You are not logged in.
Annihilation oli melkein järjestään tosi komee, mitä ny vähän paikoitellen häikkäsi efektoinnin vaihtelevuus, neroudesta mitä-vittuaan (esim. se loppupuolen tulipalo, mitä ihmettä? Miltä tää olisi mahtanut näyttää isolta kankaalta?) mutta tunnelma piti hyvin yllä läpi leffan.
Melko sama. Tykkäsin kyl aika paljon, mutta toteuksen taso vähän vaihteli. Se muunnoskarhu oli hieno.
Kanssakatsoja kritisoi, että mutanttikukat eivät näyttäneet kukilta, mutta ehkä mutanttikukat ovatkin uudennäköisiä.
Panofläsärit ei kyl häirinnyt, musta ne oli ihan kohtuullisen perusteltuja. Toisaalta ilmankin olisi kantanut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Stranger Thingsin ykköskausi katsottu. Parani loppua kohti, mutta en vaan tajua hypeä. Kersa katoaa, pikkukaupunki, joku monsteri, fysiikkaa foo foo, loppu. Komea alkutekstimusa tosin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En oo vielä(kään) katsonut kakkoskautta mutta tuo ykköskausi iski kuin miljoona volttia.
Varikset komentavat
Trailer park boys 12 tulee ens perjantain. Oletan, että Lahey ei ole mukana (kai nää kuvattiin poismenon jälkeen?). Vähä väsyneempäähän nämä on ollut viimeset pari vuotta, mutta kiva kattella kuitenki. En kuulu siihen porukkaan, joiden mielestä tyyliin 5 ekaa kautta oli vaan hyviä.
Manhunt: Unabomber
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Trailer park boys 12 tulee ens perjantain. Oletan, että Lahey ei ole mukana (kai nää kuvattiin poismenon jälkeen?). Vähä väsyneempäähän nämä on ollut viimeset pari vuotta, mutta kiva kattella kuitenki. En kuulu siihen porukkaan, joiden mielestä tyyliin 5 ekaa kautta oli vaan hyviä.
Jossain oli muistaakseni spekulaatiota, että josko olisi sittenkin mukana ainakin joissain jaksoissa. Noitahan kuvataan yleensä vähän paremman sään aikaan ja Dunsworth tais lopulta aika nopeasti lähteä. Selviäis ihan googlettamalla, mut eipä tässä nyt enää jaksa kun kohtahan toi on ulkona
Edellinen kausi oli aika heikkoa suurilta osin, sitä edeltävällä oli hetkensä. Mut kyllähän tätä vielä kattoo.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Minä vahingossa koko Trailer Park Boys kausi 12. Lahey oli mukana.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Kiinnostava artikkeli Netflixin syövereistä, miten se käyttää dataa, miten ihmiset käyttää Netflixiä jne.
With Netflix, The Disruption Is TOTAL
The main problem is the lack of data one has about the consumers they are marketing to and this is where Netflix has a HUGE advantage. They have collected so much information about your viewing habits, they are much better than the theatrical model at giving consumers what they wantand the best part? They dont have to spend any money to get this data. They just track who you are, where you live, and what you watch on their service which you pay them to use.
...
Per past conversations Ive had directly with Netflix, 80% or more of the transactions that happen on Netflix are through their recommendation engine.
...
It's also important to discuss the role that user ratings play in Netflixs recommendation engine. Essentially, the movie must be rated well for it to exist in their recommendation ecosystem. First, they used a star system, but now its just thumbs up and thumbs down because users would react in similar ways to movies with 4.5 stars to movies with 3 stars. They are letting their customers pick which movies to pass on to others. While its true that Netflix gives their originals heightened placement, the film still must be liked by their customers for it to live beyond the initial marketing.
IT Crowd ja Mad Men ois Netflixissä. Mutku ois muutenkin niin paljon katottavaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Toimiiko F-Securen Freedomella nykyään jenkki Netflix?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toimiiko F-Securen Freedomella nykyään jenkki Netflix?
Ei.
how they run this show.
Happy!
Happy!
onko hyvä?
noiseidea wrote:Happy!
onko hyvä?
Tykkään! Roisi, väkivaltaa on, mustaa huumoria.
Netflixissä Cairo Confidential (aka Nile Hilton Incident)
Dragonball: Evolution , en ole kyl nähnyt, mutta lienee aika eeppinen.
Last edited by noiseidea (01.06.2018 16:19)
Ruutu+ 2kk ilmaiseksi uusille asiakkaille koodilla 2KV9xDoA. Koodi toimi vanhoillakin tunnuksilla, kun käytti eri korttia kuin aiemmin.
how they run this show.
Ruutu+ 2kk ilmaiseksi uusille asiakkaille koodilla 2KV9xDoA. Koodi toimi vanhoillakin tunnuksilla, kun käytti eri korttia kuin aiemmin.
Tuleeko sellainen tilaus, että pitää muistaa peruuttaa tai alkaa miljoonalaskutus juosta?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Hassuttelija wrote:Ruutu+ 2kk ilmaiseksi uusille asiakkaille koodilla 2KV9xDoA. Koodi toimi vanhoillakin tunnuksilla, kun käytti eri korttia kuin aiemmin.
Tuleeko sellainen tilaus, että pitää muistaa peruuttaa tai alkaa miljoonalaskutus juosta?
Joo 9,95/kk, mutta tonhan voi perua vaikka heti, kun on tehnyt tilauksen.
how they run this show.
Muzamaza wrote:Hassuttelija wrote:Ruutu+ 2kk ilmaiseksi uusille asiakkaille koodilla 2KV9xDoA. Koodi toimi vanhoillakin tunnuksilla, kun käytti eri korttia kuin aiemmin.
Joo 9,95/kk, mutta tonhan voi perua vaikka heti, kun on tehnyt tilauksen.
Tilaus tehtävä osoitteessa www.ruutu.fi/cityshoppari että saa ton kaksi kuukautta.
Otin Ruutu+:n tuolla koodilla ja Keisari Aarnio on ollut ruudullani.
Onko se Keisari Aarnio jees? Mitenkäs, pelittääkö Ruutu+ teknisesti ok?
Aarnio on ok, nillitän nillitykseni kunhan oon katsonut. Yllättävän hyvin toimii Ruutu+ ja Chromecast.
The Lobster Netflixissä jos joltakulta näkemättä.
Pitääkö se nyt cmorestakin rykästä se ilmanen kuukausi ku Sunnuntailounas kiinnostaa, koska Atte Järvinen.
Nyt katsottu useampi jakso. Ei tietenkään ihan Ihmisten Puolueen tasoista ABSOLUUTTISTA NEROUSTYKITYSTÄ, mutta oikein hyvä kuitenkin.
Muuten cmoren tarjonta aika laimee. Paitsi tietty Seinfeld , tosin olen nähny kaikki jaksot jo sen tuhannen kerran.
Unbreakable Kimmy Schmidt neloskausi menossa