You are not logged in.
MOLOTOW ON HELSINGIN PARAS BAARI
MUTTA NYT KUN LAITAN SEN TÄHÄN MENEE SEKIN PILALLE
halvaannuttavaa huutonaurua
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
en pääse nyt tuolta instasta pois. kuolen. tää on niin paljon parempaa kuin osasin ikinä kuvitellakaan
usher: yeah
onko käteen vetämisestä jäänyt aina näin paska fiilis
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kasarin lapsille muistutuksena
elefantti antti ja siili suhonen kuolevat
robotti ruttunen ruostuu romukaupan takapihalla
ja mauno mato on täys luuseri
#Teeomapapruruno'n kaava: Seksiä ("kylmillä" sanoilla panna tai nussia) + baari Kalliossa + namedroppaus + päihde. Unohtuko jotain?
— Eve Väyrynen (@EveVayrynen) 30. syyskuuta 2016
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nonyt
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jos otat nauhalle
Sori, en jaksanu jäädä kuunteleen saati nauhoittamaan (facebookis on suttunen kuva sentään). Jonku turku-runon se heitti ja hese-läppää.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ray charlz wrote:jos otat nauhalle
Sori, en jaksanu jäädä kuunteleen saati nauhoittamaan (facebookis on suttunen kuva sentään). Jonku turku-runon se heitti ja hese-läppää.
sori siit, sori täst, sori tost. jostai syystä nää synninpäästöt tulee usein monikos.
Toi "esikoisrunokokoelma" on pahaenteinen termi, koska indikoi että niitä saattaa tulla lisää
TULISPA
Toi "esikoisrunokokoelma" on pahaenteinen termi, koska indikoi että niitä saattaa tulla lisää
TULISPA
tätä toivon kanssa
onks joku kirjallisuudentutkija/kulttuuriartesaani/taidekuraattori lanseerannut jo jonkun termin meemirunoilija tai vastaavaa tän yhteydessä? harvan runoilijan tekstejä parodioidaan ja versioidaan näin paljon globaalistikaan.
Lanseeraan termin paskarunoilija.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Lanseeraan termin paskarunoilija.
Ruskapanoilija.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rap-artisti Paperi T:n torstaina ilmestynyt runokokoelma post-alfa on myyty loppuun kustantamon varastosta. Toinen painos on tulossa, mutta vielä ei tiedetä tarkkaan, milloin se valmistuu.
malarian pelko -tyyliin toka painos joku 50 kpl? :pray:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ginipoika wrote:Lanseeraan termin paskarunoilija.
Ruskapanoilija.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
paprutee, tuo suomiräbän samuli putro
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ainut tuota Aftan pelkoa kauheampi asia on sen mehustelut instagramissa ja ties missä. Eli Pulkkinen on päässyt mälsyydessään jo sille tasolle, jossa ainut sitä mälsempi asia on sen fanit.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
post-backlash, miks noi omat papru-runot on suurin osa niin paskoja tahtomattaankin tunnistaa tos visailussa aidon hengentuotteen twitter-kansan hassuttelusta
post-alfa
20 / 25
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
rudy mentary wrote:paprutee, tuo suomiräbän samuli putro
Pikemminkin
kuin Putro ja Bukowski
olis pannu
Kallion baarissa
kännissä
Shaun Ryderin ja Kauko Röyhkän
kanssa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
24/25
sitä yhtä loppupuolella joutu miettimään oikein kunnolla ja väärin meni, muut turhankin helppoja.
sanotaannyt viel et 25/25 ja tunnistin kaikki runot
rudy mentary wrote:paprutee, tuo suomiräbän samuli putro
Mangojauhe goddamn.
toi on nii hyvä
Voi kyllä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
25/25. pääosin nää tee-se-itse paprun lyricsit on ollu yhtä paskoja, ku jotku diy lil wayne lyricsit, jotka on täynnä "niggaa". ihan hassuja muutamat, mutta ei päästä ytimeen.
rc-lungen wrote:rudy mentary wrote:paprutee, tuo suomiräbän samuli putro
Näyttää 2012 huigin tekstiltä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.