You are not logged in.
tonne vois oikeesti mennä. toi saintin keikka oli kuulemma silkkaa rahastusmeininkiä ja paskaa muutenkin, itse paperi t näin väittänyt maininkien keskellä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tää on vaan niin tajuttoman kova biisi:
Kutosella huomenna.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Mistähän sais tilattua Se syvenee syksyllä CD:n?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvin
Vuoden nuori muotoilija.
olipas artsy
Voipi olla taustojenkin puolesta aika loistokas levy
ei huono, vaik jollain lailla oon vähä kyllästyny tän jäbän flowhun. mut sinänsä hyvät sanat, hyvä video, hyvä biitti, ei siinä
ei oikein lähteny toi paprun biiso
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kova ku mikä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
ihan kiva 7½/10.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Heti jengi itkemässä biitistä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
5/5! iha saatanan hyvä! en uskaltanu edes odottaa et lunastais missää määrin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Heti forkan jengi hiessä 5/5 biitistä
Eiks se yleensä mee niin ett jos biitti ei kuulosta paskalta versiolta siitä mitä Nykissä tehtii kakskyt vuotta sitte, ni suurimman osan mielestä biitti on paskaa? Ihme vaan ettei kukaan oo vielä urputtanu Paprun artikulaatiosta...
Eiks se yleensä mee niin ett jos biitti ei kuulosta paskalta versiolta siitä mitä Nykissä tehtii kakskyt vuotta sitte, ni suurimman osan mielestä biitti on paskaa?
Ihme vaan ettei kukaan oo vielä urputtanu Paprun artikulaatiosta...
NYC-puristeille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nyc-puristeet
nyc-puristit
Hyvä lista pop hitti
en ole kolmekybänen emoboy
Toivottavasti tää soi hitosti kaikkialla
Tää Femme'n biitti #huhhuh
Last edited by Folkhälsan (17.11.2014 17:47)
Vuoden nuori muotoilija.
Paska biisi.
nyt paperi t on sitten jossain tasa-arvokampanjassa messuamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan. johan täällä jo luvattiin, että se on lyriikoiden perusteella silkka misogyyni. taitaa levy jäädä kaupan hyllyyn, kun ei oo enää aitoo.
Last edited by ray charlz (25.11.2014 18:35)
nyt paperi t on sitten jossain tasa-arvokampanjassa messuamassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan. johan täällä jo luvattiin, että se on lyriikoiden perusteella silkka misogyyni. taitaa levy jäädä kaupan hyllyyn, kun ei oo enää aitoo.
levy kiinnostaa kyl. Sä jädäd jäljeeenki alkanu toimimaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Paperi T: Resnais, Beefheart & Aalto -biisi on vastakappale Sä jätät jäljen -kappaleelle
Last edited by jookcha (02.02.2015 20:48)
5/5
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Urho Ghettonen wrote:
5/5
oho! vittu! kuka tän on tuottanu?
Semmonen mielikuva, että tääkin ois ollut Femme en Fourrure -biitti mut voin erehtyäkin...
edit: tai siis K-Keken biitti, kuten Urho tuossa myöhemmin korjaa.
Last edited by Folkhälsan (06.02.2015 16:05)
Vuoden nuori muotoilija.
Miksei tää edelleenkään oikein nappaa? Ihan kivaa kirjaviisasta knoppailua ja Hüskereiden droppaaminen aina kova juttu (tosin "hyskerduuta", ymmärrän että riimit mutta mitä nyt taas), mut vähän jotenkin laimee meno.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ihan kivaa kirjaviisasta knoppailua.
tälle aina biisi vielä kuulematta