You are not logged in.
Tietoa ovat levittäneet muutkin Radio Helsingin toimittajat.
en ole kolmekybänen emoboy
Tietoa ovat levittäneet muutkin Radio Helsingin toimittajat.
Eli ilmeisesti tietoa on enemmänkin kuin normaalilla festariesiintyjäjuorulla. Niiden mukaan Suomeen onkin vuosien mittaan saatu esiintymään vaikka ketä..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:87a651de63="börjeslandet"]Tietoa ovat levittäneet muutkin Radio Helsingin toimittajat.[/quote:87a651de63]
Eli ilmeisesti tietoa on enemmänkin kuin normaalilla festariesiintyjäjuorulla. Niiden mukaan Suomeen onkin vuosien mittaan saatu esiintymään vaikka ketä..
Niin... Viime kesänä ainakin piti olla jo melkein 100% varma juttu, että Flaming Lips soittaa Provinssissa. Tuosta intoili jo mm. Oulun Äxän myyjäkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4ab017e004="psykokarkki"][quote:4ab017e004="ex-kolja"]Smaa, mutta eri sänkyyn.[/quote:4ab017e004]
sehän nähdään sitten... eiqonkos tästä 'lipsien suomeen tulosta ilmaantunut mitään "oikeaa" tietoa?[/quote:4ab017e004]
Jos ginipoika suunnittelee jo pyöräretkeä Ruissaloon, niin en minä enää mitään vahvistusta kaipaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pitääpä ens festareilla juoda vähemmän viinaa ja käyttää enemmän huumeita, niin saa mukavan letkeän meiningin keikkaa varten.
Sen mitä Ruisrockista olen kuullut niin siellä tuohon on ainakin luotu täydelliset puitteet. Erittäin liberaali meininki.
Tai sitten ei. Suosittelen valvomista. Se on laillista ja jo parin vuorokauden päästä olet lähes psykoosissa.
<@DBGene> senkin karkki
Jos (iso JOS) Ruisrockiin tulevat, en jaksa uskoa toiseen keikkaan edellämainituista syistä johtuen. Meneekin vaikeaksi, että pitäisikö noita sitten mennä katsomaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
åhå, asiastahan oli jo keskustelua mutta ei auta kuin jatkaa...
[quote:7425400346="psykokarkki"][quote:7425400346="ydinaukio"]joo, voihan vittu sentään. saisivat hommata ne tavastialle niinkuin viime vuonna mogwain.[/quote:7425400346]
mutta mahtuisko kaikki joulupukit tavastialle [/quote:7425400346]
no sit vaikka kulttuuritalolle... tai jyväskylän paviljonkiin.jonnekin muualle kuin ruisrocciin!
siirretääs tänne... onks jollain tietoa keikkapäivistä, mahtuisko kalenteriin toinenkin suomen keikka? eipä tosta ruisrockistakaan nyt vielä tiedä et minä päivänä soittavat.
Eipä ainakaan bändin kotisivuilla ole vielä mitään päivämääriä tiedossa... Tuskin pelkästään Suomeen kuitenkaan tulevat ja voisin tosiaan veikata, että Roskildessakin pistäytyvät. Mistään päivistä on kyllä paha mitään sanoa.
<@DBGene> senkin karkki
nyt vähän harmittaa kun olis levymessuilla ollu do you realize?? sinkku missä oli mm. se kehuttu funeral in my head (jota en oo koskaan kuullu) ja joku toinen, hintaa oli 9e. voisivat tosin julkaista kunnon kokiksen näistä kaikista hajabiiseistään.
Voi vittu, viime kesänä Mogwai ja nytkö tämä!!!!! Hasitan saman kaavan, eli toinen keikka jossain kivemmassa paikassa - väliäkös sillä - menen taas molempiin.
ruissalossa on huonompi bitrate.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kellään mitään tietoa/kuulokokemuxia kevin eiq wayne coynen sooloista? Mulon vaan tää guitarrorists-kokoelman (parhutta) I want to kill my brother. The cymbal head -biisi joka on iha vitu hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Levykaupassa soi joku Flaming Lipsin levy eilen. Yhdessä biisissä olin, et ihan jee. Loput oli sitten aika diibadaaba. Emmä taida jaksaa Ruissiin ellei Pipettesit ja Mastodon olis Lipsien kaa samana päivänä... Ko onhan niillä varmaan kiva livejutska. Ei vaan mitään lippuu viittis ostaa, jos sataa vetää eikä kiinnosta vittuakaa olla jossain piitsillä kännisten Rasmus-pissisten keskellä.
