You are not logged in.
Mä en ymmärrä mitä kellään olisi Ukrainan voittoa vastaan. Lähtökohtaisestihan Euroviisuissa ei ole mitään järkeä ja kaikki on ihan hirveää paskaa joka tapauksessa, niin eikö silloin kannata lhteä siihen absurdeimpaan kelkkaan? Paskasta täytyy digata paskan ehdoilla.
Amen, brother!
Plus, ainoa biisi jonka keskeiset melodiset elementit (kertsistä nyt ei voi puhua) pystyi jokainen toistamaan finaalin jälkeen. Eli tarttuvin popkappale! Ja ainoa minkä ottaisin soittoääneksi...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja tanssitkin paljon helpompi opetella kuin Macarena.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sitäpaitsi, mua olis oikeasti kiinnostunut nähdä se äpyilyn taso jolla päästään kun ensi vuonna muut maat koettavat jotenkin matkia edellisvuoden voittajaa...
Paskinta koskaan: Areenan yleisö buuas aina kun itäblokin maat äänestivät naapureitaan. Juntteja.
Junteista puheenollen: http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_pride_parade#Belgrade
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eiks noi Itä-Euroopan urpot vois järjestää omat euroviisut ja Länsi-Eurooppa omat. Eihän tossa ole mitään järkeä. Lännessä osataan sentään suhtautua huumorilla näihin karkeloihin.
Äänestin sekä Georgiaa että Ukrainaa. Georgialla oli paras biisi ja Ukrainalla paras meininki.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Noihan on molemmat Itä-Euroopasta...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:528d9f7b00="arttu"]Mä en ymmärrä mitä kellään olisi Ukrainan voittoa vastaan. Lähtökohtaisestihan Euroviisuissa ei ole mitään järkeä ja kaikki on ihan hirveää paskaa joka tapauksessa, niin eikö silloin kannata lhteä siihen absurdeimpaan kelkkaan? Paskasta täytyy digata paskan ehdoilla.
Amen, brother!
Plus, ainoa biisi jonka keskeiset melodiset elementit (kertsistä nyt ei voi puhua) pystyi jokainen toistamaan finaalin jälkeen. Eli tarttuvin popkappale! Ja ainoa minkä ottaisin soittoääneksi...[/quote:528d9f7b00]
Sieben sieben eins zwei! Lailailalalalailalalalalala...
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:43995f82bf="arttu"]Paskinta koskaan: Areenan yleisö buuas aina kun itäblokin maat äänestivät naapureitaan. Juntteja.
Junteista puheenollen: http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_pride_parade#Belgrade[/quote:43995f82bf]
Oikean rytmin kiinni
[quote:fdc77b24a7="upsetter"][quote:fdc77b24a7="simo_vaatehuoneelta"]Eiks noi Itä-Euroopan urpot vois järjestää omat euroviisut ja Länsi-Eurooppa omat. Eihän tossa ole mitään järkeä. Lännessä osataan sentään suhtautua huumorilla näihin karkeloihin.
[/quote:fdc77b24a7]
[/quote:fdc77b24a7]
Sopotissahan itäblokkila Suomi jopa pärjäsi aikoinaan...
Nin. Ei kannata alkaa stalinisoimaan historiaa:-)
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
joo no kyllähän noilla naapuri- ja maahanmuuttajapisteillä (oon tosi hyvä muuten arvaamaan pisteiden saajat kustakin maasta, mutta ne onkin aika helpostiarvattavia) pitkälle pääsee mutta ei ainoastaan niillä voiteta. ei oo turkki eikä venäjä loistaneet viisuvoitolla, vaikka keräävät eniten juuri noita pisteitä....
Suomalaisethan rakastavat selityksiä... Tuo on nyt ihan yhtä hyvä kuin jokaisen fudis- ja lätkäpelin jälkeen kuultu lätinä. Olosuhteet ovat aina meidän korpista kansaa vastaan! Wäää!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Suomalaisethan rakastavat selityksiä... Tuo on nyt ihan yhtä hyvä kuin jokaisen fudis- ja lätkäpelin jälkeen kuultu lätinä. Olosuhteet ovat aina meidän korpista kansaa vastaan! Wäää!
Se on katajainen kansa.
Se oli aika ylläri, että Viro pisti Venäjällä täydet, siellä on vissiin venäläisvähemmistö nakutellut viestejä urakalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:f2a0404bdd="arttu"]Suomalaisethan rakastavat selityksiä... Tuo on nyt ihan yhtä hyvä kuin jokaisen fudis- ja lätkäpelin jälkeen kuultu lätinä. Olosuhteet ovat aina meidän korpista kansaa vastaan! Wäää!
Se on katajainen kansa.
