You are not logged in.
Mäkin muutan kohta Töölöseen (jos se huone vaan sieltä heliponin kommuunista joskus vapautuu)
en ole kolmekybänen emoboy
laulakaas vielä kimpassa se froikkareitten vanha töölööseen-hitti. en tiä, mä oon vaan töissä täällä...
Mis päin? Mä tosiaan vietin lapsuuden ajoittaiset kotilomat Taka-Töölös.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mis päin? Mä tosiaan vietin lapsuuden ajoittaiset kotilomat Taka-Töölös.
Töölö = Etu-Töölö. Taka-Töölö on jotain sudeettialuetta, jolle on säälistä annettu lupa käyttää jaloa "Töölö"-nimikettä.
Meikä muuttaa ehkä Eläinmuseon taakse.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:2900e0e1f4="arttu"]Mis päin? Mä tosiaan vietin lapsuuden ajoittaiset kotilomat Taka-Töölös.
Töölö = Etu-Töölö. Taka-Töölö on jotain sudeettialuetta, jolle on säälistä annettu lupa käyttää jaloa "Töölö"-nimikettä.
Meikä muuttaa ehkä Eläinmuseon taakse.[/quote:2900e0e1f4]
konttaan sit manalasta aina käpnishä heitteleen pikkukivia sun ikkunaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:aafe47b4fb="arttu"]Mis päin? Mä tosiaan vietin lapsuuden ajoittaiset kotilomat Taka-Töölös.
.[/quote:aafe47b4fb]
Aika keravalaista ajattelua...
[quote:9e673fe09c="forssto"][quote:9e673fe09c="arttu"]Mis päin? Mä tosiaan vietin lapsuuden ajoittaiset kotilomat Taka-Töölös.
.[/quote:9e673fe09c]
Aika keravalaista ajattelua...[/quote:9e673fe09c]
Vai pitäiskö sanoa tapanilamaista...
Vai pitäiskö sanoa tapanilamaista...
Meikä on Töölössä kasvanut, beibi. Kävin kaikki muut luokat ekasta lukion loppuun asti Töölössä, paitsi lukion ekan luokan. Ne on mun hoodit.
[quote:ac7c0bd5a5="upsetter"]Aika keravalaista ajattelua...
Keravalaista on olla ymmärtämättä Etu-Töölön pyhyyttä.[/quote:ac7c0bd5a5]
tulipa mieleen yksi "jos voittaisin lotossa"-suunnitelma (tai ehkä ennemmin jos voittaisin 100 kertaa): perustaisin töölöön vitusti uusia baareja (joita siellä muuten on naurettavan vähän, btw). ainakin tulisi baarit Q, Q-Q, Kuu-kuu-kuu, Q-Q-Q, Kuu-Q, Q-Kuu, Tin-Tin-Tin-Tango, Rin-Tin-Tin-Tango, Tin-Tin-Tanko, Kuuteatteri, Q-Kuu-Teatteri, jne..
Maailmojasyleilevä vihani johtuu siitä että kuukuun (tai kuun, en minä näitä muista) henkilökunta pilasi kerran iltani alkamalla soittaa useita kappeleita hectoria! laittoivat vielä lisää volyymiä. hyi saatana. kuolkaa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kävin kaikki muut luokat ekasta lukion loppuun asti Töölössä, paitsi lukion ekan luokan.
kävin lukion ekan luokan (ja muutkin gyl) töölössä, tosin se oli luokaton lukio
Maailmojasyleilevä vihani johtuu siitä että kuukuun (tai kuun, en minä näitä muista) henkilökunta pilasi kerran iltani alkamalla soittaa useita kappeleita hectoria! laittoivat vielä lisää volyymiä. hyi saatana. kuolkaa.
taidan arvata mitä ehdotat tulevaan sooloartisti-polliin... EI KÄY!
(ja kun laitat traktorin sinne kuitenkin niin ei me muut sitä äänestetä -spåm)
[quote:3c480dbedf="psykokarkki"]kävin lukion ekan luokan (ja muutkin gyl) töölössä, tosin se oli luokaton lukio
Mikä koulu?
Meitsi on Tylyn kolleja.[/quote:3c480dbedf]
arkadia. sittemmin se muutti tosin jonneki käpylään tms.
arkadia. sittemmin se muutti tosin jonneki käpylään tms.
Aika jännää. Koska sä olet oikein käynyt lukion?! Arkadia muutti mun mielestä veks tosi tosi kauan sitten. Mun mutsi oli Arkadiassa bäk in thö deis.
Meitsikin sai skenekoulutuksensa night club arkadiassa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Meitsikin sai skenekoulutuksensa night club arkadiassa
Nyt kyllä puijaat
Aika jännää. Koska sä olet oikein käynyt lukion?! Arkadia muutti mun mielestä veks tosi tosi kauan sitten. Mun mutsi oli Arkadiassa bäk in thö deis.
olikohan meidän luokalla, eiq
on siitä nyt aikaa, 80-luvulla nämä.
Tervetuloo Etu-Töölöön forssto
[quote:762f6c4d61="HUIG"]Meitsikin sai skenekoulutuksensa night club arkadiassa
Nyt kyllä puijaat[/quote:762f6c4d61]
Mä kyllä kävin 16-kesäisenä Arkussa silloin-tällöin...
[quote:54e28dd7fe="upsetter"]Aika keravalaista ajattelua...
Keravalaista on olla ymmärtämättä Etu-Töölön pyhyyttä.[/quote:54e28dd7fe]
Mistäs Vorsstosta sä olitkaan alunperin?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pah, töölöys on niin 2000-luvun alkuu.
Henkisesti vireet kovat jätkät muutti sieltä pos viimeistään viime vuoden lopulla semmosille huudeille, jossa sentään tapahtuuki jotain.
[quote:1a10069a46="harry-irene"]Pah, töölöys on niin 2000-luvun alkuu.
Henkisesti vireet kovat jätkät muutti sieltä pos viimeistään viime vuoden lopulla semmosille huudeille, jossa sentään tapahtuuki jotain.[/quote:1a10069a46]
No sehän se Töölön paras puoli onkin: Saa olla ihan rauhassa ja hiljaisuudessa, mutta on silti kusemaetäisyydelä kaiksta missä voisi edes kuvitella jotain mielenkiintoista tapahtuvan!
[quote:595949f351="forssto"]
No sehän se Töölön paras puoli onkin: Saa olla ihan rauhassa ja hiljaisuudessa, mutta on silti kusemaetäisyydelä kaiksta missä voisi edes kuvitella jotain mielenkiintoista tapahtuvan![/quote:595949f351]
Siellä missä tapahtuu onkin tapana yleensä kusta töölöönpäin.