You are not logged in.
tosta voi kuunnella: EDIT: eipä voikaan, nopeasti poistivat
mukavan pelkistetty biitti, ihan ok knoppailua mut oon hieman väsyny paprun ulosantiin. ehkä enemmän vierailijoita mukaan albumille ettei puuduttais liikaa?
Kalossimies wrote:Ihan kivaa kirjaviisasta knoppailua.
tälle aina
biisi vielä kuulematta
järkyttävän kova
Last edited by jookcha (07.02.2015 00:17)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei tuu mieleen montaa parempaa suomiräppibiisii kyl!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Stevie Nicks
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tää uus on kyl kova
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Eipä juuri lisättävää. Kovia biisejä molemmat.
rima nousee korkeelle ku paprun levy tulee ulos.
tajusinpa täs just kans ku on viimesen viikon hämänny, et mikä sample tossa resnairin alussa on.
samaa käytetty tässä, mut kukapa kissan häntää nostais ellei kissa itse:
Juuh, elikkäs tuli kuunneltua tällä viikolla vasta tää Resnais.
en ole kolmekybänen emoboy
^ Helvetin hyvä keikka oli Noi sinkkubiisitkin lähti nyt paljon kovemmalla draivilla, ja onnistuivat koskettamaan ihan oikeasti. Ovis pullus -vedot oli kans ihan huikeita
Last edited by Kalossimies (23.03.2015 02:26)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Oho, rotseja Kokkolassa Eipä tullut mieleen myöskään skannailla tuttuja, kun niitä ei mestoilla oman seurueen lisäksi oikein näkynyt.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Paperi T:n Tavastian levynjulkkarikeikka on myyty loppuun ennakkoon. Kaikki tytöt on ihan seonnu siitä. Sinne vaan sitten mummelina yrittämään mahtua johonkin väliin.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
mihnä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
https://open.spotify.com/track/1DLT5SuuzxBA0wd8LWLZ87
Tuasta! Videokin tänään myöhemmin. Hyvä bailubiisu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
siisti biisi, mut sinkuista varmaan heikoin.
siisti biisi, mut sinkuista varmaan heikoin.
eiku on tää parempi ku sä jätät jäljen.
^katotaan viittiikö enempää spoilaantua, taidan jättää ilmestymispäivään nuo herkut
tässä nyt vielä tää uus video:
vähe tylsä tää uus
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Stevie Nicks
Toivottavasti jossain blogissa avataan pian noi Dreyer- ja Antonioni-viittaukset et tajuun mistä täs puhutaan.
Hyvä biisu taas
Voitko kertoa missä blogissa on aiemmin avattu ja mitä. Ainakin Tapa-biisussa on viittaus Linklaterin Dazed and Confusediin.
Urho Ghettonen wrote:Toivottavasti jossain blogissa avataan pian noi Dreyer- ja Antonioni-viittaukset et tajuun mistä täs puhutaan.
Hyvä biisu taas
Voitko kertoa missä blogissa on aiemmin avattu ja mitä. Ainakin Tapa-biisussa on viittaus Linklaterin Dazed and Confusediin.
ainakin täällä edellistä singleä: http://rosvot.fi/allears/paperi-t-resna … eart-aalto
börjeslandet wrote:Urho Ghettonen wrote:Toivottavasti jossain blogissa avataan pian noi Dreyer- ja Antonioni-viittaukset et tajuun mistä täs puhutaan.
Hyvä biisu taas
ainakin täällä edellistä singleä: http://rosvot.fi/allears/paperi-t-resna … eart-aalto
Ois pitäny tajuu, et Urholla on pieni vittuilun maku ilmassa
Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Mitä tää tarkotti.
Last edited by Hassuttelija (11.04.2015 20:53)
how they run this show.
börjeslandet wrote:Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Mitä tää tarkotti.
noisiksella nämä
börjeslandet wrote:Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Mitä tää tarkotti.
Tarkoitti sitä, että levyllä on muitakin hyviä ja ehkä jopa parempia biisejä kuin noi kolme spotifyssa virallisesti julkaistua. Esim. aiemmissa viesteissä mainitut Stevie Nicks ja Tapa +sanat oli kans hyvä. En yleensä ole tätä mieltä vaikka tällä forkalla about kaikki vihaa levyjen sinkkubiisejä.
Last edited by börjeslandet (12.04.2015 10:11)
Mistäs toi Elokuvan lopun venäjänkielinen sample on?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hassuttelija wrote:börjeslandet wrote:Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Mitä tää tarkotti.
Tarkoitti sitä, että levyllä on muitakin hyviä ja ehkä jopa parempia biisejä kuin noi kolme spotifyssa virallisesti julkaistua. Esim. aiemmissa viesteissä mainitut Stevie Nicks ja Tapa +sanat oli kans hyvä. En yleensä ole tätä mieltä vaikka tällä forkalla about kaikki vihaa levyjen sinkkubiisejä.
Vihaako.
how they run this show.
börjeslandet wrote:Hassuttelija wrote:börjeslandet wrote:Oon aika harvoin sitä mieltä, että sinkut ois jotenki vääriä valintoja, mut levyn kannalta hyvää lupaa se, että noi edellisellä sivulla linkatut biisit on vähintäänkin yhtä mielenkiintoisia ellei jopa tätä pistepirkkojen sinkkua parempia.
Mitä tää tarkotti.
Vihaako.
Pitäiskö tossa olla kysymysmerkki