You are not logged in.
ira cohenin invasion of thunderbolt pagoda on ilmestynyt hiljattain DVD:llä, legendaarinen spykedeelinen taidefilmi, onks kukaan nähnyt? tässä siis angus maclisen legendaarinen musa, mukana myös uudet soundtrackit sunburned hand of the manilta ja acid mothers temple swr:ltä. kannattaiskohan hankkia?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Koska Snakes on a plane tulee!?!?!
Mä näin tosta trailerin Miami Vicee ennen. Oli aika hurjan näköistä touhua, pakko mennnä tsiigaa sit syksyllä!
[quote:2ee08230e2]PULTTIBOIS Pulttibois jaksot 23-34
2DVD 0946 3680539 9 (851) Sub Tv/EMI
Ratkiriemukkaiden Pulttibois-julkaisujen kirjo kasvaa tällä uusimmalla, yli 4 tuntia hervotonta huulenheittoa sisältävällä tupla DVDllä. Mukana mm. Illu ja Yrpä, Herra -47 ja Mannet. Pakollinen hankinta! Huom! Teaser Tv kampanja SubTv:llä 17.-22.8. (21 x 10 sek spottia) sekä 5 x 10 sek spottia Mtv-3 kanavalla samaan aikaan.Varsinainen 20 sek. Tv spotti pyörii molemmilla kanavilla alk. 23.8. kolme viikkoa eteenpäin.[/quote:2ee08230e2]
JES!!!!!!!!!!!!!1111111
koskahan loput (1 - 22) ????++
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Toi Leonard Cohen : I'm Your Man on kohtapuoliin vissiin tulossa suomeenkin. Kiimaisissa tunnelmissa tuota odotellaan. Mukana Antony, Nick Cave ja vaikka ketä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Brian Jonesista kertova Stoned olis Oulussa Studiossa ens maanantaina klo 16.00. Lähteekö stratum kaveriksi katsomaan?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:efee787bfd="psychocandy"][quote:efee787bfd]PULTTIBOIS Pulttibois jaksot 23-34
2DVD 0946 3680539 9 (851) Sub Tv/EMI
Ratkiriemukkaiden Pulttibois-julkaisujen kirjo kasvaa tällä uusimmalla, yli 4 tuntia hervotonta huulenheittoa sisältävällä tupla DVDllä. Mukana mm. Illu ja Yrpä, Herra -47 ja Mannet. Pakollinen hankinta! Huom! Teaser Tv kampanja SubTv:llä 17.-22.8. (21 x 10 sek spottia) sekä 5 x 10 sek spottia Mtv-3 kanavalla samaan aikaan.Varsinainen 20 sek. Tv spotti pyörii molemmilla kanavilla alk. 23.8. kolme viikkoa eteenpäin.[/quote:efee787bfd]
JES!!!!!!!!!!!!!1111111
koskahan loput (1 - 22) ????++[/quote:efee787bfd]
11 - 22 tulee lähiaikoina ulos, kannessa herra 47
"A repo man's always intense"
joo lost 2 boxi anttilassa tarjouksessa, pitäsköhän sijoittaa?
joo lost 2 boxi anttilassa tarjouksessa, pitäsköhän sijoittaa?
Ei.
Vuoden 2007 paras elokuva on näköjään jo aika lailla selviö:
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist. … 40&qth=400
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:6eec6cb344="börjeslandet"]Vuoden 2007 paras elokuva on näköjään jo aika lailla selviö:
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist. … 40&qth=400[/quote:6eec6cb344]
Toi ois varmaan vidu hyvä, jos vaan uskaltaisin katsoa tuonkaltaisia leffoja...