Se oli aika ylläri, että Viro pisti Venäjällä täydet, siellä on vissiin venäläisvähemmistö nakutellut viestejä urakalla.[/quote:f2a0404bdd]
No niin no, se "vähemmistö" on kuitenkin 25%. Jos ne äänestää tasaisen tappavasti äitivenäjää ja virolaisten äänet leviää (Antti?) jokisen eväinä ympäri balttiaa ja muuta mailmaa, niin tietäähän siinä miten käy.
ai mun selitys vai? siinä tapauksessa ymmärsit väärin. kyllä ne voittajabiisit sieltä erottuu maahanmuuttaja- ja naapuripisteistä huolimatta. mut jos ei oo voittaja-ainesta niin biisi jää ~8 huonoimman joukkoon noiden pisteiden takia. siksi ainoastaan voitolla on väliä :twisted:
[ai mun selitys vai? siinä tapauksessa ymmärsit väärin. kyllä ne voittajabiisit sieltä erottuu maahanmuuttaja- ja naapuripisteistä huolimatta. mut jos ei oo voittaja-ainesta niin biisi jää ~8 huonoimman joukkoon noiden pisteiden takia. siksi ainoastaan voitolla on väliä :twisted:
Ei kun kaikki "puolueellisesta äänestämisestä" valittaminen, jolla selitetään suomalaisten vuotuisen paskan biisin jääminen hännille...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:3f12aafdf7="kri"][ai mun selitys vai? siinä tapauksessa ymmärsit väärin. kyllä ne voittajabiisit sieltä erottuu maahanmuuttaja- ja naapuripisteistä huolimatta. mut jos ei oo voittaja-ainesta niin biisi jää ~8 huonoimman joukkoon noiden pisteiden takia. siksi ainoastaan voitolla on väliä :twisted:
Ei kun kaikki "puolueellisesta äänestämisestä" valittaminen, jolla selitetään suomalaisten vuotuisen paskan biisin jääminen hännille...[/quote:3f12aafdf7]
Tää sama väsynyt nilli on käynnissä tällä hetkellä kaikissa "länsi-euroopan" maissa.
Mun nähdäkseni naapuriäänestäminen on maailman luonnollisin asia. Kyllä naapurimaiden estetiikka ja kulttuuri ovat aina lähempänä toisiaan...
Ja parasta on tietty se ettei kukaan valita Islannin ja Ruotsin antamista pisteistä:-)
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4944a3d02f="kri"][ai mun selitys vai? siinä tapauksessa ymmärsit väärin. kyllä ne voittajabiisit sieltä erottuu maahanmuuttaja- ja naapuripisteistä huolimatta. mut jos ei oo voittaja-ainesta niin biisi jää ~8 huonoimman joukkoon noiden pisteiden takia. siksi ainoastaan voitolla on väliä :twisted:
Ei kun kaikki "puolueellisesta äänestämisestä" valittaminen...[/quote:4944a3d02f]
joo, tuli vaan sattumalta tohon väliin siis. mut kyllähän se joo hitusen vituttaa mutta ei se mua häiritse kun ei se voitto siitä oo kiinni. ois toki kiva ollu jos suomi ois päässy ens vuonna suoraan finaaliin.
[quote:06db8ac522="Pope"][quote:06db8ac522="upsetter"][quote:06db8ac522="simo_vaatehuoneelta"]Eiks noi Itä-Euroopan urpot vois järjestää omat euroviisut ja Länsi-Eurooppa omat. Eihän tossa ole mitään järkeä. Lännessä osataan sentään suhtautua huumorilla näihin karkeloihin.
[/quote:06db8ac522]
[/quote:06db8ac522]
Sopotissahan itäblokkila Suomi jopa pärjäsi aikoinaan...[/quote:06db8ac522]
Tätä nykyä ex-itäblokkilassa on ilmeisesti tapahtunut jotain musiikillista kehitystä, kun "kaikki" maat pärjää euroviisuissakin, mutta Suomi seisoo turvallisesti samassa savessa edelleen...
Juttua Interviisuista ja Sopotista täällä.
Terveet Kädet viisuihin...
Suomi sai mun mielestä liikaakin pisteitä, ottaen huomioon millainen biisi oli.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Aika PAHA kuin kaksi marjaa!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor … 50,00.html
Oikean rytmin kiinni
Voi vittu... Euroviisut uusintana ja näin vahingossa tuon Joulupukin uuddestaan. Oksu tulee.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Metafilterissä oli asiallista kommentaaria joulupukkiin liittyen.... "OMG creepiest Santa ever"
Mä odotin koko ajan että se sanois "Hey little girl... wanna see my bacon torpedo? Do you like puppies?"
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei ollut Super-Hannasta tällä kertaa mihinkään.
Ha ha ha. Eiku semeihin kuolemaan ensi vuonna! Mahtavaa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:1e6adb3c94="arttu"]Terveet Kädet viisuihin...
Suomi sai mun mielestä liikaakin pisteitä, ottaen huomioon millainen biisi oli.[/quote:1e6adb3c94]
eiku luttinen. "euroviisuvitutuksen multihuipennus", anyone?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!