You are not logged in.
Yrittäkää!
Jaaahas.
no huonompaakin on kuultu, josko ballaadilla pärjäisi tänä vuonna? eikös viivi ollut tää "oon sekasin ku u.s.a."-laulaja? no on sillä ihan persoonallinen ääni ainakin ja biisi ehkä toistaiseksi paras, mutta odotellaan nyt sitä erikaa voittamaan jollain hyvällä biisillä.
it's crazy it's puppy
Jos ei sieltä ole enää muuta tulossa ku tusinapoppia niin tällä mennään.
Last edited by muumipoimuri (15.01.2025 18:07)
Jos ei sieltä ole enää muuta tulossa ku tusinapoppia niin tällä mennään.
huomista erika vikmania odotellessa tämmöistä tusinapoppia:
UMK-kisa jatkuu kiivaana – onko Goldielocksin kisaviisu kamppailun taiteellisesti korkealaatuisin kappale?
vastaus: ei ole.
jotenkin ärsyttävä renkutus, missä kunnollinen melodia? kertsi ikävän jankkaava, ääni persoonallinen mutta ei tätä oikein jaksaisi useampaa kertaa kuulla. ei jatkoon
toistaiseksi parhaat: viivi ja puppy
no niin
Melko suurella todennäköisyydellä voittaa (UMKoon).
se on erika tai puppy, kumpikin hyviä vaihtoehtoja. saa nähdä sitten millaiset on liveshowt näissä.
no jopas nyt
Kai sinne nyt tulee joku uus tilalle?
Taitaa tulla liian ennalta arvattavat skabat.
Last edited by muumipoimuri (23.01.2025 11:17)
Kai sinne nyt tulee joku uus tilalle?
Taitaa tulla liian ennalta arvattavat skabat.
ei tule
no toivotaan että erika vikman voittaa sveitsissä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Melodifestivalen ensimmäisen alkuerän voittaja.
Ei tällä vielä kuuhun mennä, mutta tästä näkee että koko touhun keskiarvo on korkeammalla naapurissa.
Tänään ratkee umki
ONPAS JÄNNITTÄVÄÄ!
Suosittelisin suomeen samaa kuin ruotsissa. Ensin alkuerät joista kansa valitsee finalistit.
Last edited by muumipoimuri (08.02.2025 21:35)
Onko kisastudiot viritetty? Täällä pitää vielä tehdä dippi ranuille ja sipseille, lisäksi on katkarapuleipiä ja pizzaa sekä toki skumppaa. Paras voittakoon!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Sekasin
Olen varma että melodifesteillä on tänään parempia biisejä.
Eiks se voitakkaan!?
Käsikirjotettu.
No on toi oikeestaan aika kova biisi.
ICH KOMME!
Suomella on voiton mahdollisuudet
Aika paljon tyytymätöntä kommenttia someissa.
Suhtauduin Eerikan biisiin varauksella sen teeman vuoksi, mutta kappalehan on suomen viisuhistorian parhaimmistoa. Ehdottomasti paremi kuin se viime vuoden kalsaritekno.
Viron voittaja.