You are not logged in.
Mikäs juttu tää mubin libraryn avaaminen on
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mikäs juttu tää mubin libraryn avaaminen on
Aika kiva juttu. Nyt kun toivottavasti saisivat Chromecastin kanssa toimimaan ilman pätkimisiä niin olisi aikasta jebajebajuttu. T
Hassuttelija wrote:Mikäs juttu tää mubin libraryn avaaminen on
Aika kiva juttu. Nyt kun toivottavasti saisivat Chromecastin kanssa toimimaan ilman pätkimisiä niin olisi aikasta jebajebajuttu. T
Osassa lukee jo nyt leaving soon. Ei kiinnostas läppäriltä kattoo, joten sais apple tv:n sovellukselta katsottavaksi tulla jo.
how they run this show.
leposi wrote:Hassuttelija wrote:Mikäs juttu tää mubin libraryn avaaminen on
Osassa lukee jo nyt leaving soon. Ei kiinnostas läppäriltä kattoo, joten sais apple tv:n sovellukselta katsottavaksi tulla jo.
Pitihän se arvata, että kun Mubi tekee jotain niin mikään ei toimi kunnolla. Uskomatonta, että miten kuraista paskaa näiden touhu tuppaa olemaan, vaikka ovat olleet vuosia jo olemassa. Libraryn selaaminen on todella vaivalloista eikä koko paskaa pysty edes selaamaan ilman tunnin lataustaukoja ja silti jumittaa (ihan sama millä laitteella/selaimella yrittää (puhelimella tosin ei toimi kuin vähän alusta scrollaus)). Tainnut myös Vardan leffat lähteä heti pois. En ainakaan enää löydä. Ainoa minkä vuoksi tästä välillä jopa maksaa on, että Suomessa ei ole varteenotettavaa kilpailijaa tälle. Viikko sitten testasin Chromecastin toimivuutta. Edelleen herjaa, että tekstitykset eivät toimi. Ja toki pätkimistä on vanhaan tapaan. Veikkaan, että libraryn tuki sovelluksiin tulee vuonna 2025 eikä toimi ollenkaan.
Ihan hyvin on toiminu Libraryn selaus mulla. Läppäri hdmi-piuhalla töllöön kiinni vaan.
Ihan hyvin on toiminu Libraryn selaus mulla. Läppäri hdmi-piuhalla töllöön kiinni vaan.
Mulla se jumahtaa scrollatessa ja latailee ikuisuuden. Koitin hdmi-piuhalla, mutta oliskohan ollut piuha paskana tai jotain siinä oli, ettei toiminut.
Mr. Kukkosoos wrote:Ihan hyvin on toiminu Libraryn selaus mulla. Läppäri hdmi-piuhalla töllöön kiinni vaan.
Mulla se jumahtaa scrollatessa ja latailee ikuisuuden. Koitin hdmi-piuhalla, mutta oliskohan ollut piuha paskana tai jotain siinä oli, ettei toiminut.
Kyllä se mullakin vähän hidasta välillä on, mutta kone onkin vanha paska.
On mullakin ollut vähän hidasta toi selailu (tai kuvat latautuu hitaasti), mutta jos leffojen katoaminen haittaa, niin suosittelen sijoittamaan VPN:n
en ole kolmekybänen emoboy
Nyt sinne mubin libraryyn on tullut elokuvia joista pitääkin vielä maksaa erikseen. Eikö noi vuokrattavat vois olla erikseen listattu.
Last edited by Hassuttelija (23.06.2020 01:11)
how they run this show.
Nyt sinne mubin libraryyn on tullut elokuvia joista pitääkin vielä maksaa erikseen. Eikö noi vuokrattavat vois olla erikseen listattu.
on kyllä vähän erikoinen systeemi tämä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oho, Mubin sovellukseen tuli library näin nopsaan ja jopa sen selaaminen ei töki. Tosin herjaa edelleen, että tekstiyksien kanssa ongelmia Chromecastilla, joten se siitä ilosta. En tiedä onko dvd-soittimen sovellus päivitynyt myös. Lopetin just tilauksen, että ehkä syssymmällä tai kesälomalla vois katsoa tilannetta uudestaan.
Katsoin sitä Mubin listaa, että täällähän on vaikka mitä. Sitten näin tekstin: "This film is not currently playing on MUBI but 30 other great films are." Siis peräti 30 elokuvaa on kerralla katsottavissa ja sitten pitäisi seurailla, että tuleeko niitä jossain vaiheessa katsottaviksi, jotka oikeasti haluaisin nähdä.
Katsoin sitä Mubin listaa, että täällähän on vaikka mitä. Sitten näin tekstin: "This film is not currently playing on MUBI but 30 other great films are." Siis peräti 30 elokuvaa on kerralla katsottavissa ja sitten pitäisi seurailla, että tuleeko niitä jossain vaiheessa katsottaviksi, jotka oikeasti haluaisin nähdä.