Kellään mitään tietoa/kuulokokemuxia kevin eiq wayne coynen sooloista? Mulon vaan tää guitarrorists-kokoelman (parhutta) I want to kill my brother. The cymbal head -biisi joka on iha vitu hyvä
onks se ees tehny muuta? ja toikin biisi on julkaistu myös f'lipsien kokiksella.
Oli ihan erilainen levy tuo Transimission From the Satelite Heart kuin odotin. Jotenkin ajattelin, että se olisi ollut kohtuullisen tylsähköä haahuilua tai muuta vastaavaa, mutta sehän rokkasi aika kovastikin. Taitaa olla ensi kesän hittilevyjä minulle...
<@DBGene> senkin karkki
Sanokaas kolme levyä, jotka pitäis kuunnella ennen kuin päättää Ruisrockiin menosta.
Riippuu haluaako sinne vai ei?
Uusimman (huonon) levyn biisejä ne kuitenkin enimmäkseen soittaa (toivottasti).
"A repo man's always intense"
Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
...eikä se uusinkaan mikään huono ollut. Tykkäsin huurusesta riffittelystä ja poliittisesta naivismista.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Riippuu haluaako sinne vai ei?
Niin-no-joo. Totta. Ei kyl noilla bändeillä oikein innostais. Varsinkin kun on ihan varmaa, että Lipsit ja Pipettes on eri päivinä.
[quote:5d7ca59c57="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin.[/quote:5d7ca59c57]
Noi mää siis etin kuunteluun. Yoshimii oon joskus kuunnellu pari kertaa ja aika huono maku muistaakseni jäi.
[quote:5bd56f4d5e="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
[/quote:5bd56f4d5e]
Ehkä sama, mutta vois Cloudsin kuitenkin ehkä vaihtaa Transmissionsiin.
"A repo man's always intense"
Mun eka oli Clouds ja se kolahti aika heti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:fd10ddf778="Leif Erikson"][quote:fd10ddf778="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
[/quote:fd10ddf778]
Ehkä sama, mutta vois Cloudsin kuitenkin ehkä vaihtaa Transmissionsiin.[/quote:fd10ddf778]
eiku soft bulletin vaihdetaan transmissioniin, sit taitaakin olla kolme kovinta.
[quote:9cdccee21e="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
...eikä se uusinkaan mikään huono ollut. Tykkäsin huurusesta riffittelystä ja poliittisesta naivismista.[/quote:9cdccee21e]
Sama. Uusin on kyllä selvästi huonompi kuin kaksi edellistä, vaikkei mikään katastrofi. Mulle eka oli vasta Soft Bulletin. Meinasin pudota tuolista kun ekan kerran panin levyn soittimeen.
Eihän se uusin tosiaan mikään katastrofi ole, vaikka se Yaeh Yeah Yeah Song onkin aika paska. Itsehän innostuin vasta Yoshimista, joten siksi se minusta paras onkin. Cloudsia en vieläkään oikein tahdo osata, mutta Transmissions olikin todella positiivinen yllätys kuten tuli jo todettua.
<@DBGene> senkin karkki
kerrataan vielä että transmission oli mun eka ja ehkå siksikin edelleen kaikista paras.
Artun kolme alkuperäistä jees, Transmissions ei ole ikinä uponnut.
Kyllä mä aion mennä, oli se shöy vaan niin huikea viime vuonna Barcelonassa. Suurin into bändiin oli kuitenkin mennyt ehkä jo ohi, mutta silti. Kandee tsekkaa niitä keikkapätkiä jostain.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:02538edc93="Leif Erikson"][quote:02538edc93="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
[/quote:02538edc93]
Ehkä sama, mutta vois Cloudsin kuitenkin ehkä vaihtaa Transmissionsiin.[/quote:02538edc93]
Näin.
Sent from my iPhone 16
[quote:36d3044a5b="psykokarkki"][quote:36d3044a5b="Leif Erikson"][quote:36d3044a5b="arttu"]Clouds Taste Metallic
Yoshimi
Soft Bulletin
[/quote:36d3044a5b]
Ehkä sama, mutta vois Cloudsin kuitenkin ehkä vaihtaa Transmissionsiin.[/quote:36d3044a5b]
eiku soft bulletin vaihdetaan transmissioniin, sit taitaakin olla kolme kovinta.[/quote:36d3044a5b]
Eri. Ehkä noi tai sit Clouds>Transmission
en ole kolmekybänen emoboy