You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.youtube.com/watch?v=buarPFzHmBw
Tuleekohan tämä levitykseen vaiko kenties vain R&A:ssa kankaalla?
http://www.youtube.com/watch?v=buarPFzHmBw
Elokuun 13. päivä tulee teattereihin. Jee!
leposi wrote:http://www.youtube.com/watch?v=buarPFzHmBw
Elokuun 13. päivä tulee teattereihin. Jee!
Vaikuttaa hyvältä. Trailerin perusteella ehkä vähän turhan Amélie-kierrätystä toi tarina, mut Jeunet kyllä osaa hommansa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uuttaa traileria pukkaa! Enää jotain vähän yli kuukausi!
Introducing Don Johnson
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää rupes kiinnostaan kummasti: SHARKTOPUS!
^Olin tulossa postaamaan saman.
Eric Roberts!
"I'm not your father, Sam"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Samalla vois mainita, että The Expendables tulee viikon ja yhden päivän päästä leffaan.
Tuli eilen jenkeissä ja nyt keskiarvona 9.0 imdb:s.
Uuttaa traileria pukkaa! Enää jotain vähän yli kuukausi!
Hienoa tässä on myös se, että Jet Lin hahmon nimi on Ying Yang.
Vuoden nuori muotoilija.
Perjantaina! Jippu jo varattu!
Vaikuttaa kyllä selkeästi ramboa huonommalta ja semmosia on ollu kommentitki...
en ole kolmekybänen emoboy
Vaikuttaa kyllä selkeästi ramboa huonommalta
Jos venaa, että jokainen toimintaleffa on Ramboa parempi, ni tulee pettymään tosi usein (jos tsiigaa paljon äxönii).
Ramboa huonompi ei onneks tarkota huonoa. Meinaaks ekaa vai vikaa Ramboo muuten? Tai ihan sama, molemmat selkeesti megakovaa kamaa.
ja semmosia on ollu kommentitki...
Itse oon nähnyt kommentteja laidasta laitaan - yhdestä viiteen tähteen.
Oman makuni tuntien tää tulee olemaan viiden tähden kokemus.
Itse oon nähnyt kommentteja laidasta laitaan - yhdestä viiteen tähteen.
Ite parista kolmeen enkä siksi jaksa pitää odotuksia kovin korkealla. Itse asiassa voisin jättää väliin, jos pettyneitä tulee lisää.
Skeletonni wrote:Itse oon nähnyt kommentteja laidasta laitaan - yhdestä viiteen tähteen.
Ite parista kolmeen enkä siksi jaksa pitää odotuksia kovin korkealla. Itse asiassa voisin jättää väliin, jos pettyneitä tulee lisää.
No voi nyyh
Skeletonni wrote:Itse oon nähnyt kommentteja laidasta laitaan - yhdestä viiteen tähteen.
IMDB:s oli joitain noita täysien pisteiden antajia. Ite en luota näissä leffa-asioissa muiden mielipiteeseen, ku omaan - oon huomannu sen toimivaks stailiks, mut jätä vaan väliin, ni mahtuu enemmän koviksia leffateatteriin.
luin kaverin luona jotain vanhoja leffakataloogeja, joissa avaruusseikkailu 2001:t ja shiningit sai jatkuvasti jotain kahta tähteä. kriitikoilla on aina jotain todisteltavaa, cmoon fuck a guy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Täs on vaan se, että noi em. tyypit tykkäs aika paljon Rambosta eivätkä ne ole mitään kriitikoita (eivät ainakaan saa koko elantoaan siitä). Vituttaa vaan toi että vaikuttais jollain Jet Lillä olevan liian iso rooli
Täs on vaan se, että noi em. tyypit tykkäs aika paljon Rambosta eivätkä ne ole mitään kriitikoita (eivät ainakaan saa koko elantoaan siitä). Vituttaa vaan toi että vaikuttais jollain Jet Lillä olevan liian iso rooli
Käsittääkseni Jet Li on tossa vähänniinku comic relief -asemassa, eli isot kundit heittää siitä läppää, ku se on pienikokoinen ja sitä rataa.
Kai se jotain potkii kans.
Voi lol.
Toivottavasti tässä on otteita Bubin nurkkauksesta
börjeslandet wrote:Toivottavasti tässä on otteita Bubin runkkauksesta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Natalia Portman ja Mila Kunis