Mubihan toimii siis myös elokuvatietokantana, mutta onhan siellä silti vaikka mitä katsottavissakin.
EndloseAngst wrote:Katsoin sitä Mubin listaa, että täällähän on vaikka mitä. Sitten näin tekstin: "This film is not currently playing on MUBI but 30 other great films are." Siis peräti 30 elokuvaa on kerralla katsottavissa ja sitten pitäisi seurailla, että tuleeko niitä jossain vaiheessa katsottaviksi, jotka oikeasti haluaisin nähdä.
Mubihan toimii siis myös elokuvatietokantana, mutta onhan siellä silti vaikka mitä katsottavissakin.
Mutta siis kerralla vain 30.
Mr. Kukkosoos wrote:EndloseAngst wrote:Katsoin sitä Mubin listaa, että täällähän on vaikka mitä. Sitten näin tekstin: "This film is not currently playing on MUBI but 30 other great films are." Siis peräti 30 elokuvaa on kerralla katsottavissa ja sitten pitäisi seurailla, että tuleeko niitä jossain vaiheessa katsottaviksi, jotka oikeasti haluaisin nähdä.
Libraryssa on lisää, on varmaan yhteensä jo satoja leffoja.
Last edited by Mr. Kukkosoos (30.06.2020 18:33)
EndloseAngst wrote:Mr. Kukkosoos wrote:EndloseAngst wrote:Katsoin sitä Mubin listaa, että täällähän on vaikka mitä. Sitten näin tekstin: "This film is not currently playing on MUBI but 30 other great films are." Siis peräti 30 elokuvaa on kerralla katsottavissa ja sitten pitäisi seurailla, että tuleeko niitä jossain vaiheessa katsottaviksi, jotka oikeasti haluaisin nähdä.
Libraryssa on lisää, on varmaan yhteensä jo satoja leffoja.
Tuolla listattuna kaikki, mitkä on katsottavissa: https://whatsonmubi.com/country/fi
Oooh, Mubi sai yllättävän nopeasti libraryn Sonyn soittimen appiin ja myös näemmä Androidin sovellus päivitetty kuntoon Chromecastin kanssa toimivaksi. Ei pätkinyt eka testilefu ja tekstiykset toimi. HUH HUH
Spider-Man: Into the Spider-Verse ollut Netflixissä jo tovin. Ihan pirun hyvä leffa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Dragged Across Concrete tullut Netflixiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Frendit-jaksot poistetaan Netflixistä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Brooklyn 99 6. kausi tulossa Netflixiin sunnuntaina
Mulla tais lopahtaa kiinnostus neljännen tai viidennen kauden puolivälissä. Ehkä joskus vois jatkaa. Ei enää naurattanut.
Frendit-jaksot poistetaan Netflixistä
Frendit-jaksot tuli HBO Nordicille
Last edited by leposi (08.01.2021 23:18)
Nix nax Netflix tauolle. HBO:lla on useampi sarja rästissä ja Areenakin tuuttaa laatukamaa koko ajan niin pärjää hyvin tässä.
Sent from my iPhone 16
Muuten vois panna Netflixin tauollekin, mutta kavalasti ovat hankkineet ison valikoiman lastenohjelmaa SINNE, ja tulisi kovat protestit. Saavutetut edut jne.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nix nax Netflix tauolle. HBO:lla on useampi sarja rästissä ja Areenakin tuuttaa laatukamaa koko ajan niin pärjää hyvin tässä.
Jaahas, ei mennytkään
Lauantaina oli saapunut "Welcome back to Netflix!" -meili ja mietin että mitä vittua nyt taas. Puhelinnumerokin oli muutettu. Näinköhän on tili sitten kaapattu, mietin. Sit muistin että äiti, jolle oon tehnyt oman profiilin että vois mun tilin kautta katsoa sarjoja, oli yrittänyt soittaa. Selvisi että se on käynyt uusimassa tilauksen. Oli yrittänyt muuttaa tilin sen omalle nimelle ja vaihtaa luottokorttitiedotkin. Ainoa mikä oli onnistunut, oli yhteystiedoissa puhelinnumeron vaihto omaksi. Multa oli veloitettu saman tien uus kuukausimaksu. Mutsi perkele!
No, nyt se sitten maksaa muutaman kuukauden flixit.
Sent from my iPhone 16
Ton mun "arvioiman" Below Zeron lisäksi oli nyt tullut Netflixiin muutakin tuoretta eurooppalaista rikosleffaa, Kadonnut luoti jne.
Täytyy varmaan kokeilla Discovery+:aa, että näkee Latelan uuden kauden
how they run this show.
Itsellä tosiaan netflix tauolla ja HBO nordic nyt vaihteeksi tilattuna.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.