You are not logged in.
Torstaina vois yrittää Kannakseen, onko mitten, lepso & co. menossa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voi vide... Alangon Tero oli vetäissyt 46...
Googlettamalla kuitenkin.
Tuskinpa... Se on vaan nörtti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuskinpa... Se on vaan nörtti.
No kyllä Otto T. on myös aika kova tuommoisessa. Onkohan se koklannut tota...
Tuolla voi leveillä julkisesti
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Torstaina vois yrittää Kannakseen, onko mitten, lepso & co. menossa?
Mä voisin ainakin tulla.
Voi vide... Alangon Tero oli vetäissyt 46...
vaikutti niin vitun ärsyttävältä classic-rock-postimerkkeilyltä kolmen kyssörin jälkeen et jätin siihen...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8021968ebd="Ylitarkastaja Tolonen"]Voi vide... Alangon Tero oli vetäissyt 46...
vaikutti niin vitun ärsyttävältä classic-rock-postimerkkeilyltä kolmen kyssörin jälkeen et jätin siihen...[/quote:8021968ebd]
Smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:12cad1ad4a="silvawhale"][quote:12cad1ad4a="Ylitarkastaja Tolonen"]Voi vide... Alangon Tero oli vetäissyt 46...
vaikutti niin vitun ärsyttävältä classic-rock-postimerkkeilyltä kolmen kyssörin jälkeen et jätin siihen...[/quote:12cad1ad4a]
Smaa.[/quote:12cad1ad4a]
miks tommoset visat keskittyy 99.9%:sti:
- rolling stonesiin ja beatlesiin. todella edistykselliset saattaa ulottaa suurennuslasin jopa the whoohon tai esim kinkseihin.
- dylan vitun dylan. vittu.
- tää soul-postimerkkeily. voi vitun vittu. mustaa musaa on tehty 50-60-luvun jälkeenkin!
Mun mielestä tuo baby boomer-kulttuuri-ininä on hyvää viihdettä... Kannattaa tsekkaa esim Bob Lefsetzin newsletter. Mulla onkin pervo huumorintaju...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8dba2f8e66="silvawhale"]miks tommoset visat keskittyy 99.9%:sti:
- rolling stonesiin ja beatlesiin. todella edistykselliset saattaa ulottaa suurennuslasin jopa the whoohon tai esim kinkseihin.
- dylan vitun dylan. vittu.
- tää soul-postimerkkeily. voi vitun vittu. mustaa musaa on tehty 50-60-luvun jälkeenkin![/quote:8dba2f8e66]
Toi on sitä yleistietoa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kannaksessa voitettiin taas
Oho, ensi maanantaina ollaa lujilla ... öö ... tällä tietoa mä, tigrushka, Silvawhale ja Ylitarkastaja. Vai miten se oli?
Oho, ensi maanantaina ollaa lujilla
Enpä kuule tiijä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oho, ensi maanantaina ollaa lujilla ... öö ... tällä tietoa mä, tigrushka, Silvawhale ja Ylitarkastaja. Vai miten se oli?
mukana ollaan.
[quote:3ec244016c="Feggy"]Oho, ensi maanantaina ollaa lujilla ... öö ... tällä tietoa mä, tigrushka, Silvawhale ja Ylitarkastaja. Vai miten se oli?
mukana ollaan. [/quote:3ec244016c]
joo ollaan. nyt en keksi syitä, ettenkö voisi tulla.
Kri:llä (ja Ulviksella) on kyllä etuajo-oikeus kun viime maanantai jäi väliin, joten tarkastajaa kosiskelemme tuonnempana. Eli Sheeplove on koossa ja iskussa.
Noh, eipäs liioitella. Mut huomenna maanantaina Sheeplove-joukkue, jonka tunnistaa Lammasrepusta kokoontuu 19.45 Ompussa.
Ilmoitan tarkemmin huomenna päivällä pääsenkö. Voi olla että on curlingmatsi samaan aikaan.
disclaimer: en lupaa tietää mitään
No niin, siis alunperin oli tarjolla 6 eli mä, tigrushka, ulvis, kri, silvawhale ja ylitarkastaja. Mutta tähänhän on aivan yksinkertainen ratkaisu. Kaikki kynnellekykenevät tapaavat lammasrepun luona Ompussa varttia vaille kahdeksan ja perustamme just niin monta joukkuetta kun on tarvis, vaikka sitten 2 x 3 henkeä tai miten vaan. Ei tästä kannata tehdä liian vakavaa. Mutta katsotaan huomenna vielä illansuussa miltä näyttää.
tänään
mukana.
voisko joku viime viikolla olleista kertoa että alkaako visa vieläkin silleen 20.15? vai jo klo 20?
voisko joku viime viikolla olleista kertoa että alkaako visa vieläkin silleen 20.15? vai jo klo 20?
Jos Om'pusta puhut, niin se alkaa aina vartin yli.
Tero saatana, s'olet gay!
Pitääkös Ompussa olla tunti etukäteen että istumaan mahtuu?
En pääse tänään. On curlinki päällekkäin