You are not logged in.
huig, mites FilmStruckissa pelaa tekstitykset? Jossain luki että about kaikissa pitäisi olla 2016 loppuun mennessä. Myös US-/UK-leffojen tekstit kiinnostaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
huig, mites FilmStruckissa pelaa tekstitykset? Jossain luki että about kaikissa pitäisi olla 2016 loppuun mennessä. Myös US-/UK-leffojen tekstit kiinnostaa.
Jaah eipä oo tullu testattua englanninkielisissä....kolmannenkielisissä on kyllä toiminut. Voin kyllä testata tossa illemmalla toimiiko, ainakin CC elikkäs Closed Captions nappula kyllä löytyypi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
noiseidea wrote:huig, mites FilmStruckissa pelaa tekstitykset? Jossain luki että about kaikissa pitäisi olla 2016 loppuun mennessä. Myös US-/UK-leffojen tekstit kiinnostaa.
Jaah eipä oo tullu testattua englanninkielisissä....kolmannenkielisissä on kyllä toiminut. Voin kyllä testata tossa illemmalla toimiiko, ainakin CC elikkäs Closed Captions nappula kyllä löytyypi
Lapsen takia mulla on iltaisin closed captions päällä englanninkielisissäkin jutuissa. Hyvin toimii.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jees, tämä on hyvä tietää, yleensä itsekin pärjään ilman, mutta joskus on paskoja ääniraitoja, mumisevia näyttelijöitä ja voi sitä vähän naapureitakin säästää. Tekstit siksi kiva.
Last edited by noiseidea (06.02.2017 23:40)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jees, tämä on hyvä tietää, yleensä itsekin pärjään ilman, mutta joskus on paskoja ääniraitoja, mumisevia näyttelijöitä ja voi sitä vähän naapureitakin säästää. Tekstit siksi kiva.
smaa. pidän yleensä päällä.
Huhu kertoo että US-Netflix toimisi taas VPN:llä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
HBOn käyttöliittymä hämmentää. Jos haluu jotain sarjaa kattella, niin pitääkö tosissaan kaikki jaksot tykitellä yksittäin tonne listalle. Eikö tässä siis ole mitään Netflixin "oma lista"-tyylistä ratkaisua? Eikö saa koko sarjaa johonki suosikkeihin tai mihin vittuihin?
Minne listalle niitä pitää klikkailla? Katsoo vaan sieltä jakson kerrallaan ja on tyytyväinen, jos viihtyy sarjan parissa.
bzort glorf bööth
ts. joka kerta pitää ensin etsiä sarja ja navigoida jaksoon mihin on jäänyt. First world problems, mutta Netflixin käytön jälkeen tämä tuntuu vaan aika kämäseltä.
Olen ihmetellyt tota samaa. Jos olen Last Watched kohdassa ja katsonut sarjaa X jaksoa Y, en pääse siitä itse sarjan valikkoon josta voisin valita seuraavan jakson vaan pitää erikseen hakea se sarja uudelleen. Käsittämättömän epäintuitiivinen käyttöliittymä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Pääsee siitä klikkaamalla sarjan nimestä.
edit: ainakin tietokoneella... jos klikkaa sen kuvan päältä niin jakso käynnistyy
Last edited by börjeslandet (14.03.2017 10:35)
en ole kolmekybänen emoboy
Pääsee siitä klikkaamalla sarjan nimestä.
edit: ainakin tietokoneella... jos klikkaa sen kuvan päältä niin jakso käynnistyy
Katson apple tv:n kautta. Ei paljoo kuvia klikkailla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
HBOn käyttöliittymä hämmentää. Jos haluu jotain sarjaa kattella, niin pitääkö tosissaan kaikki jaksot tykitellä yksittäin tonne listalle. Eikö tässä siis ole mitään Netflixin "oma lista"-tyylistä ratkaisua? Eikö saa koko sarjaa johonki suosikkeihin tai mihin vittuihin?
Ei ainakaan aikanaan ollut. Eikä se ruutana muistanut mitä oli katsonut vaan jos oli katsomisessa taukoa niin piti arpoa että mikäs jakso tuli katsottua viimeksi. Aivan paska.
Yllättävää jos tuota ei ole parannettu parin vuoden aikana. Vakoilisivat vaan suoraan Netflixistä että miten hommat hoidetaan.
Huhu kertoo että US-Netflix toimisi taas VPN:llä?
Anybody?
Ulkoilkaa enemmän ja katsoisitte sarjoja vähemmän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ulkoilkaa enemmän ja katsoisitte sarjoja vähemmän.
Nevah
noiseidea wrote:Huhu kertoo että US-Netflix toimisi taas VPN:llä?
Anybody?
Freedomella toimii ainakin juuri nyt
Luulisi, että estävät tuon kuitenkin taas piakkoin?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
noiseidea wrote:noiseidea wrote:Huhu kertoo että US-Netflix toimisi taas VPN:llä?
Anybody?