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:6de13ce1ef="forssto"][quote:6de13ce1ef="börjeslandet"]Vuoden 2007 paras elokuva on näköjään jo aika lailla selviö:
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist. … 40&qth=400[/quote:6de13ce1ef]
Toi ois varmaan vidu hyvä, jos vaan uskaltaisin katsoa tuonkaltaisia leffoja...[/quote:6de13ce1ef]
Jännäkakka voi yllättää millon vaan, mutta pitää laittaa vaipat jalkaan jos on vaaratilanne
Voitais panna SS jr. kolehti pystyyn ja ostaa sulle joululahjaksi tää. On nimittäin AIKA jänskä
Ja Armottomat (ja Valehtelija) vihdoin dvd:llä, nyt Stockalla tarjouksella kybäl.
Ja Armottomat (ja Valehtelija) vihdoin dvd:llä, nyt Stockalla tarjouksella kybäl.
Vaiko ehkä Arvottomat?
Taitaa olla Mikan paras leffa, ja kun se nyt vihdoin on saatavilla dvd:llä, ja vieläpä melkein ilmaiseksi, niin täytyykin varmaan heti torstaina poiketa Stockalla.
[quote:e4d7e56ac5="Feggy"]Ja Armottomat (ja Valehtelija) vihdoin dvd:llä, nyt Stockalla tarjouksella kybäl.
Vaiko ehkä Arvottomat?
Taitaa olla Mikan paras leffa, ja kun se nyt vihdoin on saatavilla dvd:llä, ja vieläpä melkein ilmaiseksi, niin täytyykin varmaan heti torstaina poiketa Stockalla.[/quote:e4d7e56ac5]
On se paras. Kevyesti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:c052608f2b="Feggy"]Ja Armottomat (ja Valehtelija) vihdoin dvd:llä, nyt Stockalla tarjouksella kybäl.
Vaiko ehkä Arvottomat?
Taitaa olla Mikan paras leffa, ja kun se nyt vihdoin on saatavilla dvd:llä, ja vieläpä melkein ilmaiseksi, niin täytyykin varmaan heti torstaina poiketa Stockalla.[/quote:c052608f2b]
Höö...armottomia arvottomia! Tarkennetaan sen verran, että rouva kertoi olevan 10.30 kanta-asiakastarjouksena ja 12.30 muille.
En löytänyt krapulassa minuutissa tilausmahdollisuutta, joten voisiko JOKU YSTÄVÄLLINEN TAHO käydä tekemässä ostoksen minulle? Tämä on nyt tärkeää.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Varikset komentavat
Kivaa Twin Peaks -faneille:
http://www.dvdactive.com/news/releases/twin-peaks.html
[quote:2acd4168d0="Sidewalker"]Kivaa Twin Peaks -faneille:
http://www.dvdactive.com/news/releases/twin-peaks.html[/quote:2acd4168d0]
VIHDOINKIN! Mut tuleeks tosta myös Eurooppa-julkaisu? Vaikka kyllähän mun soittimessa toimii jenkit, mutta ei vaan jaksais kuitenkaan "kikkailla".
VIHDOINKIN! Mut tuleeks tosta myös Eurooppa-julkaisu? Vaikka kyllähän mun soittimessa toimii jenkit, mutta ei vaan jaksais kuitenkaan "kikkailla".
Eiköhän.
Luis Bunuel Box Set (8 Discs)
£35.99 Delivered
availability: Due for release on 22/01/2007
Special Features
* Documentaries
* Exclusive audio commentary on Belle de Jour from Professor Peter W. Evans
* Original theatrical trailers
* Art cards featuring original theatrical poster designs
* Booklet containing essay and filmographies
A box set of movies from the renowned director, Luis Bunuel.
Featuring:
1. That Obscure Object of Desire (1977)
2. The Discreet Charm of The Bourgeoisie (1972)
3. The Diary of A Chambermaid (1964)
4. Phantom Of Liberty (1974)
5. Milky Way (1969)
6. Tristana (1970)
7. La Joven (La Jeune Fille) (B&W) (1960)
8. Belle de Jour (1967)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luis Bunuel Box Set (8 Discs)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?