You are not logged in.
[quote:1183b115bf="Bedderi"][quote:1183b115bf="Laatu"]Euroviisujen jumbosijalle jäänyt Janita masentui tappiostaan niin, että alkoholisoitui, ja muutti laulunsa sanat:
"Juomas tahdon olla vain..."[/quote:1183b115bf]
Ekös tuo nyt ollut se Jasminen viisu? [/quote:1183b115bf]
Euroviisujen jumbosijalle jäänyt Jasmine...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:50d5b9d720="Laatu"][quote:50d5b9d720="Bedderi"][quote:50d5b9d720="Laatu"]Euroviisujen jumbosijalle jäänyt Janita masentui tappiostaan niin, että alkoholisoitui, ja muutti laulunsa sanat:
"Juomas tahdon olla vain..."[/quote:50d5b9d720]
Ekös tuo nyt ollut se Jasminen viisu? [/quote:50d5b9d720]
Euroviisujen jumbosijalle jäänyt Jasmine...[/quote:50d5b9d720]
Taisin typota Janitaksi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tosta finaalista jäi nyt vähän sellane fiilis, että oli vähä ku ois Idolsia kattonu. En tiedä, menestyy Lordin ansiosta tai sit 0 points. Iha sama. L-koodi musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tulikin mieleen, että nyt kannattais ennen kisoja kehitellä Pakariselle joku lesbo-"skandaali", niin jonkinnäköne suosio ois taattu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eikö sillä jo ollu? Kyllä (jotkut) lepakot tykkää jo muutenkin.
Ei Pakarisessa ole tarpeeksi tarttumapintaa että siitä saisi sakemanneille humppakahvat.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuka voitti? Hanna Pakarinen?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
The Ark sitten voitti Ruotsin karsinnan ja voittaa myös Helsingissä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
siirrän tänne
[quote:79819f9cb5="forssto"][quote:79819f9cb5="psykokarkki"][quote:79819f9cb5="upsetter"]Ei kai Riki ollu Nolla-Riki. Se oli se toinen käheä-ääninen kaveri...
åhå, asiantuntija paikalla. no mut vikaksi jäi anyway.[/quote:79819f9cb5]
No eikä edes jäänyt!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eurovision … pailu_1981
Vahva 16. sija.[/quote:79819f9cb5]
Saman tiedon löysin toisaalta.
http://yle.fi/eurovision/main_lite.php?id=835[/quote:79819f9cb5]
oli muuten aika kovatasoinen kisa, useampikin klassikko tuolla:
Tulokset:
1. Reggae OK, es. Riki Sorsa, 66 pts
2. Leuhkat eväät, es. Mikko Alatalo Group, 30 pts
3. Hiroshima, es. Taiska, 27 pts
4. Ilomantsi, es. Juice Leskinen & Slamfonia, 26 pts
5. Mun suothan tulla vierees sun, es. Markku Aro & Nisa Soraya, 13 pts
6. Sunnuntailapsi, es. Tapani Kansa, 5 pts
7. Titanic, es. Frederik, 3 pts
8. Ei tule toista kertaa, es. Paula Koivuniemi, 1 pt
muistan että omat suosikit aikanaan oli juice ja frederik
Joko Euroviisuille on oma topik? Ostin just mahtavan 2cd-kokoelman klassisia Euroviisuhittejä. Siis ei mikään niistä juuri Suomessa julkaistuista, vaan ihan kansainvälinen kokoelma, jolla vähemmän yllättäen ei tietenkään ole yhtään suomalaista biisiä, mutta kaikki Poupee De Ciret, Diggi-Loot, Puppet On a Stringit ja muut vastaavat löytyy toki!
joo tässä topicissa varmaan kandee näistä jutskaa. israelin a-ba-ni-bi oli aikanaan mielestäni maailman paras piisi, koska se nyt olikaan, joskus -79 tms...
Vuoden 1983 Turkin edustusbiisi, joka on valittu pariinkin otteeseen paskimmaksi viisubiisiksi koskaan, on ihan järjettömän hieno! Tuosta ei absurdius enää parane.
