You are not logged in.
Elämäkerta ja uus soololevy vissiin tulossa tässä syyskuun aikana. Kiinnostelee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Elämäkerta ja uus soololevy vissiin tulossa tässä syyskuun aikana. Kiinnostelee.
joo ja juhlakeikka lepiksessä 29.9.
jookcha wrote:Elämäkerta ja uus soololevy vissiin tulossa tässä syyskuun aikana. Kiinnostelee.
hyvä kun sanoit, oli menny ohi tämmönen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:jookcha wrote:Elämäkerta ja uus soololevy vissiin tulossa tässä syyskuun aikana. Kiinnostelee.
hyvä kun sanoit, oli menny ohi tämmönen
Mitähän tällanen juhlakeikka tulee sisältämään?
The Kolmas, The Sultans, Lapin helvetti ja joku ei-Läjän bändi.
Lauantain aikatauluista tietoa?
t. nimim kerkeekö sorcererista vielä
21.30 The Kolmas
22.15 Liken haasttelu
sitte The Sultans, Harhaisku ja lopuksi Lapin Helvetti
Noista soololevyistä ei ole oikeen ääninäytteitä missään, onk nää kuinka minimalistista kamaa?
Varsin. Näemmä kirjaston kokoelmistakin löytyy sekä Raskas Alzheimer-kokoelma, että Minun vereni, joten ei muuta kuin varausta vetämään. Ensimmäinen hyvin vähäeleistä industrial noisea, jälkimmäinen perinteisempää voimaelektroniikkaa.
Siis missä mun Sultans levy on!? En varmasti ole myynyt älkää ny viittikö.
Pitäs varmaan se Kitchen sessions 2 hommata.
Lainasin Veli-Matin levyjä. Ensimmäinen kerta elämässä kun lainaan kirjastosta vinyylilevyn. Ja on ihan hyvässä kunnossa. Mutta joo tää Minun vereni ei oo ihan mun juttu.
Tämä raskas alzheimer kokoelma olikin sitten aikamoinen taidepläjäys. Sinänsä ihan hienoo että joku on tämmöstä tehny. Äijälällähän oli vähän synkemmät ajat tällöin. Mutta emmä tätä oikeen jaksa kuunnella enkä fanita tuota tunkkaista soundimaailmaa. Kai tällekin sopiva hetki olisi joskus, mutta en tiedä koska. Kuriositeettikamaa. Livenä voi mennä kuuntelemaan kunhan ei tuutata liian hiljaa.
Mutta kyllä mä vähän aavistelinkin, että nää levyt on vähän turhan minimalistisia ja yksoikosia for my taste. Sama juttu Kolmas levyjen kanssa. Bugariloves ja Sultans parhaat läjäsivuprojektit.
Last edited by muumipoimuri (24.03.2021 21:20)
The Kolmas oli kyllä hemmetin kova livenä, mutta ei sitä kauheasti levyltä jaksa. Joku LP mulla on, voishan sitä joskus taas koittaa kuunnella.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämä raskas alzheimer kokoelma olikin sitten aikamoinen taidepläjäys. Sinänsä ihan hienoo että joku on tämmöstä tehny. Äijälällähän oli vähän synkemmät ajat tällöin. Mutta emmä tätä oikeen jaksa kuunnella enkä fanita tuota tunkkaista soundimaailmaa. Kai tällekin sopiva hetki olisi joskus, mutta en tiedä koska. Kuriositeettikamaa. Livenä voi mennä kuuntelemaan kunhan ei tuutata liian hiljaa.
Mutta kyllä mä vähän aavistelinkin, että nää levyt on vähän turhan minimalistisia ja yksoikosia for my taste. Sama juttu Kolmas levyjen kanssa. Bugariloves ja Sultans parhaat läjäsivuprojektit.
Kuuntelin kans eilen tota Raskas Alzheimeria. Kunnon eriskoissaundit, etenkin olikos se nyt kakkosbiisissä oli vokaalit miksattu niin tunkkaiseksi että luulin että kaiuttimet on paskana.
Ite oon tykänny etenkin The Kolmannen jutuista levylläkin, noi Veli-Matti -nimellä julkaistut jutut vähän haastavampia.
Siis missä mun Sultans levy on!? En varmasti ole myynyt älkää ny viittikö.
Löytyhän se. Se olikin vinyyli. Mutta ei ollut muiden läjä aiheisten levyjen vierellä hyllyssä
muumipoimuri wrote:Siis missä mun Sultans levy on!? En varmasti ole myynyt älkää ny viittikö.
Löytyhän se. Se olikin vinyyli. Mutta ei ollut muiden läjä aiheisten levyjen vierellä hyllyssä
oliko läjässä?
ttumainen tyyppi!
Ei tää oikee mulle lähteny.