You are not logged in.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Amazon Prime Video otettu 2,99e/kk puolen vuoden testiin. Mutta, mistään ei vaan taida nokkelasti nähdä mitä Suomen palvelu tarjoaa, Justwatch näyttää höpöjä. Eilen aloitin ekan leffan (ennen kuin tuli uni) ja appi toimi Chromecastilla ihan sujuvasti. Valikoimassa itseä kutkuttaa uudet sarjat, ja vanhat leffat eli kaikenlaista varsinkin 60-70-luvun b-trashiä tuolla on paljonkin, film noiria, jne.
Sanottakoon että appin käyttöliittymä on aika askeettinen, ja tuputtaa ihan liikaa kaikkea paskaa (enemmän kuin Netflix joka tekee sen nätimmin), mutta eipä himota sitten kliksutella sitä vaan katsomaanhan tänne on tultu.
Last edited by noiseidea (11.12.2019 12:14)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rickmorty 4 ei ilmeisesti ole tulossa netflixiin.
Tuanoi saatana.
Rickmorty 4 ei ilmeisesti ole tulossa netflixiin.
Just luin että 22. päivä tulee.
marjapoimuri wrote:Rickmorty 4 ei ilmeisesti ole tulossa netflixiin.
Missä lukee?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ydis wrote:marjapoimuri wrote:Rickmorty 4 ei ilmeisesti ole tulossa netflixiin.
Missä lukee?
Huippusuosittu aikuisten animaatiosarja Rick and Morty jatkui Yhdysvalloissa vuoden tauon jälkeen marraskuussa.
Neljäs tuotantokausi esitetään kahdessa osassa, joista ensimmäinen päättyy USA:ssa 15. joulukuuta.
Netflix esittää Suomessa tuotantokauden ensimmäisen puoliskon, viisi uutta jaksoa 22. joulukuuta.
Missä lukee?
https://fi.flixable.com/coming-soon/ sanoo 21.12.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Missä lukee?
itse luin tästä topikista
Paul Schraderin uus tulee lähipäivinä Netflixiin..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En taida Witcheriä alkaa.
Tuanoi saatana.
Netflix tekee aika paljon avaruus sarjoja.
Tuanoi saatana.
Charlie Kaufmanilta tulossa Netflixin kautta uus leffa nimeltään I'm Thinking of Ending Things. "expected to be released in the first quarter of 2020."
Last edited by jookcha (03.01.2020 15:14)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Netflix tekee aika paljon avaruus sarjoja.
Scifi on pop. Mutta saman havainnon tehnyt, aika kiitettävällä pieteetillä erinäistä scifiä ja fantasiaa Netflixiltä näyttää tulevan.
Last edited by noiseidea (07.01.2020 16:52)
Pystyykö Freedomella tjsp. VPN:llä katsomaan tällä hetkellä toisten alueitten ohjelmakirjastoja?
Ei taida enää toimia VPN-vipstaakit Netflixin kanssa, jos sitä bartsu kyselit.
Uncut Gems tulee Netflixiin 31.1.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Expansen 3. ja 4. kaudet räjäytti taas mun pään lukuisia kertoja ja jätti kaipuun.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Expansen 3. ja 4. kaudet räjäytti taas mun pään lukuisia kertoja ja jätti kaipuun.
Tuo pitää ottaa työn alle tässä alusta lähtien, kaksi ekaa kautta nähty.
Eikös Expansen pitänyt olla netflixissä? En löydä. Mitkä noista lukuisista netflix scifeistä sit on oikeesti kovinta shittiä?
Tuanoi saatana.
Eikös Expansen pitänyt olla netflixissä? En löydä. Mitkä noista lukuisista netflix scifeistä sit on oikeesti kovinta shittiä?
Sen tuotanto ja näyttöoikeudet siirty amazon primelle. Sen saa sikahalvalla nyt.
Netflix kifeistä alternate carbon on helvetin hyvä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei taida enää toimia VPN-vipstaakit Netflixin kanssa, jos sitä bartsu kyselit.
Joo, kiinnostaa myös esim. toimiiko amazon prime:ssä VPN:n avulla esim jenkkilän kaman kattominen. Nyt ei oo taas primeä, mutta jenkkilän puolella oli huomattavasti laajempi valikoima..
The Expansea löytyy kolme kautta kirjastosta. Ei ole ollut Netflixissä enää vuosiin. Amazon Prime tosiaan lähes ilmainen ekat kuusi kuukautta.
Oon luopunut kaikesta VPN-haaveilusta, niin saatanasti katsottavaa muutenkin että hukun.
Oon luopunut kaikesta VPN-haaveilusta, niin saatanasti katsottavaa muutenkin että hukun.
Sama.
Hip Hop Evolution parasta musadokkaria hetkeen
Kovia haastateltavia ja haastattelija erittäin symppis kaveri
Ja yhdestä jaksosta puolet omistettu DJ Screwlle
Last edited by ydis (23.01.2020 17:02)
Preacheriä vähän jännitin, mutta mainiohan tääkin tuntus olevan. Ja kausia perkkuleesti.
Ootteko koskaan kattonu dplayn tarjontaa? Varmaan paskin tämmönen palvelu. TV5:n palvelu kaiketi.
Tuanoi saatana.