You are not logged in.
tietääkö joku montako sivua tossa kirjassa on? miksi kaikissa jutuissa + videossa siteerataan samoja kohtia siitä? eikö ole enempää?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
96 varmaan vähintään joka toinen tyhjiä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei pysty lukeen post-alfa kun looriksen JVG-kirjakin vielä lukematta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
oho tää oliki paperi t eikä drake-topikki menee post-alfat sekasin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei pysty lukeen post-alfa kun looriksen JVG-kirjakin vielä lukematta.
voiks lainaa siks aikaa ku luet tota jvg-kirjaa loppuun?
post-alfa & chill (pöllin twitterist)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitää kai munkin lukea toi Post-Alfa. Olenhan sentään Mies Joka Servasi Paperi T:n Twitterissä.
— sakri pölönen (@sakripol) 29. syyskuuta 2016
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kun viimein saadaan kirja hommattua ni tehdään sellanen runopiirijuttu ku 50 shades of grey eli forumistit lukee runoja ääneen ja laitetaan soundcloudiin
KOKO PASKA JAKOON ASAP
mietin tos että pitäis perustaa performatiivisena taidetekona naispuolinen vastine paprulle jonka nimi olis MOST-ALFA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
KOKO PASKA HANTTARAATTORIIN
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hyviä ideoita esitetty mutta ennen kaikkea KOKO PASKA REISKAN HALTUUN NYT!!
Papru porskuttaa Paprulle
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
oon miettiny tänään mm. sitä, että jos papru sanoo vagina pillun sijaan, niin kutsuuko se myös mulkkuaan "penikseksi"?
NÄIN NÄMÄ ASIAT KOETAAN
uskon, että papru kutsuu omaansa "jormaksi"
kafkaksi se sitä kuzuu
sano sitä henry millerin romaanin naiseks mut se ei tajunnu ees loukkaantuu
hasitan elämää suuremman meemin
tää ois huomenna kirjamessuilla, en ollu ajatellu mennä paikalle niin aikaisin vielä, mut pitääks vaivautua siinä toivossa että olis lausuntaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
jos otat nauhalle
sut mä muistan
vapaudenristin paitulissa
tuntu kuin oisit nussinu mikko aspaa kauttani
kun viimein saadaan kirja hommattua ni tehdään sellanen runopiirijuttu ku 50 shades of grey eli forumistit lukee runoja ääneen ja laitetaan soundcloudiin
eipä siitäkään tuu mitään
rip kassu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:kun viimein saadaan kirja hommattua ni tehdään sellanen runopiirijuttu ku 50 shades of grey eli forumistit lukee runoja ääneen ja laitetaan soundcloudiin
rip kassu
no mutta tämäpä on paljon qmempi mediahappening ku joku 50 snores of boring
Melkoset hulinat täällä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:kun viimein saadaan kirja hommattua ni tehdään sellanen runopiirijuttu ku 50 shades of grey eli forumistit lukee runoja ääneen ja laitetaan soundcloudiin
rip kassu
usko on mennyt tälläisiin projekteihin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
:center: wrote:
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:kun viimein saadaan kirja hommattua ni tehdään sellanen runopiirijuttu ku 50 shades of grey eli forumistit lukee runoja ääneen ja laitetaan soundcloudiin
rip kassu
usko on mennyt tälläisiin projekteihin
post-usko
mieluummin kyllä lukisin raimon runokirjan
"hyväksyt ettet tule koskaan kirjoittamaan mitään
yhtä kaunista kuin daven pieni ja hento ote
voit lakata stressaamasta ja jatkaa namedroppailua"
tää on vissiin ehta lainaus kirjasta. mitäpä siihen lisäämään