You are not logged in.
Tajusin, että oon pannu pilvitallennukseen dnatv:hen melko lailla kait kaikki teemalta tulleen leffat noin vuoden ajalta. Siinä on kyl ihan kohtuullinen setti laatuleffaa virrattavaksi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
HBO Nordiciin ilmestynyt lasten ohjelmia sisältävä Toonix-palvelu, mukana mm. Adventure Timen ekat 8 kautta
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Saakelin HBO applikaatio alkanut jumittamaan todella pahasti ja eilen en saanut katsottua mitään, vaikka resetoin Chromecastinkin. Samaan aikaan Netflix, Areena ja Youtube toimii mainiosti, joten vika on pakko olla HBO:ssa
leposi tiesi kertoa että HBO:ssa vika Chromecastin kanssa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Saakelin HBO applikaatio alkanut jumittamaan todella pahasti ja eilen en saanut katsottua mitään, vaikka resetoin Chromecastinkin. Samaan aikaan Netflix, Areena ja Youtube toimii mainiosti, joten vika on pakko olla HBO:ssa
Joo, uusimman päivityksen jälkeen alkanut vittuilla oikein urakalla ainaski Androidilla. Pätkii. Mutta mulla on auttanut Chromecastin boottaus ja sovelluksen käynnistäminen uudestaan, sit on skulannu normaalisti.
HBO:n appi Ipadilla on kyl kusisinta paskaa ikinä
Varikset komentavat
Asensin HBO:n appin uudestaan ja toimii nyt joten kuten. HBO:lle tuli laitettua palautettakin, mutta vastasivat vain nuo perusjutut: buuttaus, resetointi ja uudelleen asennus.
Asensin HBO:n appin uudestaan ja toimii nyt joten kuten. HBO:lle tuli laitettua palautettakin, mutta vastasivat vain nuo perusjutut: buuttaus, resetointi ja uudelleen asennus.
En ole asentanut mitään uudestaan ja nyt on toiminut aivan normaalisti.
Netflix kallistunu.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vasemmalle vai oikealle? ÄYSKÄRÖI
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rahaa tulee ja menee jne.
jaahas, tuli testattua youtube tv:tä vpn:n avulla ja täähän pelittää hyvin
ei siis jenkkibroadcast & kaapelikanavia, amc:t, showtimet yms. voipite olla että täytyy trialin jälkeen jatkaa subbia kämppisten kanssa kun tämähän hyvä. unlimited dvr myös, voi vaan klikkailla ohjelmia tai urheilujoukkueita tai mitä vaan ja kaikki tallentuu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kiinnostelee!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eurolla nousi hinta joskus vuosi sitten, sen jälkeen en ole kuullut hinnan korotuksista.
Uusin tilauksen, ja 2 ruudun ja HD-laadun sopimus 10,99 kuussa.
how they run this show.
jaahas, tuli testattua youtube tv:tä vpn:n avulla ja täähän pelittää hyvin
ei siis jenkkibroadcast & kaapelikanavia, amc:t, showtimet yms. voipite olla että täytyy trialin jälkeen jatkaa subbia kämppisten kanssa kun tämähän hyvä. unlimited dvr myös, voi vaan klikkailla ohjelmia tai urheilujoukkueita tai mitä vaan ja kaikki tallentuu
tää on toiminu hämmentävän hyvin, mut tuskin tulee maksettua tästä. kämppiksillä on iphonet ja niissä ei pysty feikkaan gps lokaatiota joten oon ainoo joka pystyy tykitteleen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Firon wrote:Eurolla nousi hinta joskus vuosi sitten, sen jälkeen en ole kuullut hinnan korotuksista.
Tästä hinnasta tuli just meili vanhalle asiakkaalle.
Hassuttelija wrote:Firon wrote:Eurolla nousi hinta joskus vuosi sitten, sen jälkeen en ole kuullut hinnan korotuksista.
Tästä hinnasta tuli just meili vanhalle asiakkaalle.
Mä en ilmeisesti ole tuo mainittu vanha asiakas, koska ei tullut meiliä Viimeisin viesti tänään tulevasta Stranger Things 2. kaudesta
Howard the Duck :peuk:8)
Juuri mietin onkohan Netflixiin tai HBO Nordicille tulossa taas tänä talvena joku näppärä moniosainen dokkari murhista tai mysteereistä, ja eikös sieltä ole tämmöistä tulossa.
Last edited by hiirimattona (05.12.2017 15:58)
bzort glorf bööth
Kukaan katsonut Darkia?
En, mutta aion.
how they run this show.
Eka jakso Darkia katottu. Hyvältä vaikuttaa ja saksa on kaunis kieli.
how they run this show.
Katsoin 20 ekaa minuuttia ja oli pakko jättää kesken kun vaikutti köntsältä. Netflix tarjosi minulle alkuun enkuksi dubattua versiota ja kuulostipa tosi kököltä ääninäyttelijöiden osalta.
bzort glorf bööth
Toi hiiriksen linkkaama Errol Morrisin Wormwood, joka on puoliksi näytelty dokkarisarja CIA:n sekoiluita kylmän sodan aikana, on tullu nyt Netflixiin. Eka jakso nyt alla. Ihan hyvältä vaikuttaa, hitaasti lähtee liikkeelle, mut on visuaalisesti melko hieno.
Last edited by Okko (16.12.2017 13:25)
Lopetin Netflixin tilauksen vuosi sitten. Nyt sieltä tuli tuu pliis takaisin saat kattoa ilmatteeks hetken tarjous ja mainos että helvetisti kaikkea kivaa lisätty ohjelmaa. Onpa tosi kätevää, että ainakaan selainkäyttöliittymästä ei pääse katsomaan mitä sarjoja/leffoja siellä on ilman että kirjautuu sisään ja aloittaa tuon ilmaiskamppiksen. Tais jäädä tilaamatta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Lopetin Netflixin tilauksen vuosi sitten. Nyt sieltä tuli tuu pliis takaisin saat kattoa ilmatteeks hetken tarjous ja mainos että helvetisti kaikkea kivaa lisätty ohjelmaa. Onpa tosi kätevää, että ainakaan selainkäyttöliittymästä ei pääse katsomaan mitä sarjoja/leffoja siellä on ilman että kirjautuu sisään ja aloittaa tuon ilmaiskamppiksen. Tais jäädä tilaamatta.
Netflix originalsit pääs näköjään selaamaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
allflicksistä noita voi selata mut laadun löytäminen roskan seasta on vähän vaikeeta.
Itse käytän vuosilukuhakua/-rajausta. Paljon löytynyt leffoja, jotka ei käyttöliittymän kautta olisi tulleet vastaan ikinä.