Tero saatana, s'olet gay!
huomasin että vuonna 2000 ultra bran 'kaikki on hetken tässä' karsiutui jo ennen loppukilpailua: http://yle.fi/eurovision/main_lite.php?id=794
toi on varmaan yksi parhaimmista piiseistä ikinä! mut eihän ulkomaan pellet ois tosi taidetta ymmärtänyt
joo tässä topicissa varmaan kandee näistä jutskaa. israelin a-ba-ni-bi oli aikanaan mielestäni maailman paras piisi, koska se nyt olikaan, joskus -79 tms...
dana internationalen diva on yks parhaimmista homodiskoista-spØm
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
kaikkien aikojen suosikkiviisuni (jos fredin pump pumpia ei lasketa) on kuitenkin belgialaisen telexin eurovision. muistan et aikanaan kuulutettiin että poikkeuksellisesti yhtye ei tarvitse euroviisu-orkesteria, koska soittavat kaiken syntikoilla
nyttemmin tosin tullut ikävä orkesteria ja kapellimestareiden esittelyjä, voisivat hoitaa ne takaisin, vaikkapa ihan playbackina, ois vaan niin siistii...
minä vuonna ne poistettiin kisoista?
[quote:312ed17c96="forssto"]Joko Euroviisuille on oma topik? Ostin just mahtavan 2cd-kokoelman klassisia Euroviisuhittejä. Siis ei mikään niistä juuri Suomessa julkaistuista, vaan ihan kansainvälinen kokoelma, jolla vähemmän yllättäen ei tietenkään ole yhtään suomalaista biisiä, mutta kaikki Poupee De Ciret, Diggi-Loot, Puppet On a Stringit ja muut vastaavat löytyy toki!
joo tässä topicissa varmaan kandee näistä jutskaa. israelin a-ba-ni-bi oli aikanaan mielestäni maailman paras piisi, koska se nyt olikaan, joskus -79 tms...[/quote:312ed17c96]
Mun suosikki on hollantilaisen Teach-In:in Ding-a-Dong.
http://www.youtube.com/watch?v=jF7f38-5pp8
Nippu euroviisuaiheisa paljastuksia:
1. Olin pikkupoikana paikalla Finlandiatalossa 1973, kun Marion voitti Suomen karsinnan Tom Tom Tom-biisillä.
2.Mun faija selosti euroviisut 1974 tv:lle, ja osaalistui itekkin karsintaan Finntrion kanssa vuonna 1977 (kunniakas 4. sija!).
3.Rakas avopuoliskani on yksi moderaattoreista Suomen suurimmalla viisufoorumilla (Viisukuppila), joka pitää myös just nyt euroviisufanikeskusta Lasipalatsissa.
Jaahas, haen takkini...
[quote:a5ee1ff731="upsetter"]Mun suosikki on hollantilaisen Teach-In:in Ding-a-Dong.
http://www.youtube.com/watch?v=jF7f38-5pp8
Nippu euroviisuaiheisa paljastuksia:
1. Olin pikkupoikana paikalla Finlandiatalossa 1973, kun Marion voitti Suomen karsinnan Tom Tom Tom-biisillä.
2.Mun faija selosti euroviisut 1974 tv:lle, ja osaalistui itekkin karsintaan Finntrion kanssa vuonna 1977 (kunniakas 4. sija!).
3.Rakas avopuoliskani on yksi moderaattoreista Suomen suurimmalla viisufoorumilla (Viisukuppila), joka pitää myös just nyt euroviisufanikeskusta Lasipalatsissa.
Jaahas, haen takkini...[/quote:a5ee1ff731]
salainen rotsi-tervehdys tästä?
kaikkien aikojen suosikkiviisuni (jos fredin pump pumpia ei lasketa) on kuitenkin belgialaisen telexin eurovision. muistan et aikanaan kuulutettiin että poikkeuksellisesti yhtye ei tarvitse euroviisu-orkesteria, koska soittavat kaiken syntikoilla
uuh. tämä trivia on mennyt pop-tutkasta ohi... telex on huippu!
[quote:c505aaa70d="silvawhale"][quote:c505aaa70d="upsetter"]
Jaahas, haen takkini...[/quote:c505aaa70d]
salainen rotsi-tervehdys tästä?[/quote:c505aaa70d]
Rotsi... nomen est omen.
ERIT: sitä vielä, että paras euroviisu ikinä koskaan on Franco Battiaton (Alicen ja parin läskin oopperasopraanon kanssa esittämä) I treni di tozeur. Olin siitä aivan liekeissä jo nassikkana ja olen yhä.
ERITIN KOSTO:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:e38ccc7913="Pope"][quote:e38ccc7913="silvawhale"][quote:e38ccc7913="upsetter"]
Jaahas, haen takkini...[/quote:e38ccc7913]
salainen rotsi-tervehdys tästä?[/quote:e38ccc7913]
Rotsi... nomen est omen.
