sitä pätäkkää jostain. Vahva kutina kyl et tulee Weekndin kanssa Flowhun.
Vihannu Drakee aina ennen Herran vuotta 2013
![]()
A$ap Rockyst, Kendrickist, Weekndist, Paska Sohvasta, R'nB:stä, melodisesta räpistä, määd flowsta, räpin ja ärränpeen yhdistämisestä, narsistisista supertähdistä diggaillu oon aina, mutta Drakee oon vaa jaksanu vihaa.Aina vitutti kun näki, että Drake oli siellä feattilistoilla tai joku hehkutti sitä jossai. Vaikka oon kyl tykänny Draken feattiverseistä aina nii silti oon vaa jaksanu vihaa.
En muista mikä oli se vika tikki, joka toi meikäläisen Draken luo, mutta kiitos Based Godille siitä
![]()
![]()
Nyt oon sit kuunnellu aivan helevatan paljon Drakee ja rakkaus häntä kohtaan vaan syvenee. Ruotsiin vois ehkä lähtee keikalle, jos sais vaan sitä pätäkkää jostain. Vahva kutina kyl et tulee Weekndin kanssa Flowhun.
Vuoden nuori muotoilija.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Vuoden nuori muotoilija.
Last edited by Folkhälsan (15.12.2013 12:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Tylsä ja ylipitkä levy. Sama ongelma mitä viime vuoden Frank Oceanilla, paitsi että sillä oli muutama oikein hyvä biisi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
MIKSEI OLLUT LEVYLLÄ!!!
Koska toi ei olis sopinut mitenkään sille levylle ja on muutenkin keskivertoa kehnompi Drake-tekele. Hirveä biitti
pound cake
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Last edited by Folkhälsan (12.01.2014 14:03)
Vuoden nuori muotoilija.
onko kukaan hoitanut tota vinyylibootleggausta itelleen? ajattelin melkein et vois kokeilla kun halpaaki on...
http://yle.fi/musiikki/c-puoli/henri-pu … aat-lainit
3. Girl, don't treat me like a stranger, girl, you know I've seen you naked, Drake Furthest Thing
Menestys ei tuonut Drakelle onnea, päinvastoin, uransa huipulla oleva räppäri tuntuu olevan yksinäisempi kuin koskaan. Drakella on taito tehdä miljonääriplayboyn huolista universaaleja ja samaistuttavia. Hänen kirjoitustyyli on ajoittain niin vaivaannuttavan rehellistä, että sen narsistinen itsesääli onnistuu kääntymään sympaattiseksi. Tämä säe on Drakea kiteyttävimmillään, samanaikaisesti rehentelevä ja sydäntäsärkevä.
:pint:
Last edited by ray charlz (22.01.2014 16:20)
paprun listalle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hyvää kommentointia kyllä, sinänsä ei ihme että papru lyyrikkona tarttuu ensiksi biiseissä sanoituksiin. mua ei kyllä kiinnosta läppien sisältö edes lyriikkapainotteisessä räpissä paljon yhtään, aika ignoranttia tai jopa (foorumin suosikkiaihe) misogyynistäkin tekstiä tulee mielellään kuunneltua. toisaalta juuri tällaisistakin päällepäin turhantyyppisistä lyriikoista voi löytää merkityksiä, joista todistuksena esimerkiks ylläolevan listan drake- ja kanye-edustus. tavallaan aika hassu juttu, että papru on nostanut ykköseksi kanyen lainin ottaen huomioon, että levy on saanut kehuja lähinnä musapuolesta ja sanoituksia pidetään aika tyhjinä. mulle kyllä nappaa kummatkin, mutta tää nyt menee jo ihan offtopiciksi.
Kyllä mua Drakessa (Ja Kanyessakin, viimeisimmissä eritoten) ovat aina lyriikat viehättäneet. Make Me Proud on siisti tapaus esim:
"Running on a treadmill and only eating salad
Sounds so smart, like you graduated college
Like you went to yale, but you probably went to Howard
Knowing you, weekend in miami, tryna study by the pool
Couple things due, but you always get it done
Might have been a time when I loved her too
But you take that away, you always be the one
One, I wonder why the moon looks nice girl
Maybe it's just right for the night
You said niggas coming on too strong girl
They want you in their life as a wife
That's why you wanna have no sex
Why you wanna protest, why you wanna fight for your right
Cause you don't love them boys
Pussy run everything, fuck that noise"
Siinä on yhtäältä toi Drakelle ominainen isällisen holhoava katse ja sitten toisaalta ylpeys naisesta, joka on jättänyt sen räpin tai ärränpeen arkkityyppisen naisen paikan. Aika lailla juuri tämänkaltaisen vastakkaisuuksien ansiosta Drake on lyyrisestikin niin kiinnostava tapaus.
Vuoden nuori muotoilija.
MIKSEI OLLUT LEVYLLÄ!!!
Tää alkaa muuten lämmittää pikkuhiljaa.
Mut ei ois tosiaan ehkä sopinut levylle.
Last edited by Folkhälsan (22.01.2014 17:29)
Vuoden nuori muotoilija.
kanyelta tulee mieleen hänen ja pusha t:n muutaman vuoden takaisen runawayn lyriikat. kanyen parisuhdevollotus yhdistettynä omaan suhteeseen kuulijoiden ja julkisuuden kanssa ja pushan kiinnostava esitys kaikesta mistä se yleensäkin räppää, mutta vähemmän glorifoituna. aiheena asioita, joita kyseiset artistit yleensä esittävät ylpeinä, mutta tässä tapauksessa sisältö onkin narsistisen itseinhoava (jos tämä sanapari nyt mitään selkoa tekee ).
Ootin aika innoissani tosta uudesta levystä että pääsisin sitä kuulemaan mut se ekan biisin How much time is this nigga spending on the intro? -huutelu jostain syystä iski heti väärään hermoon niin että luovutin heti kättelyssä koko albumin suhteen spåm
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Kanadalaisen hiphopparin kolmas albumi. Levyllä jälleen koko joukko vierailijoita mm. 2 Chainz, Big Sean, Jay-Z, Lil Wayne, Future, Rick Ross, Justin Timberlake, Jhene Aiko, J. Cole ja TLC?
Äxän sivuilla tollasta infoo Nothing was the same levystä. Mistäköhän noi infot on otettu? Tiedotettiiks ennen levyn julkasemista, että tollaset vierailijat tulee or wut?
Last edited by amaanilluK (24.01.2014 10:21)
huhhuh miten härö äijä
JUST NÄIN! Ripit PSH:lle, mut homman täytyy jatkuu.
Vuoden nuori muotoilija.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Vuoden nuori muotoilija.