You are not logged in.
mikäs sen yhen vapolevyn nimi on, missä twin peaks sampleja ja kannessa pinkkiä dale cooper. ettiny jo pidempään eikä löydy mistään
Black moods muistaakseni
jookcha wrote:mikäs sen yhen vapolevyn nimi on, missä twin peaks sampleja ja kannessa pinkkiä dale cooper. ettiny jo pidempään eikä löydy mistään
Black moods muistaakseni
joo!
oli näköjään poistettu dream cataloguen bandcamp-sivulta nii ei löytyny.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tajuu miks Dream Catalogue on poistanut hirveästi kamaa sivuiltaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitkästä aikaa kiinnostavaa "uutta" vaporia. Siisti melodramaattinen tunnelma ja reippaita nu-metal-sampleja. Menee "elokuvallisen psykodraama-vaporin" kärkeen sinne Hong Kong Expressin oheen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hitsi kun oli se macintosh plussan hittibiisi äsken ulkona hyvänkuuloinen, kunnon pilvimusaa jotta ne jutut tosiaan avautuu full hd 3d, ja se synamelodiakin ihan maaginen
on kyl parasta duunimusaa nämä. oikeastaan ihan sama minkä levyn laittaa soimaan, niin miellyttävää äänimattoa tulee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja hommat rullaa. elikkäs lisäarvon tuotantoon on tämäkin rekuperoitu nyt sitten, nyt kävi näin
Upee levy tämä Vektroidin uusi: https://vektroid.bandcamp.com/album/see … etic-earth
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
The Monkees Michael Nesmith Explains His Love of Vaporwave
Its the most psychedelic stuff Ive heard ever since psychedelics
Pistetääs tännekin koomaluuppausta ja nostellaan topsua samalla, olisi mukava kuulla enemmän kotimaisesta vaporveivistä jos sellaista on.
Last edited by Son of Dad (06.10.2020 15:54)
laura...
Mites se kalossimiehen systeemi? Oli ainakin Pave Maijasesta väännettyä vaporwavea ja oli meinaan ivk.
Ai tää?
sorry offtopik, mutta kun kännykkäni arpoi tän biisin perjantaina, mietin hetken että onko tää joku vaporwave-jutska kun semmosiakin luuriin taannoin lisäilin...
ydiksen tour de francea odotellessa
sorry offtopik, mutta kun kännykkäni arpoi tän biisin perjantaina, mietin hetken että onko tää joku vaporwave-jutska kun semmosiakin luuriin taannoin lisäilin...
ydiksen tour de francea odotellessa
Olikos joku forkan vapor-konossööri tätä sämplännytkin? Kunnon musaa toki
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
macintosh plussan floral shoppe 10 v.
Joe Zawinulin tyylinäyte vuodelta 1970
tää ei nyt ehkä ihan vaporwavea ole mut en nyt keksinyt minne laittaisin. tuli jostain mieleen että mulla on tää seiska ja näköjään videokin joskus sille tehty, greatest hits on artistinimi, vuodelta 2010:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
SURPRISE! happy Cash Wednesday Friday, LP/cap pre-order and digital available NOW!
ylös! vaporwave-kesä 2024 tulossa
eli jostain syystä olen taas kaivanut näitä soittoon, nerokasta musiikkia