You are not logged in.
Luulin et "Badu" on joku paksu jenkki räppäri ukko, mut ilmeisesti Erykah Badu kuitenki.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
se on se badun voodoo pillun taika ihmeellinen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Voi vitun Badu, onko se tehnyt ikinä mitään hyvää kenellekään räppärille? Tai ylipäätään kenellekään?
Remember one night I went to Erykah Badu house
She made tea for me
We talked about love and what life can really be for me
She said when that shit is real you just know
And I was thinking about you, you already know
Last edited by Folkhälsan (18.03.2015 10:29)
Vuoden nuori muotoilija.
kikke wrote:Voi vitun Badu, onko se tehnyt ikinä mitään hyvää kenellekään räppärille? Tai ylipäätään kenellekään?
Remember one night I went to Erykah Badu house
She made tea for me
We talked about love and what life can really be for me
She said when that shit is real you just know
And I was thinking about you, you already know
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
No ainakin Kendrickille Badu on ilmeisesti tehnyt tosi hyvää! Koska eihän toi aikasempi levy oo tähän uutukaiseen verrattuna juuri mitään... Ja eipä ainakaan toi uus Death Grips tarjonnu tälle levylle mitään vastusta, eli alanpa jo nyt maaliskuussa povaamaan Butterflylle vuoden parhaan Hip hop levyn titteliä!
bronsonin levy oli heittämällä parempi kansikuvasta lähtien
No ainakin Kendrickille Badu on ilmeisesti tehnyt tosi hyvää! Koska eihän toi aikasempi levy oo tähän uutukaiseen verrattuna juuri mitään...
Vähän smaa.
en ole kolmekybänen emoboy
bronsonin levy oli heittämällä parempi kansikuvasta lähtien
Se oli taas mun mielestä ihan paskaa. En oikeesti muista milloin viimeks oon kuullu niin väsyneitä buumbäppii biittejä jenkki räppärillä!
tää uus ep untitled unmastered on kyl todella kovaa jöötiä ei huhhuh
tää uus ep untitled unmastered on kyl todella kovaa jöötiä ei huhhuh
![]()
![]()
![]()
![]()
spämmätääs viel et soinut tänään jokusen seitsemän kertaa ja aina vaan paremmalta tuntuu ei tota tpab jaksanut montaa kertaa kuunnella vaikka periaatteessa kova onkin, vähän raskas kokonaisuus vaan. mut tää kyl toimii
On tää kyllä parempi ku toi levy
...ja DAMN. on taas huomattavasti parempi.
Kendrickin paras levy tähän asti ja nostaa kyllä duden ainakin tän vuosikymmenen tärkeimpiin räppäreihin aika helposti
TPAB ei lähde vieläkään, joten ainakin reiskalle sellanen vinkki että tää vois!
Redditin teoriat tokan levyn tulemisesta tässä seuraavan 12h sisällä on aika uskottavia, joten toivotaan parasta
aika vähän tästä ukosta ollut puhetta täällä, mut forkan ulkopuolella tuntunut olevan semmoinen hype päällä ja pulitzer-palkintoa tullut yms. ja flown pääesiintyjiä, joten mietin et pitäisköhän viimein tsekkailla, DAMN.
aika vähän tästä ukosta ollut puhetta täällä, mut forkan ulkopuolella tuntunut olevan semmoinen hype päällä ja pulitzer-palkintoa tullut yms. ja flown pääesiintyjiä, joten mietin et pitäisköhän viimein tsekkailla, DAMN.
juuh elikkäs ostin pari levyy, ihan ok kamaa, varsinki toi butterfly.
DAMN.
eipä toi lamar nyt niin kaksista oo ja forkan kukkahattutädit voi taas suuttua mulle mut vittu mikä kiusaajarasisti toi DAMN pelle on, jos nyt kutsuu fanin laulamaan rennon feministisesti lavalle ja sit suuttuu kun se tekee työtä käskettyä #notmyNIGGA
Ihan oikein Kendrickiltä Ainoa joka taas pöyristyi oli psykokarkki. Valkoisen rodun kukkahattusoturi vieläpä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
yli tunti meni mutta tulihan se sieltä :peuk:
yli tunti meni mutta tulihan se sieltä
:peuk:
jätkästä on ku joku teinitrolli nykyään
mutta huomaa nyt oikeesti: sinä olit ainoa joka tässä pöyrilöityi. sitä ei muuta vaikka kuinka ironista läppää heittäisit.
tässä esim artikkeli käänteisrasismista minkä voit lukea (klikinsäästäjä: sitä ei ole olemassa, ja kun jauhat tätä, kuulostat joltain Suomen Kansa Ensin jengiläiseltä: https://www.theatlantic.com/education/a … sm/535689/)
Jos taas trollaat ihan trollaamisen vuoksi niin ylilauta on avoinna kaltaisillesi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näin ei räp musiikin ystävänä täytyy sanoa että tuo To pimp a butterfly saattaakin olla ihan hyvää räppiä.
Tuanoi saatana.
kuuntelin puolet levystä, edelleen sitä mieltä että hieman yliarvostettu artisti. mut tää oli hyvä biisi: