You are not logged in.
Suomentajien nimiä ei kai ole Netflixissä ennen ollut?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Good Time on tullut netflixiin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Suomentajien nimiä ei kai ole Netflixissä ennen ollut?
Suomentaja saa kai itse valita, että laittaako nimensä näkyviin. Ennen noita ei ole juuri silmiin osunut, nyt muutaman kerran. Esim. Comedians in Cars... on parin jakson perusteella hyvin suomennettu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Salmisen tavoite oli saada sivusta tuloja 3 euron verran päivässä, millä hän olisi voinut maksaa opiskelijaruokansa. Kävijöitä alkoi kuitenkin tulla 2,5 miljoonan sivunäytön verran kuukaudessa. Kesällä 2014 hän jättäytyi mainostulojen turvin sivuston päätoimiseksi ylläpitäjäksi.
Noissa uusissakin sivuissa olisi paljon parannettavaa, alle minuutissa alkoi käyttö vituttaa.
Tietoa Netflixin intialaisista leffoista? Ei kiinnosta kolmen tunnin laulupätkät, rikoskama enemmän.
Special 26 sattui silmiin kun selailin, en vielä ole katsonut.
Otin tässä taas ton Amazon Prime Videon joksikin aikaa kun ei kerran tartte mitään maksaakaan ja olen tässä selaillut elokuvatarjontaa silmät ymmyrkäisinä. Niin sanotun trash cineman ystäville suosittelen primeä ehdottomasti: ihan käsittämätön valikoima kaikenlaista hämärää roskaa 60-luvulta näihin päiviin asti. Vanhaa eurotrashia, blaxploitaatiota, chain gang women -genreä 70-luvulta, saatanan halpaa äksöniä 90-luvulta (Lorenzo Lamas on a-listaa tässä joukossa) jne.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Marvelous Mrs Maisel on amazonissa ja hybä! Sarja siis kyseessä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Otin tässä taas ton Amazon Prime Videon joksikin aikaa kun ei kerran tartte mitään maksaakaan ja olen tässä selaillut elokuvatarjontaa silmät ymmyrkäisinä. Niin sanotun trash cineman ystäville suosittelen primeä ehdottomasti: ihan käsittämätön valikoima kaikenlaista hämärää roskaa 60-luvulta näihin päiviin asti. Vanhaa eurotrashia, blaxploitaatiota, chain gang women -genreä 70-luvulta, saatanan halpaa äksöniä 90-luvulta (Lorenzo Lamas on a-listaa tässä joukossa) jne.
Jaahas. Täytynee ottaa testiin joskus.
bernardblack wrote:Otin tässä taas ton Amazon Prime Videon joksikin aikaa kun ei kerran tartte mitään maksaakaan ja olen tässä selaillut elokuvatarjontaa silmät ymmyrkäisinä. Niin sanotun trash cineman ystäville suosittelen primeä ehdottomasti: ihan käsittämätön valikoima kaikenlaista hämärää roskaa 60-luvulta näihin päiviin asti. Vanhaa eurotrashia, blaxploitaatiota, chain gang women -genreä 70-luvulta, saatanan halpaa äksöniä 90-luvulta (Lorenzo Lamas on a-listaa tässä joukossa) jne.
Samoin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
leposi wrote:bernardblack wrote:Otin tässä taas ton Amazon Prime Videon joksikin aikaa kun ei kerran tartte mitään maksaakaan ja olen tässä selaillut elokuvatarjontaa silmät ymmyrkäisinä. Niin sanotun trash cineman ystäville suosittelen primeä ehdottomasti: ihan käsittämätön valikoima kaikenlaista hämärää roskaa 60-luvulta näihin päiviin asti. Vanhaa eurotrashia, blaxploitaatiota, chain gang women -genreä 70-luvulta, saatanan halpaa äksöniä 90-luvulta (Lorenzo Lamas on a-listaa tässä joukossa) jne.
Samoin.
