You are not logged in.
Ainiin! Meitsin vetämän Kustaa Vaasan musavisan syyskausi alkaa keskiviikkona 5.9. klo 20:00. Nyt vihdoinkin rotsitiimiä pystyyn ja mestoille!
Sent from my iPhone 16
Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
mua voi aina pyytää friikkuilemaan visoihin, mut en ala sitoutuu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jean-Babtiste wrote:Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
Jos ei muuta nii nyt alkavana keskiviikkona en ite ehi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Voisha tuolla joskus käyä jos jengi ois.
barton_funk wrote:Jean-Babtiste wrote:Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
Jos ei muuta nii nyt alkavana keskiviikkona en ite ehi
EHKÄPÄ
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jean-Babtiste wrote:Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
Haluutko varajäseneksi meitin WOL-tiimiin? Mä olen silloin tällöin reissussa...Shanks kans.
Last edited by Feggy (03.09.2012 18:05)
barton_funk wrote:Jean-Babtiste wrote:Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
Haluutko varajäseneksi meitin WOL-tiimiin? Mä olen silloin tällöin reissussa...Shanks kans.
Miksipä ei.Kyl mä ihan mielelläni visailen sillon tällön kuhan sopii aikatauluihin ja virkeystilaan.
Feggy wrote:barton_funk wrote:Jean-Babtiste wrote:Kootkaapas joku tiimi, viime kaudella tuli uutta väriä parin joukkueen verran, ja alko tulemaan ylläreitäkin enempi. Mutta varotuksen sana, viime kausien voittajatiimi, jossa pari jamppaa täältäkin, on aika ässä, joten täysosumia tarvitaan voittoihin, etenkin kun heti takanakin on kovia tiimejä
Miksipä ei.Kyl mä ihan mielelläni visailen sillon tällön kuhan sopii aikatauluihin ja virkeystilaan.
Ok, pidetään mielessä. Tämä siis joko kolmas sunnuntai.
Kiinnostaisko ketään huomenna Kustaa Vaasan visa? Yksi paikka olisi auki. B-F? Feggy?
Kiinnostaisko ketään huomenna Kustaa Vaasan visa? Yksi paikka olisi auki. B-F? Feggy?
Mie oon kippee.
Jean-Babtiste wrote:Kiinnostaisko ketään huomenna Kustaa Vaasan visa? Yksi paikka olisi auki. B-F? Feggy?
Mie oon kippee.
Entä nyt
Oikeasti, huomenna ois taas ehkä tilaa tiimissä, kun Brico on pois.
YLOS
ELIKKÄS
Feggy wrote:Jean-Babtiste wrote:Kiinnostaisko ketään huomenna Kustaa Vaasan visa? Yksi paikka olisi auki. B-F? Feggy?
Mie oon kippee.
Entä nyt
Oikeasti, huomenna ois taas ehkä tilaa tiimissä, kun Brico on pois.
Meni jo.
Mitäs visoja Helsingistä löytyi:
Kustaa Vaasa keskiviikkoisin
Kannas torstaisin
Stage perjantaisin
Loose sunnuntaisin
Onko kokemusta? Mikä on paras? Minkälainen taso? Oliko muita mestoja vielä?
Loose on varmaan vaikein vaikken ole muissa käynyt. Pataan tulee säännöllisesti, mutta sentään yksi kolmas sija tänä syksynä.
Tänään pitkästä aikaa Kustaa Vaasan visaan.
Tänään pitkästä aikaa Kustaa Vaasan visaan.
varmaan muutama vuosi sitten viimeksi
Loose on varmaan vaikein vaikken ole muissa käynyt. Pataan tulee säännöllisesti, mutta sentään yksi kolmas sija tänä syksynä.
Ja peräti voitto viime sunnuntaina, mistä toki giganttinen kiitos Tomskille
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Feggy wrote:Loose on varmaan vaikein vaikken ole muissa käynyt. Pataan tulee säännöllisesti, mutta sentään yksi kolmas sija tänä syksynä.
Ja peräti voitto viime sunnuntaina, mistä toki giganttinen kiitos Tomskille
barton_funk wrote:Tänään pitkästä aikaa Kustaa Vaasan visaan.
Just toki ite missaan.
kri wrote:barton_funk wrote:Tänään pitkästä aikaa Kustaa Vaasan visaan.
Just toki ite missaan.
niin, en mäkään oo menossa, ei oo joukkuetta. kunhan spämmäilin vaan.