Freedomella toimii ainakin juuri nyt
Luulisi, että estävät tuon kuitenkin taas piakkoin?
Miksi luulisi
Chromecastissa on kiva ominaisuus, eli sitä backdropia joka näyttää kuvia jos ei katso mitään ei saa pois päältä millään. Ja mitä netistä lueskelin niin jos Chromecast on verkkovirrassa kiinni, se lataa niitä kuvia sieltä yötäpäivää vaikka telkkari ei olisi edes päällä. Huima systeemi Ja ne latausmäärät ei ole mitään ihan pieniä ajan myötä.
Tuollahan ei sinänsä ole väliä koska usein ei ole mitään latausrajoja, mutta esim. kerrostalossa jossa kaikilla on langaton purkki niin kaista voi helposti "ruuhkautua" (varsinkin 2.4GHz) ja sitten voi alkaa jo pätkiä.
Osan hankaluudesta voi kiertää niin että laittaa sähkön tulemaan telkkarin USB-portista niin Chromecast tekee hienoa työtään vain kun telkkari on päällä.
Mulla pyörii oman Google-kuvakirjaston kuvat Chromecastiin taustakuvina, niitä on kiva katsella aina välillä. Mä otan Chromecastin virtajohdon irti pistokkeesta silloin kun en käytä sitä (jos muistan).
Itsellä tuo Chromecast on juuri television usb-portissa, niin ei ole noita ongelmia. Muuten kyllä tykkään tuosta taustakuvapyörityksestä - usein tv jää päälle ohjelmien katsomisen jälkeen tuohon tilaan, niin voi välillä katsella luontokuvia, välillä omia kuvia ja välillä taidetta yms.
Onko muilla ollut nyt chromecastin ja ios-laitteiden kanssa Yle Areenan suhteen ongelmia viime päivinä? Meillä ei ole kaikkia ohjelmia saanut käyntiin castattuna vaikka ios-laitteen näytöllä pyörivät - Areena alkaa pyörittää sitä latausrinkulaa ja play-nuoli ilmestyy ruudun vasempaan reunaan ja sitten Areenan sovellus kaatuu heittäen chromecastin takaisin tuohon kuvatilaan. Ei tapahdu kaikkien ohjelmien kohdalla, mutta joissain tuota nyt tapahtunut. Täytyy toivoa että korjaantuu.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Otan tänään Cmoren nettijutskan testikäyttöön kuukaudeksi. Leffateatterissa tuli mainos ja ilmainen kuukausi kiinnostaa aina. Ja sit siellä on Blair Witch Project, jonka olen halunnut nähdä pitkään uudestaan, koska pidin siitä paljon silloin aikoinaan. Edes kirjastosta ei löytynyt dvd:tä. Eipä tuolla kauheesti muuta ihmeellistä ole. Mut testaillaan!
Last edited by leposi (23.03.2017 17:09)
Mitenkäs tuon FilmStruckin katselu iPadiltä onnistuu? Selaimen kautta ei tunnu onnistuvan millään, vaan näyttäisi vaativan sovelluksen, mitä ei taas saa muualta kuin Yhdysvaltojen Apple Storesta. Vai enkö vain osaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toimii vain USA:sta. VPN toki auttaa.
Toimii vain USA:sta. VPN toki auttaa.
Gintsullahan oli jo filmstruckista kokemusta joten tuskin se on ongelma
Se äpsi on varmastikin rajoitettu ameriikan maahan. Eikös senkin löytäisi VPN yhteyden avulla jenkkiasetuksella? Enpä kuule tiijä paljoa äplen storesta. Ootko kokeillu vaihtaa selaimen desktop moodiin? Jostain asetuksista user agent -> desktop tms. Ehkä sitten ei heitä storeen
noiseidea wrote:Toimii vain USA:sta. VPN toki auttaa.
Se äpsi on varmastikin rajoitettu ameriikan maahan. Eikös senkin löytäisi VPN yhteyden avulla jenkkiasetuksella? Enpä kuule tiijä paljoa äplen storesta. Ootko kokeillu vaihtaa selaimen desktop moodiin? Jostain asetuksista user agent -> desktop tms. Ehkä sitten ei heitä storeen
Kiitti! Sovelluksen hankkiminen näytti aika vaivalloiselta, joten saa nähdä. Desktop mode näyttäisi toimivan, mutta vaatii flashiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:center: wrote:noiseidea wrote:Toimii vain USA:sta. VPN toki auttaa.
Kiitti! Sovelluksen hankkiminen näytti aika vaivalloiselta, joten saa nähdä. Desktop mode näyttäisi toimivan, mutta vaatii flashiä.
Näyttäs tarvitsevan uuden apple ID:n ilmeisesti, sille pitää sit valita se maa mistä hajetaan.
Jos löytyy telkkari niin Foxilla uusivat ohjelmia aika hyvin. Maanantain jakso tulee uusintana ainakin pari kertaa mielestäni tämän kuluvan viikon aikana.
bzort glorf bööth