You are not logged in.
Danny pyyhkii lattiaa kaikilla maailman kendrikeillä, dreikeillä, kanye kakkapäillä tai chancetherappereilla. Atrocity parhaimpia raplevyjä, xxx on vielä ostoslistalla.
eka piisi uudelta levyltä pirullisen hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
On hyvä
Uus levy 4.10.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
uus levy on helvetin hyvä! soinut muutaman kerran. yhtä laadukas kuin atrocity, mut fiilikseltään leppoisa ja hauska. biittejä jpegmafialta, paul whitelta, flying lotukselta ja q-tipiltä. fiiteis mm. jpeg ja run the jewels
Last edited by ray charlz (04.10.2019 14:25)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
savage nomad
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jees, tästä nautin!!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uumoilen kovaa toistoarvoa levylle. niin kompaktin mittainen ja filleritön, helvetin hyvä flow ja koherentti paketti. puoltuntisena meni joku 5-6 kertaa alusta loppuun pelkästään eilen, ihan huomaamatta. hitto että tykkään tästä.
atrocity exhibition aina väliin ja sit lisää tuorukaista hitto miten kova jotenkin miten yhtä laadukkaalla tuotannolla ja pieteetillä sama tyyppi tehnyt kaksi tällaista sisarlevyä, joissa on melkeinpä päinvastainen tunnelma. 2000-luvun klassikoita kumpiki + XXX.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Uus vaikuttaa ihan jeppikseltä, ei taida ihan atrocityn veroinen kuitenkaan, saatan ostaakin. XXX myös ollu ostoslistalla.
Tuanoi saatana.
Vähän kahen vaiheilla, että oliko tää xxx kuitenkaan niin hyvä ostos. Tässä on ihan liikaa fiittaajia niinkuin räplevyissä yleensä tuppaa olemaan. Silloin harvoin kun minä jostain räppäristä tykkään niin minä haluan kuunnella sitä enkä näitä muita Ja kulli ja pillujutut ei kiinnosta. Ihan hyvät musat täs kyl on.
Tuanoi saatana.