You are not logged in.
En äänestä. Jos äänestäisin, äänestäisin biisiäkään kuulematta Jukka Kuoppamäkeä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ääni menee Eläkeläisille.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
No niin nyt on biisit kuunneltavana: http://euroviisut.yle.fi/osallistujat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Markus Ahola
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Noista ehdokkaista Janne Hurme on paras. Biisissä on sopivan säälittävä tunnelma ollakseen sympaattinen ja kertosäkeen toinen lause on laulettu erinomaisesti.
Muita hyviä tuolla ei olekkaan, mutta jos kolmen on päästävä jatkoon niin Villieläin ja Saga Bloom sitten.
Erikoispisteet Anttilan veljesten Kirkameiningille.
Janne Hurme ei saa anteeksi Kirje-kappaleen Morricone-plagiaattia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Avoimen kilpailun voittajat ovat (aakkosjärjestyksessä):
Bääbs You dont know tomorrow
Linn Nygård Fatal moment
Sister Twister Love at the first sight
Euroviisujen avoimeen kilpailuun lähetettiin kaikkiaan 267 demoa, joista 30 kappaletta pääsi YLEn verkkosivuilla järjestettyyn esikarsintaan.
Vuonna 2010 Suomen edustuspaikkaa tavoittelee kolmen avoimen kilpailun voittajan lisäksi 12 kutsuartistia, jotka ovat Amadeus, Boys Of The Band (BOB), Eläkeläiset, Pentti Hietanen, Osmo Ikonen, Heli Kajo, Veeti Kallio, Antti Kleemola, Kuunkuiskaajat, Nina Lassander, Maria Lund ja Monday. Kutsuartistien kilpailukappaleet julkistetaan 30. marraskuuta.
Euroviisujen alkukarsinnat järjestetään kolmena peräkkäisenä perjantaina 8. tammikuuta alkaen. Suomen karsinnan finaali käydään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa lauantaina 30. tammikuuta. Lipunmyynti finaalitapahtumaan käynnistyy 1. marraskuuta.
Euroviisujen Suomen karsinnat lähetetään suorina lähetyksinä YLE TV2:ssa ja ne juontavat Jaana Pelkonen ja Mikko Peltola.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Suomen kautta aikain paras ja nerokkain euroviisu-ehdokas, todella todella oikeusmurha että tällainen nerokkuus jäi neljänneksi karsinnassa jonka voitti Reggae OK, toki tämäkin jätti taakseen mm. Frederikin Titanicin. Voi sitä iloa kun euroviisu-orkesteri Dublinissa olisi laulanut "mikä-mikä-mikä"..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
kuka voittaa, bääbs vai eläkeläiset?
[quote:472e80ed36]Amadeus - Anastacia
Nina Lassander - Cider Hill
Bääbs - You Don't Know Tomorrow
Boys Of The Band (BOB) - America (I Think I Love You)
Pentti Hietanen - Il mondo è quì
Monday - Play
Antti Kleemola - Sun puolella
Heli Kajo - Annankadun kulmassa
Sister Twister - Love At The First Sight
Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta
Maria Lund - Sydän ymmärtää
Osmo Ikonen - Heaven Or Hell
Kuunkuiskaajat - Työlki ellää
Linn - Fatal Moment
Eläkeläiset - Hulluna humpasta[/quote:472e80ed36]
Eiköhän Eläkeläiset voita vaikka ois kuinka paska biisi.
Eläkeläiset harjaa tän ihan saletisti.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
bääbs on kuulemma indiee ja sitä pitää siks äänestää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
luulin et eläkeläisetki ois
mut indielle aina toki :peuk:
Olipas kovin heikkoa. Jos jaksaisin äänestää, menisi ääneni Hietasen Pentille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Boys of the bandin biisi oli oikeasti aika kova ralli. Luonnollisesti kansa ei tätä tajunnut. Bääbsin porukka lauloi niin epävireisesti, että karsiutuminen ei todellakaan yllätä. Hietasen Pena odotetusti jatkoon.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
äänestin bääbsiä
En äänestäny ketään. Bääbs oli tosiaan muutamassa kohdassa niin epävireinen, että eipä ihmekään, ettei jatkopaikka irronnut. Aukasin töllön just ennen Bääbsi vetoa, joten ne pari ekaa kuulin vain kertauksissa, ja kyllä se Amadeus musta siinäkin vaikutti kaikista viidestä vakuuttavimmalta. Se rokkipumppu oli ihan vitun hirvitys!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oli kyllä jännä, että toi Bääbsin biisi kuulosti hyvältä siinä musavideossa ja sillai, mutta toi esitys oli todella huono. Lähinnä se miestaustalaulaja ärsytti enemmän kuin mikään muu. Mutta silti oli minusta paras noista viidestä. Hypätään tästä sitten Eläkeläisten kelkkaan. Se on myös mukava biisi.
Oon tolta Amadeus Lundbergiltä kuullu radiosta pari biisiä, sen yhden aika useinkin. Biisit itsessään on siinä rajamailla että onko ihan hemmetin naurettavaa kalkkunaa vai oikeestaan ihan siistii, mut Amadeuksen lauluääni on kyl tosi jännä. Ihan erilaista ku mustalaistangokunkuilla aiemmin.
Joo, tää "Matador"-biisihän on se mikä on radiossa paljon soinut, kuunnelkaapa. Tullee vähe jotain lähi-idän suunnan mielleyhtymiä jopa.
Euroviisuista en tiiä mitään.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En äänestäny ketään. Bääbs oli tosiaan muutamassa kohdassa niin epävireinen, että eipä ihmekään, ettei jatkopaikka irronnut. Aukasin töllön just ennen Bääbsi vetoa, joten ne pari ekaa kuulin vain kertauksissa, ja kyllä se Amadeus musta siinäkin vaikutti kaikista viidestä vakuuttavimmalta. Se rokkipumppu oli ihan vitun hirvitys!
joo ehkä vähän epävireisyyttä mut niin kai lo-fi-poppis-bändin laulajalla pitää ollakin ehkei kuitenkaan sovi sit euroviisuihin, ja oishan se biisikin voinu olla parempi jos totta puhutaan. mut "rock me" amadeus, tangokuningas wtf heikko ja värisevä ääni, ei jatkoon
itse asiassa se pitsa-laulaja tais olla vakuuttavin koko porukasta, ja lopuksi lyhyesti nähdyt ensi viikon karsijat diskaisin kaikki pelkästään pärstäkertoimien perusteella, eläkeläiset voittoon
Ei kovinkaan trve :x
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ylläri
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.