Itse en taida jaksaa katsoa noista juuri mitään, mut etenkin noita 90-luvun direct-to-video juttuja on todella hauska ihan vaan selailla.
Luppakorva sikailee taas wrote:leposi wrote:bernardblack wrote:Otin tässä taas ton Amazon Prime Videon joksikin aikaa kun ei kerran tartte mitään maksaakaan ja olen tässä selaillut elokuvatarjontaa silmät ymmyrkäisinä. Niin sanotun trash cineman ystäville suosittelen primeä ehdottomasti: ihan käsittämätön valikoima kaikenlaista hämärää roskaa 60-luvulta näihin päiviin asti. Vanhaa eurotrashia, blaxploitaatiota, chain gang women -genreä 70-luvulta, saatanan halpaa äksöniä 90-luvulta (Lorenzo Lamas on a-listaa tässä joukossa) jne.
Samoin.
Itse en taida jaksaa katsoa noista juuri mitään, mut etenkin noita 90-luvun direct-to-video juttuja on todella hauska ihan vaan selailla.
Lisäksi kiinnostaisi ainakin vähäsen, että miksi tuolla on noin paljon tuota kamaa? Okei, se on varmasti todella, todella halpaa ja ehkä vain konsti saada matskun määrä näyttämään suurelta. Mutta toisaalta jotenkin kuvittelisin, että noin obskyyrin roskan oikeuksien saamiseksi joutuisi jopa näkemään vaivaa?
Aloitin Stranger Thingsin.
Aloitin Stranger Thingsin.
Hauskaa sarjan katselua!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:Aloitin Stranger Thingsin.
Hauskaa sarjan katselua!
Kiitos barton_funk!
^ toivotan teille molemmille mukavaa alkanutta viikkoa
Huomasin että olin pari vuotta sitten jättänyt Arrested Development rebootin 4. kauden kesken ja katsoin nyt viikonloppuna loppuun. Ei tuo ihan luokaton ollut. 5. kauden julkaisun ajankohtaa ei vissiin ole ilmoitettu vielä? 17 jaksoa on tuloillaan.
En oo vieläkään jaksanut katsoa Stranger Thingsin ekaa kautta loppuun.
Tää vasemmanpuoleinen löytyy näköjään Netflixin valikoimasta, suosittelen!
Kas, viime vuonna Cruisingista (1980) tuli näemmä komea remasteroitu Suomi-julkaisu. Pitääpä panna tilaukseen. pic.twitter.com/rGWogBu4NC
— Jaakko Yli-Juonikas (@ylijuonikas) 17. helmikuuta 2018
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Onko mitään paskemmin suunniteltua käyttöliittymää kuin Yle Areenan? Varsinkin äpeissä, niistä ei kyllä millään ilveellä löydä sitä ohjelmaa mitä etsii. Vuosikaudet sama ongelma ollut
Netflixissä taas nykyisin ärsyttänyt automaattisesti käynnistyvät trailerit, pitää jatkuvasti mennä listassa eteen päin, ettei trailerit ala soimaan
Last edited by E (05.03.2018 11:21)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mulla Areenan haku toimii ihan jees, just tuossa etsin löytyykö Katsastus ja löytyy. Mut joo, ei se mikään paras käyttöliittymä ole.
Eikä mun Netflix soita trailereitakaan automaattisesti, ei Android appi eikä selain.
Asiasta toiseen: Netflix tuntee mut; Hitlerin pahan piiri - "98% sopiva"
Onko mitään paskemmin suunniteltua käyttöliittymää kuin Yle Areenan? Varsinkin äpeissä, niistä ei kyllä millään ilveellä löydä sitä ohjelmaa mitä etsii. Vuosikaudet sama ongelma ollut
On. HBO Nordic.
how they run this show.
Eikä mun Netflix soita trailereitakaan automaattisesti, ei Android appi eikä selain.
LG:n telkkareiden netflix-sovellus soittaa ainakin.
how they run this show.