Tänä keskiviikkona olisi ihanteelliset mahikset käydä tsekkaamassa meitsin vetämä Kustaa Vaasan visa. Seuraava päivä lienee vapaa kaikille ja kyseessä on lisäksi 50-vuotissynttäreitä viettävän kuppilan juhlavisa, joten spessumpaa on sekä visassa että palkinnoissa. Aloitus on kello 20:00 tasan ja kesto on juhlan kunniaksi hieman pitempi, eli pari tuntia kantsii ainakin varata aikaa.
Kustaa Vaasan juhlallisuudet jatkuu myös loppuviikosta. Tässä koko viikon ohjelma:
Ke 5.12 Klo. 20:00
KUSTAA VAASAN MUSAVISA
Juhlan kunniaksi tavallista eeppisempi musavisaspektaakkeli
Vetäjänä tuttuun tapaan -Tomsk-
To 6.12 Klo. 18:00
KATRIINAMIESKLUBI VOL. 20
(1.) Juha Pekka Tapani Heikkinen Jne. (2.) Sanan soundi:
Miro Mantere ja Johan Eicchorn (3.) Alex H ja Älyvarkaat
(4.) Fuck Doc (5.) Rex Kwon Do (6.) Katriinamies
Pe 7.12 Klo. 20:00
PIETARI & TYKO
Spektaakkeli
La 8.12 Klo. 18:00
LAINEEN KASPERI & PALAVA KAUPUNKI
Helvetin pitkä keika, kolmella tupakkatauolla.
Su 9.12 Klo. 18:00
DARRA KLUBI
DJ Anneli + Support
Mykkäelokuvaa ja musamailmaa.
Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia.
Sent from my iPhone 16
vieläkö Kustussa visataan tällä viikolla? voitais tulla vähän sotkemaan pakkaa mikäli näin on
Tänä keskiviikkona olisi ihanteelliset mahikset käydä tsekkaamassa meitsin vetämä Kustaa Vaasan visa. Seuraava päivä lienee vapaa kaikille ja kyseessä on lisäksi 50-vuotissynttäreitä viettävän kuppilan juhlavisa, joten spessumpaa on sekä visassa että palkinnoissa. Aloitus on kello 20:00 tasan ja kesto on juhlan kunniaksi hieman pitempi, eli pari tuntia kantsii ainakin varata aikaa.
Kustaa Vaasan juhlallisuudet jatkuu myös loppuviikosta. Tässä koko viikon ohjelma:
KUSTAA VAASAN MUSAVISA
Vetäjänä tuttuun tapaan -Tomsk-To 6.12 Klo. 18:00
(4.) Fuck Doc (5.) Rex Kwon Do (6.) KatriinamiesPe 7.12 Klo. 20:00
PIETARI & TYKO
SpektaakkeliLa 8.12 Klo. 18:00
Helvetin pitkä keika, kolmella tupakkatauolla.Su 9.12 Klo. 18:00
DARRA KLUBI
DJ Anneli + Support
Mykkäelokuvaa ja musamailmaa.Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Arde muuten, kysytty on, mutta vielä on ollu hiljasta. Tänään oli taas sellanen päivä, että lähetin jo keskipäivällä 100000000 sähköpostia eri tahoille ties mistä aiheista, mutta kukaan ei vastannut yhteenkään.
vieläkö Kustussa visataan tällä viikolla? voitais tulla vähän sotkemaan pakkaa mikäli näin on
Tomsk wrote:Tänä keskiviikkona olisi ihanteelliset mahikset käydä tsekkaamassa meitsin vetämä Kustaa Vaasan visa. Seuraava päivä lienee vapaa kaikille ja kyseessä on lisäksi 50-vuotissynttäreitä viettävän kuppilan juhlavisa, joten spessumpaa on sekä visassa että palkinnoissa. Aloitus on kello 20:00 tasan ja kesto on juhlan kunniaksi hieman pitempi, eli pari tuntia kantsii ainakin varata aikaa.
KUSTAA VAASAN MUSAVISA
Vetäjänä tuttuun tapaan -Tomsk-To 6.12 Klo. 18:00
(4.) Fuck Doc (5.) Rex Kwon Do (6.) KatriinamiesPe 7.12 Klo. 20:00
PIETARI & TYKO
SpektaakkeliLa 8.12 Klo. 18:00
Helvetin pitkä keika, kolmella tupakkatauolla.Su 9.12 Klo. 18:00
DARRA KLUBI
DJ Anneli + Support
Mykkäelokuvaa ja musamailmaa.Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia.
Vielä on yksi visa. Kauden finaali on huomenna. Sinne vaan!
Sent from my iPhone 16
entäs kannas, millon jatkuu?
mitenkäs tää nyt menee kun tom säätää stonen visaa?
onko kooveessa eää quiziä, ja jos niin onko jo tällä viikolla?
let me fall out of the window
with confetti in my hair