You are not logged in.
xYv7118z
CDON+ jäsenyys vuodeksi 0. Yli 15 tilaukset postikuluitta jne. Jos jäsenyys voimassa jatkuu se vuodella.
thänks. oliks toi kertakäyttöinen?
Hassuttelija wrote:xYv7118z
CDON+ jäsenyys vuodeksi 0. Yli 15 tilaukset postikuluitta jne. Jos jäsenyys voimassa jatkuu se vuodella.
thänks. oliks toi kertakäyttöinen?
Ei ole, mutta voimassaolosta ei tietoa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ok, suosittelen sitten muidenkin ottamaan tuo, eihän siitä haittaa ole vaikkei mitään tilaisikaan.
ok, suosittelen sitten muidenkin ottamaan tuo, eihän siitä haittaa ole vaikkei mitään tilaisikaan.
Jep, tosi hyvä tarjous. Näitä jäsenyyksiä jaossa ilmeisesti joku epämääräinen rajoitettu määrä.
how they run this show.
äxäs tommone Playground Musicin ulkomaisten vinyylien tarjous
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
paperi t:n tuleva levy kannattaa ennakkotilata vinyylinä sitten, myy todennäkösesti ennen julkaisua loppuun. odotellaan tässä varauslinkkiä äxän sivustolle. ostosvinkkinä.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Discogsissa semmone saksalaismyyjä ku groovesland, helvetin iso kataloogi ja hyvät hinnat, omalta wantlistiltä jopa 65 tuotetta. Nettisivuilla mainostetaan "free worldwide delivery" (discogsissa ei tästä mainintaa).
Discogsissa semmone saksalaismyyjä ku groovesland, helvetin iso kataloogi ja hyvät hinnat, omalta wantlistiltä jopa 65 tuotetta. Nettisivuilla mainostetaan "free worldwide delivery" (discogsissa ei tästä mainintaa).
mites tuolla voi etsiä myyjän nimen mukaan? laitakko linkkyä?
KZ wrote:Discogsissa semmone saksalaismyyjä ku groovesland, helvetin iso kataloogi ja hyvät hinnat, omalta wantlistiltä jopa 65 tuotetta. Nettisivuilla mainostetaan "free worldwide delivery" (discogsissa ei tästä mainintaa).
"We have received several Black To Comm EARTH LP's with damaged/bent corners so we are letting you decide what to pay for them. They are listed as name-your-price items as long as they last (0.50 is Bandcamp's minimum price for physical items). Apart from that they are new and still sealed. CD and download are name-your-price as well for the time being!!!"
ba wrote:KZ wrote:Discogsissa semmone saksalaismyyjä ku groovesland, helvetin iso kataloogi ja hyvät hinnat, omalta wantlistiltä jopa 65 tuotetta. Nettisivuilla mainostetaan "free worldwide delivery" (discogsissa ei tästä mainintaa).
sattu olemaan 35 omalta wantlistiltä (mm. Screaming Trees SST ajan LP:t lähtis hyvään hintaan (about 25/kpl), ja viel uusia... ottaen huomioon et Äx myi noista yhtä 70 eurolla puolisen vuotta sitten, ja tais mennä jopa kaupaks, hehhh). hyvä etu kyl tuo ilmainen shippaus. ja jos alle 20 euron tilaus, ni vain 2 euron postit, eli eipä paha. pistetään bookmarkkiin.
Last edited by ba (03.05.2018 11:20)
paperi t:n tuleva levy kannattaa ennakkotilata vinyylinä sitten, myy todennäkösesti ennen julkaisua loppuun. odotellaan tässä varauslinkkiä äxän sivustolle. ostosvinkkinä.
Nyt ois varattavissa. Hinta 25,95
how they run this show.
Kulli wrote:paperi t:n tuleva levy kannattaa ennakkotilata vinyylinä sitten, myy todennäkösesti ennen julkaisua loppuun. odotellaan tässä varauslinkkiä äxän sivustolle. ostosvinkkinä.
Nyt ois varattavissa. Hinta 25,95
tilasin ihan vain koska halusin osallistua värivinskojen arvontaan
cdon ilmoitti just että cdon+ -asiakkaille kaikki musa tän viikon -20% ja vielä ilman koodia. itse sain myös taannoin vuoden plus-asiakkaan ostohyvityskoodin, joka on 32 eååh joten hyvästi lomarahat
Mulla ois tonne muuten ylimääränen koodikin vitosen aletta kahenkympin ostosta. Tuskin käytän, joten postaan tänne jossain välissä.
Mulla ois tonne muuten ylimääränen koodikin vitosen aletta kahenkympin ostosta. Tuskin käytän, joten postaan tänne jossain välissä.
Kelpais..
how they run this show.
hezma wrote:Mulla ois tonne muuten ylimääränen koodikin vitosen aletta kahenkympin ostosta. Tuskin käytän, joten postaan tänne jossain välissä.
Kelpais..
iepQHbG40
Tossa.
Hassuttelija wrote:hezma wrote:Mulla ois tonne muuten ylimääränen koodikin vitosen aletta kahenkympin ostosta. Tuskin käytän, joten postaan tänne jossain välissä.
Kelpais..
iepQHbG40
Tossa.
Käytetty. Kiitos!
how they run this show.
Jos on koodeja CDON:iin, niin kelpaa taas. Myös Discshopin koodit kiinnostaa.
how they run this show.
tähän aikaan viikkoa ei koodeja pls, tuskin tuo nyt loputtomasti threidaa
kolme yritystä ja itse (sic) yksi niist...
kolme, kolme, no johan yo
öksen
x
'
Nonesuchin kaupassa vuorokauden ajan -50%: http://store.nonesuch.com/
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nonesuchin kaupassa vuorokauden ajan -50%: http://store.nonesuch.com/
Ei hitto, Nonesuch-lippalakki!!!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
jookcha wrote:Nonesuchin kaupassa vuorokauden ajan -50%: http://store.nonesuch.com/
Ei hitto, Nonesuch-lippalakki!!!
Kattelin samaa
Mites nuo alv- ja tullirajat nyt taas menikään? Tulliraja vissiin 150e, mutta alv peritään jos menee yli 5e. Tuleeko siihen päälle jotain (itse)palvelumaksua?
Vois kyllä jotain tuolta tilata, sen verran maltilliset hinnat jo ennen alennustakin.
Hmm, lisäksi tuolla lukee näin:
Please note: taxes/duties are calculated based on the original retail price of the items in your order and does not include any discounts or promotions.
Meneekö se nyt oikeasti noin? Eikö sen kuitenkin pitäisi mennä maksetun hinnan mukaan, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään valheellisesta hinnoittelusta ym. Noh, enköhän testimielessä jotain tilaa...