You are not logged in.
Jaa, kuuluuko lintumieskin siihen onnettomaan 15 prosenttiin, jolle ei tule Tamperelaista.
Arvatkaa millä tavalla luin ensin väärin
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:ef88329022="Laatu"]Jaa, kuuluuko lintumieskin siihen onnettomaan 15 prosenttiin, jolle ei tule Tamperelaista.
Arvatkaa millä tavalla luin ensin väärin [/quote:ef88329022]
"josta"? En keksi muutakaan.
[quote:7a959d54f5="Alxity"][quote:7a959d54f5="Laatu"]Jaa, kuuluuko lintumieskin siihen onnettomaan 15 prosenttiin, jolle ei tule Tamperelaista.
Arvatkaa millä tavalla luin ensin väärin [/quote:7a959d54f5]
"josta"? En keksi muutakaan. [/quote:7a959d54f5]
Oikea väärinlukemani menee tietysti näin: Jaa, kuuluuko lintumieskin siihen onnettomaan 15 prosenttiin, jolla ei tule Tamperelaisista.
Tosin tällöinhän tamperelainen kirjoitettaisiin pienellä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uudessa Hesan tunnelin anttilassa Mother Goosen Obvious works 2e. Jos hakee tänään, kaupan päälle Top ten hits, jossa mm. Melanie C, Grazy Frog ja Sunrise Avenue.
Uudessa Hesan tunnelin anttilassa Mother Goosen Obvious works 2e. Jos hakee tänään, kaupan päälle Top ten hits, jossa mm. Melanie C, Grazy Frog ja Sunrise Avenue.
nytkö se uusi on avattu, missä se on? oliko myös niin että kaikki uutuuslevyt 15e/kipale tms.
[quote:c410629413="Feggy"]Uudessa Hesan tunnelin anttilassa Mother Goosen Obvious works 2e. Jos hakee tänään, kaupan päälle Top ten hits, jossa mm. Melanie C, Grazy Frog ja Sunrise Avenue.
nytkö se uusi on avattu, missä se on? oliko myös niin että kaikki uutuuslevyt 15e/kipale tms.[/quote:c410629413]
Olikohan se niin, että tänään 15e kpl, en tiijä. Se on siellä Stockan päässä, vanhasta Anttilasta on nuoli siihen suuntaan...
Terve. Mie olen uusi täällä. Ajattelin satunnaisen lukemisen lisäksi rekisteröityä, kun asiaakin tuli.
Nimittäin, Levykauppa X:n nettikaupassa näkyy olevan mukavaan hintaan hyviä (indie)poppilevyjä. Ainakin House of Lovea, Architecture in Helsinkiä, Starsia ja muuta kivaa oli kohtuullisen edulllisesti. Ja täällä kun tuntuu tuonkin lajin poppailulle "osaamista" löytyvän, niin ajattelin kertoa, jos kiinnostaa.
Täytyy vielä lisätä, että tämä ei ole maksettu mainos. X;n kanssa olen tekemisissä ainostaan asiakkaan ominaisuudessa.
Kiitoksia.
Beatlesia ei tosiaan ole juuri mid pricena näkynyt. Ei nuo tosin niin hirvittävän halpoja ole vieläkään, mutta laatu maksaa jne.
Ei nuo tosin niin hirvittävän halpoja ole vieläkään, mutta laatu maksaa jne.
Aa, jo nos näin on, niin minullekin kelpaa muutama! Kiitti vaan Ville
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:1f57c30611="jn85"]Ei nuo tosin niin hirvittävän halpoja ole vieläkään, mutta laatu maksaa jne.
Aa, jo nos näin on, niin minullekin kelpaa muutama! Kiitti vaan Ville [/quote:1f57c30611]
Hm. Oliskohan remasterit tulossa sittenkin?
[quote:7354e205e5="psykokarkki"][quote:7354e205e5="Feggy"]Uudessa Hesan tunnelin anttilassa Mother Goosen Obvious works 2e. Jos hakee tänään, kaupan päälle Top ten hits, jossa mm. Melanie C, Grazy Frog ja Sunrise Avenue.
nytkö se uusi on avattu, missä se on? oliko myös niin että kaikki uutuuslevyt 15e/kipale tms.[/quote:7354e205e5]
Olikohan se niin, että tänään 15e kpl, en tiijä. Se on siellä Stockan päässä, vanhasta Anttilasta on nuoli siihen suuntaan...[/quote:7354e205e5]
Oliko niitä tänään vielä paljon jäljellä? Huomenna vois käydä, kun alkaa viimeinkin olla sellaisessa kunnossa, että viitsii käydä yliopistollakin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
^ Jos Gooseja meinasit, niin viiden aikaan hyllyssä oli sellaiset 10 kappaletta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Itselleni vinkiksi: käy ny cittu ostamassa se Vanessa Paradisin Joe Le Taxi 7"
Joe Le Taxi <3 http://youtube.com/watch?v=qVskqTyh6OQ
Samalla vois samasta kupasta ostaa silicon teensin, OMD:n sekä Dynastian tunnarin seiskat. Vai olixe dallas...
Toi oliki aika tylsä toi alkuperäne Joe Le Taxi..tai ehkä "sen" pitää antaa vaan kasvaa
Hanayo versio on loisto http://youtube.com/watch?v=ySiupMvqdX0
Ainakin mulle tuli cdon.comista mainos jostain VIP-tuotteista, kun kuulemma olen ollut hyvä asiakas.
Muuta mielenkiintoista ei nähdäkseni ole tarjolla kuin Beatlesin Love 11 eurolla posteineen..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:3408911824="sheino"]Ainakin mulle tuli cdon.comista mainos jostain VIP-tuotteista, kun kuulemma olen ollut hyvä asiakas.
Muuta mielenkiintoista ei nähdäkseni ole tarjolla kuin Beatlesin Love 11 eurolla posteineen..[/quote:3408911824]
Eikä sekään sanalla sanoen grammankaan vertaa kiinnostava.
Saman VIP-meilin sain minäkin, ja olipa tosiaan tarjouksia. Delete!
[quote:bac0f41926="upsetter"]Saman VIP-meilin sain minäkin
eri [/quote:bac0f41926]
sama
CDONissa Cohenia halvalla. Tilasin Futuren ja New Skin For the Old Ceremonyn hintaan 5,95/kpl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Stokkalta saa kuulemma 9,90 jotaki Goldfrapp boxia missä on Felt Mountain ja Black Cherry. HOPI HOPI!
Mangojauhe goddamn.
Stokkalta saa kuulemma 9,90 jotaki Goldfrapp boxia missä on Felt Mountain ja Black Cherry. HOPI HOPI!
Niimmutku mullon jo C60 -kaseetille äänitettynä molemmilta parhaat biisit (ja paremmassa järjestyksessä) -- taas säästy kymppi!
kikalla ei muuten vielä oo omaa topiccia
Käyppä tekasemassa, niin päästään puhumaan asiaa.
meneekö koneeseen vai kevyeen? eikös niissä aika syntsavetoset taustat ollu... pitäiski viimein ostaa se poptorin halpa kikka-kokis.