You are not logged in.
Viime Flowssa saatoit siis todennäköisesti myös nähdä mut
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
parin kuuntelun jälkeen upposi kokonaan, mahtava levy.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
torakka on ilmeisesti jonkinmoinen radiohitti, vaikka mikäs siinä, yksi parhaista toki
Hyvää kamaa myös tää Se syvenee syksyllä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onhan tää kyllä kova. Toi Minulla on ikävä sinua toimii kyllä hiton hyvin, tulee vähän Tyler the Creator mieleen biisin tunnelmasta. Täytyy tsekata toi aiempikin levy, en oo kuunnellut. Hämmentää kyllä tää suomiräpin kova taso nykyään, kun tuntuu että täältä tulee maailman omaperäisimmät tuotokset just tällä hetkellä.
Nää taitaa olla Mascotissa keikalla 12.12. Shinne!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hyvä keikka eilen!
tän hetken suosikkibiisi
Ens lauantaina Tikkurilassa keikalla
No a gugas lähtis Tikkurilaan mun kaa
en ole kolmekybänen emoboy
Sen jälkeen kun mun tv hajos, mä oon rukoillu paljon, lähinnä uutta telkkarii
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nyt vasta tajusin miten mahtavia monet näistä räpeistä on. Toi minulla on ollut ikävä sinuahan heittelee jotain Georges Bataille -viittauksia. not bad!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Bricolage wrote:Nyt vasta tajusin miten mahtavia monet näistä räpeistä on. Toi minulla on ollut ikävä sinuahan heittelee jotain Georges Bataille -viittauksia. not bad!
Khyl khyl
ai toi kananmunajuttu? wow
Nyt vasta tajusin miten mahtavia monet näistä räpeistä on. Toi minulla on ollut ikävä sinuahan heittelee jotain Georges Bataille -viittauksia. not bad!
Selitäs. Ei oo Bataille tuttu juttu. Googletin jotain, ehkä liittyy Silmän tarinaan ja siihen, että kananmunat on kuin silmiä, mut siis toi kananmunakohta siinä biisissä on jotenkin vähän häirinnyt mua. Ehkä jos sen tajuis, niin ei häirihtis.
Huhujen mukaan LA 2.2. Jyväskylän Ilokivessä.
Bricolage wrote:Nyt vasta tajusin miten mahtavia monet näistä räpeistä on. Toi minulla on ollut ikävä sinuahan heittelee jotain Georges Bataille -viittauksia. not bad!
Selitäs. Ei oo Bataille tuttu juttu. Googletin jotain, ehkä liittyy Silmän tarinaan ja siihen, että kananmunat on kuin silmiä, mut siis toi kananmunakohta siinä biisissä on jotenkin vähän häirinnyt mua. Ehkä jos sen tajuis, niin ei häirihtis.
Huhujen mukaan LA 2.2. Jyväskylän Ilokivessä.
siis story of the eyessa naispuolinen päähenkilö työntää aukkoihinsa kananmunia ja päähenkilöiden suhde on pohjimmiltaan seksuaalinen.
joo, ja bataille ei tosiaan oo läheskään ainoa syvällisempi viittaus, faustit ja muut menossa mukana. erectus on siitä jännä levy että se on uponnut monelle kaverille jotka ei oo koskaan lämmenneet suomihopille - mut ei see mitään pintapuolisia myönnytyksiä. tää potkii. soi itse asiassa just nytkin ja quotattavaa riittäis. "portaat lyijyisten ilmalaivojen"
Paprun verse tässä = AINAKIN vuoden paras verse, tajusin tän just
Muuten edelleen vahvat peukut uudelle levylle, mut Torakan ja Bonon taustoista en tykkää sitten ollenkaan. Ihme hissuttelua.
Last edited by hc_jose (10.12.2012 18:28)
ööh, yritän nyt jälkijunassa päästä tästä levystä kärryille, ja on ihan "meneviä" (en keksinyt vähemmän tyhmää sanaa, sori) biisejä ja biittejä, mutta mun mielestä näiden läpät ei oo kyllä yhtään oivaltavia, jopa... vähän väsyneitä? edit: tää riippuu yllättäen todella paljon siitä, kuka on äänes, en Davoa lukuunottamatta edes erota noita tyyppejä toisistaan. mutta en ole kyllä vielä kuunnellut levyä läheskään tarpeeksi, uutta yritystä peliin.
Last edited by Moronica (13.12.2012 22:46)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei hei kaikesta oo pakko tykätä jos ei lähde, älä väkisin
Paprun verse tässä = AINAKIN vuoden paras verse, tajusin tän just
![]()
Just näin
ööh, yritän nyt jälkijunassa päästä tästä levystä kärryille, ja on ihan "meneviä" (en keksinyt vähemmän tyhmää sanaa, sori) biisejä ja biittejä, mutta mun mielestä näiden läpät ei oo kyllä yhtään oivaltavia, jopa... vähän väsyneitä?
edit: tää riippuu yllättäen todella paljon siitä, kuka on äänes, en Davoa lukuunottamatta edes erota noita tyyppejä toisistaan. mutta en ole kyllä vielä kuunnellut levyä läheskään tarpeeksi, uutta yritystä peliin.
Täysin sama, en kyl hiffaa.
kumma juttu koska mun mielestä vuoden kovin kotimainen ja muutenkin piristävää kuulla vaihteeksi vähän fiksumpaa läppää, ja biitithän on ihan törkeen kovia.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Moronica vihaa foorumistien suosikkeja -meemi on tuttu jo aiemmilta vuosilta just tällöin vuoden loppuessa ku pitäis jotain olen erilainen nuori listaa kasailla.
Mulle on sinänsä sama mistä kukin tykkää ja mitä listoilleen listaa, mutta on jokseenkin rasittavaa käydä lukemassa jokaisesta topikista kehnosti argumentoitua "en tykkää" tyyppistä kommentointia. Etenkin ku tän levyn kohalla ois voinu odottaa syvällisen kuuntelun jälkeen jotain naisviha-kommentteja mikä ois ollu jo mielenkiintosemman keskustelun paikka. Toisaalta jos ei halua keskustella, niin "en tykkää" on varmaan ihan hyvä.
Moronica vihaa foorumistien suosikkeja -meemi on tuttu jo aiemmilta vuosilta just tällöin vuoden loppuessa ku pitäis jotain olen erilainen nuori listaa kasailla.
en muista, mihin aikaisempien vuosien kohdalla viittaat. johtuu ainakin tänä vuonna siitä, että olen ehtinyt kuunnella poikkeuksellisen vähän musaa. mikäpä siis sopivampi ajankohta käydä läpi foorumistien suosikkeja kuin joulukuu. aina ei voi olla samaa mieltä eiq sori olen ERILAINEN NUORI. en ole muuten vaihtanut mielipidettäni ruger hauerin suhteen, vaan lukitsen. ei vuoden levyihin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.