You are not logged in.
Siis rsd tuotteena vai muuten vaan samana päivänä?
enpä kuule tiijjä, mutta luultavasti RSD koska miksi muuten mainittu?
"Evil Natured Robots Programed to Destroy Us" scrolls by during news footage, "Yoshimi! Don't let them eat me!" is heard in the dialogue, and there is a quick shot of Yoshimi taking her vitamins.
huh mikä luuppi
Kuuntelin ekan eepeen ja kolme ekaa älpee tossa yhtenä päivänä putkeen ja kaikki yhtä hyviä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
fuck you king's mouth
The band will issue just 4,000 copies of the LP, which will be pressed on gold vinyl and will only be available at participating independent record stores. Another version of the album wont hit the marketplace until July.
EDIT: tossa vielä juttua levystä jne. ja vielä yksi juttu: HAISTA WÄINÖ PASKA vitun limited edition pelle
Straight from the Kings Mouth: Wayne Coyne on The Flaming Lips New Album for Record Store Day
PItääpä ottaa noit varhaisempia joskus kuunteluun. Ronaldia edeltäviä hädin tuskin kuunnellut yhtään. Suosituksia?
in a priest driven ambulance oma suosikki muinaisista.
Äh, ne on kaikki parempia ku myöhemmät. Toki enemmän omaa aikaansa, mut silti aika uniikkia musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mulle noi 80-luvun levyt on erikoinen juttu, kaiken järjen mukaan ne olis just mun musaa mutta en ole koskaan oikein tavoittanut sitä mikä niistä tekee niin monen mielestä klassikoita. Hit to Death on varhaisin josta olen ihan aidosti intoillut, komeita sävellyksiä ja soundit ihan silkkaa happoo.
Last edited by Uudet housut ja paita (13.04.2019 07:52)
Hit to death on kans loistava. Se sovituksellinen kunnianhimo yhistettynä loistaviin biiseihin ja ennakkoluulottomiin soundiratkaisuihin, aijai.
fuck you king's mouth
The band will issue just 4,000 copies of the LP, which will be pressed on gold vinyl and will only be available at participating independent record stores. Another version of the album wont hit the marketplace until July.
Ootellaan kesää. Toivottavasti tulee myös cd.
aika jees lätty, ei jäänyt kauheesti mieleen. en kyllä muutenkaan oo tän bändin suurin fani, vaikka jotain yoshimia tullut kyl kuunneltua aika paljon.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
vaikka aina haukun tätä levyä niin pitäähän se myöntää että ihan ok levy, sen kummallakin puolella vaan on vielä paremmat (clouds & yoshimi). pitäis varmaan tämäkin hankkia joskus vinskana, jos jollain on max 20 e hyväkuntoinen myynnissä niin pistäkää viestiä
Lopetin levyjen hankkimisen cloudsiin, joka oli vielä kokonaisuutenakin suht hieno levy.
Lopetin levyjen hankkimisen cloudsiin, joka oli vielä kokonaisuutenakin suht hieno levy.
on kyllä ihan bändin top-femmassa, mutta yoshimi on paras ja piste.
Jean-Babtiste wrote:Lopetin levyjen hankkimisen cloudsiin, joka oli vielä kokonaisuutenakin suht hieno levy.
on kyllä ihan bändin top-femmassa, mutta yoshimi on paras ja piste.
Ihan hyvä uusi ilme levy se on, itelle vaan ne vanhat oli sitä just täydellistä musaa.
Jean-Babtiste wrote:Lopetin levyjen hankkimisen cloudsiin, joka oli vielä kokonaisuutenakin suht hieno levy.
Sen jälkeenhän se vasta lähtee käyntiin.
Nii joo kaupallisessa ja hipster festari mielessä juu.
KZ wrote:Jean-Babtiste wrote:Lopetin levyjen hankkimisen cloudsiin, joka oli vielä kokonaisuutenakin suht hieno levy.
Sen jälkeenhän se vasta lähtee käyntiin.
Nii joo kaupallisessa ja hipster festari mielessä juu.
On siel ihan pätevää kamaa, mut terävin kärki hukassa.
Clouds > Soft Bullettin helposti minä päivänä tahansa.
Clouds Taste Metallic oli aikoinaan ensimmäinen kosketus bändiin. Joskus olen miettinyt, että olisin voinut aivan hyvin lopettaa uusien Flaming Lips -levyjen oston siihen. Levy on edelleen suosikkini.
Nyt soimassa "inhokkilevyni" soft bulletin, ekaa kertaa vinyyliltä. Onhan tää hieno levy ja sisältää useammankin huippubiisin, mutta ei tää materiaali pärjää laadullisesti millään yoshimille ja se on fakta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Slow motion taitaa olla levyn paras biisi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nyt soimassa hit to death, toinen "väliinputoajalevy", koska samoin kuin bulletinin ja yoshimin kanssa niin tässäkin tuntuu että homma jalostui huippuunsa vasta seuraajallaan eli transmissionsilla. Hyvä levy toki tämäkin.
Transmissions... oli muuten eka flips-levyni aikanaan, tai itse asiassa kasetti, jonka ostin parilla markalla Fazer musicin alelaarista ja seuraava hankinta olikin tämä hit to death cd-versiona musiikki Fazerin alesta muistaakseni 30 markalla.