You are not logged in.
jippu hallussa
jippu halluissa
Keikalla nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
joo lippu löytyy kyllä vähän kyl jänskättää että mitähän paskaa ne 3 muuta bändiä tulee olemaan...
joo lippu löytyy kyllä vähän kyl jänskättää että mitähän paskaa ne 3 muuta bändiä tulee olemaan...
Veikkaan:
Rubik
Underwater Sleeping Society
Kastor
95% todennäköisyydellä vähintään kaksi kolmesta oikein.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:ad00214115="ydinaukio"]joo lippu löytyy kyllä vähän kyl jänskättää että mitähän paskaa ne 3 muuta bändiä tulee olemaan...[/quote:ad00214115]
Veikkaan:
Rubik
Underwater Sleeping Society
Kastor95% todennäköisyydellä vähintään kaksi kolmesta oikein.
Toisaalta olishan se Fullsteamilta äärimmäistä tyhmyyttä jos ne ei tunkis esim. Rubikia sinne Sitäpaitti ihan mielellään mä voisin nähdä bändin siellä lämppärinä
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mahtihuh Tosiaankin toivottavasti
bzort glorf bööth
Vapaaehtoisia?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Vapaaehtoisia?
hannasin Jay Reatardissakin
bzort glorf bööth
Yksi komia tuttavaflicka oli näiden edellisellä suomen keikalla joraamassa lavalla, mutta se ei ollut alasti.
Pistäkääs jotain kymppilistaa parhuusbiiseistä, pari kertaa oon yrittänyt innostua mutta en ole tainnut kuulla yhtäkään levyä loppuun asti.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pistäkääs jotain kymppilistaa parhuusbiiseistä, pari kertaa oon yrittänyt innostua mutta en ole tainnut kuulla yhtäkään levyä loppuun asti.
Heitetään nyt hatusta jotain kolmelta parhaalta (Yoshimi-nillitystä odotellessa) major-julkaisulta:
Hit Me Like You Did the First Time
Frogs
Halloween on the Barbary Coast
Magician vs. the Headache
Pilot Can at the Queer of God
Slow Nerve Action
Moth in the Incubator
Psychiatric Explorations of the Fetus with Needles
Evil Will Prevail
They Punctured My Yolk
This must be what jail / I will scratch
Lucifer Rising
Bad Days
Hold Your Head
Five Stop Mother Superior Rain
Kim's Watermelon Gun
Frogs
When You Smile
Pilot Can at the Queer of God
Waitin' for a Superman
Ego Tripping at the Gates of Hell
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Be My Head!
"A repo man's always intense"
Voin jo nyt luvata NL:lle, että turha kuunnella noita biisejä siinä toivossa, että keikka kuulostaisi lainkaan siltä. Uus lipsimateriaali tulee todennäköisesti olemaan pääosassa niin kuin niillä kahdella muullakin keikalla mitkä on tullut nähtyä. Waitin' For A Supermanin saattavat soittaa. Eli otappa kuunteluun Soft Bulletin tai Yoshimi battles the pink robots.
en ole kolmekybänen emoboy
do you realize?!
do you realize?!
Varmaan gneen ja bricon mielestä iham paska piisi.
The abandoned hospital ship!!
Varikset komentavat
kuuntelin muuten sitä at war with teh mysticsiä tässä taannoin ja ei se götterdammerung oo yhtään niin hyvä ku tyypit täällä väittää, aika turha veisu itse asiassa
kuuntelin muuten sitä at war with teh mysticsiä tässä taannoin ja ei se götterdammerung oo yhtään niin hyvä ku tyypit täällä väittää, aika turha veisu itse asiassa
jos ei vielä siihen ole tutustunut, play.comin alessa olisi sitä tarjolla hintaan 3.99e posteineen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:9eb04d33fa="psykokarkki"]do you realize?! [/quote:9eb04d33fa]
Varmaan gneen ja bricon mielestä iham paska piisi.
Dissasin jo monta sivua taaksepäin joskus vuosi sitten :cool: Ihan kiva melodia mutta ei sitä monesti jaksanut kuunnella.
Yllättäen sama!
This must be what jail / I will scratch
Te ootte niin arvasub
Maailman paras pop-yhtye.
1. Race For The Prize
2. Do You Realize?
3. Abandoned Hospital Ship
4. She Don't Use Jelly
5. Evil Will Prevail
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:9278b80ed6="Laatu"]Maailman paras pop-yhtye.
1. Race For The Prize
2. Do You Realize?
4. She Don't Use Jelly
5. Evil Will Prevail[/quote:9278b80ed6]
Hyvä väite, mutta paskat valinnat perusteluina
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f4347d2f28="Jean-Babtiste"][quote:f4347d2f28="Laatu"]Maailman paras pop-yhtye.
1. Race For The Prize
2. Do You Realize?
4. She Don't Use Jelly
5. Evil Will Prevail[/quote:f4347d2f28]
Hyvä väite, mutta paskat valinnat perusteluina [/quote:f4347d2f28]
Varsinkin She don't use jelly on turhan keskinkertainen renkutus - melkein mikä tahansa Cloudsin biisi hakkaa tuon.
organizing the boy scouts for murder is wrong