E wrote:Onko mitään paskemmin suunniteltua käyttöliittymää kuin Yle Areenan? Varsinkin äpeissä, niistä ei kyllä millään ilveellä löydä sitä ohjelmaa mitä etsii. Vuosikaudet sama ongelma ollut
On. HBO Nordic.
Jännä, että vuosienkan jälkeen HBO ei ole onnistunut tarjoamaan sitä perusfeaturea, mikä kaikista muista palveluista löytyy, eli "omat suosikkiohjhelmat"-jutska.
Areenassa ei valittamista.
Last edited by KZ (05.03.2018 13:43)
Tuli vihan vallassa nyt vähän ehkä ylireagoitua, mutta kyllä tuo Areena vaan aina kyrpii. Sekin siellä kyrpii, ettei TV:stä tulleet ohjelmat ole katsottavissa yleensä heti vaan pitää niitä odotella ja käydä jatkuvasti päivystämässä milloin ne sinne saapuu. Toki harvoin tulee kyllä Areenaa käytettyä, ehkä oon vaan noob.
Ja jep LG:n äpissä soi Netflixin treilerit ja ilmeisesti monen muunkin vehjeen äpeissä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Yhden viime vuosien parhaan elokuvan, Ex Machinan, ohjaajan Alex Garlandin uusin elokuva Annihilation on tullut suoraan Netflixiin ilman teatterikierrosta
how they run this show.
Yhden viime vuosien parhaan elokuvan, Ex Machinan, ohjaajan Alex Garlandin uusin elokuva Annihilation on tullut suoraan Netflixiin ilman teatterikierrosta
Niin tässähän on ollut hirveä skandaali, kun Annihilation on ollut liian "älykäs" tai "vaikea" tms. testiyleisön mielestä ja sen takia tulee melkein kaikkialla suoraan Netflixiin.
Katsoin muuten Ex Machinan eilen.
Eipä ollut kovin kummoinen toi Annihilation. Vitutti lähinnä. Oli siinä hetkensä, mutta hohhoijaaa.
Eipä ollut kovin kummoinen toi Annihilation. Vitutti lähinnä. Oli siinä hetkensä, mutta hohhoijaaa.
Harmi, jos näin. Garland vaikuttanut ihan tekijämieheltä, vaikken nyt esim. Ex Machinaa ihan noin korkealle (kuin Hassuttelija) arvosta. VanderMeerin kirja, johon Annihilation perustuu, oli ainakin miellyttävä lukukokemus. Pitäähän tuo katsastaa, voiskin olla piakkoin taas ilmaisen Netflix-kuukauden aika, kun edellisestä lienee jo 10 kk
Siin yhes kohtauksessa oli hybät äänisuunnittelut.
Dialogi oli super kökköä. Ja muutenkin paljon hohhoijaata. Laitetaas vähe lisää panofläsbäkkejä mjötööh
LA 92 oli tosi hyvä
Kuten myös A Tribe Called Quest doccari
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Olihan tuo Annihilation aika makee, ja erilainen ku perushöttö. Jotain tyhmiä juttuja kuten täysin turhat "panofläshbäckit". Melko hitaasti rakentui ja loppu sit nopeella rytinällä. "Diipimpi tykitys" olis voinu lähtee jo aikasemmin.
Visuaalisesti melko kaunis + maailman hienoimmat loppukrediitit
Annihilation oli melkein järjestään tosi komee, mitä ny vähän paikoitellen häikkäsi efektoinnin vaihtelevuus, neroudesta mitä-vittuaan (esim. se loppupuolen tulipalo, mitä ihmettä? Miltä tää olisi mahtanut näyttää isolta kankaalta?) mutta tunnelma piti hyvin yllä läpi leffan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja noi panoflashbackit, nyt tulee spoiler, eli...
...ne olisivat olleet perusteltuja jos leffassa olisi keskitytty josaki kohtaa enempi sen naishahmon elämään miehen poissaolon aikana, nyt sitä alustettiin pari hassulla kohtauksella alkupuolella, jolloin niihin fläsäreihin ei tullut yhtään mitään jännitettä.