ERIT: sitä vielä, että paras euroviisu ikinä koskaan on Franco Battiaton (Alicen ja parin läskin oopperasopraanon kanssa esittämä) I treni di tozeur. Olin siitä aivan liekeissä jo nassikkana ja olen yhä.
ERITIN KOSTO:
http://www.youtube.com/watch?v=4PthV0GxTQg[/quote:e38ccc7913]
Kukas mikäs tästä tekikään suomennoksen "Juna Turkuun", Seija Simolako? Melko hämmentävä teksti siinä muistaakseni...
[quote:d18578e1db="upsetter"]
Kukas mikäs tästä tekikään suomennoksen "Juna Turkuun", Seija Simolako? Melko hämmentävä teksti siinä muistaakseni... [/quote:d18578e1db]
Alkuperäinenkin lyriq on hämmentävä, mutta suåmennos mänöö (muistaakseni) tahattoman humöörin puolelle. Siinä originaalissa on kaikkea hienoa ja eeppistä, hylättyjä kirkkoja joissa rakennetaan avaruuslaivoja ja vastaavaa kivaa.
2000-luvun paras euroviisubiisi tähän mennessä oli kreikan vuoden 2002 kilpailukappale S.A.G.A.P.O
http://www.youtube.com/watch?v=GWDU9ZWMoEw
Tv-respan Päiviki hehkutti tätä jossain radiojutussa, mutta rakastin jo ensikuulemalta sillon 2002.
Kävin just akreditoitumassa euroviisuihin, kun ke ja to kuvataan Saksan artistia Saksan tv:lle. Sopivasti samaan aikaan käynnistyi Irlannin Dervishin lehdistötilaisuus, soittivat yhen biisinkin livenä. Nyt vaan ootellaan muhkeeta Dervish-promopakettia, koko back-katalooki olis kiva ylläri...
Meikä on kans menossa johonki semifinaaliin, tai harjoituksiin tai johonkin keskiviikkona. Yle oli kutsunu "media-alan opiskelijoita" shinne.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:ceef0f8ed9="jkko"]2000-luvun paras euroviisubiisi tähän mennessä oli kreikan vuoden 2002 kilpailukappale S.A.G.A.P.O
Tv-respan Päiviki hehkutti tätä jossain radiojutussa, mutta rakastin jo ensikuulemalta sillon 2002.[/quote:ceef0f8ed9]
Hihii! Mun beibi ymmärtää hyvän päälle!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:200ee8a54f="forssto"][quote:200ee8a54f="jkko"]2000-luvun paras euroviisubiisi tähän mennessä oli kreikan vuoden 2002 kilpailukappale S.A.G.A.P.O
Tv-respan Päiviki hehkutti tätä jossain radiojutussa, mutta rakastin jo ensikuulemalta sillon 2002.[/quote:200ee8a54f]
Hihii! Mun beibi ymmärtää hyvän päälle![/quote:200ee8a54f]
Kauniit kreikkalaismiehet laulamassa rakkaudentunnustuksia. Kukapa ei tykkäisi!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6f5699b461="psykokarkki"]
oli muuten aika kovatasoinen kisa, useampikin klassikko tuolla:
Tulokset:
1. Reggae OK, es. Riki Sorsa, 66 pts
2. Leuhkat eväät, es. Mikko Alatalo Group, 30 pts
3. Hiroshima, es. Taiska, 27 pts
4. Ilomantsi, es. Juice Leskinen & Slamfonia, 26 pts
5. Mun suothan tulla vierees sun, es. Markku Aro & Nisa Soraya, 13 pts
6. Sunnuntailapsi, es. Tapani Kansa, 5 pts
7. Titanic, es. Frederik, 3 pts
8. Ei tule toista kertaa, es. Paula Koivuniemi, 1 pt
[/quote:6f5699b461]
Aika entinen ei koskaan enää palaa...
Ilomantsi ois saanu voittaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Riki oli viileempi kuin Juhani.
mites sen morrisseyn osallistumisen kanssa sitten lopulta kävi, tietääkö joku? olen pettynyt, se ois ollu just sille sopiva areena.
mites sen morrisseyn osallistumisen kanssa sitten lopulta kävi, tietääkö joku? olen pettynyt, se ois ollu just sille sopiva areena.
Niin tai Jarvisin.