You are not logged in.
VOI NY PASKA, ESTE NAPSAHTI, BAUHAUSMYLLY VAJAANA LIIKENTEESSÄ.
JA JUST KUN PÄÄSTIIN TASOIHIN. ARGH
artsy wrote:[quote:ae18c8ad64="Joe Caligula"][quote:ae18c8ad64="artsy"]bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on skaba![/qhttp://www.tosviol.net/ss/posting.php?mode=quote&p=524902&sid=7bd3ad4f8622ee27b982bde614ccc320uote]
kiitos kiitos. väännettiin vielä 3/4 visasta kolmimiehisellä porukalla..
ja mm. journey oli jo lapussa mutta jostain käsittämättömästä syystä se muutettiin viime tingassa.
tästä tulee hyvä kausi kyl!
artsu[/quote:ae18c8ad64]
tasois ollaan taas vaan mikäs sen jännempää [/quote:ae18c8ad64]
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:6de13ce1ef="artsy"]VOI NY PASKA, ESTE NAPSAHTI, BAUHAUSMYLLY VAJAANA LIIKENTEESSÄ.
JA JUST KUN PÄÄSTIIN TASOIHIN. ARGH
[/quote:6de13ce1ef]
Missä on miekka millä surmataan suuri louhikäärme? Jos sitä ei löydy niin ei oo takeita Budvarista :?
..niin siis onks sellaista miekkaa olemassa?
..ei vittu. no kuitenkin huomenna mestoilla.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pitäs pitää korkki kiinni :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
VOI NY PASKA, ESTE NAPSAHTI, BAUHAUSMYLLY VAJAANA LIIKENTEESSÄ.
JA JUST KUN PÄÄSTIIN TASOIHIN. ARGHBricolage wrote:[quote:1aca8b2e72="artsy"][quote:1aca8b2e72="Joe Caligula"][quote:1aca8b2e72="artsy"]bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on skaba![/qhttp://www.tosviol.net/ss/posting.php?mode=quote&p=524902&sid=7bd3ad4f8622ee27b982bde614ccc320uote]
kiitos kiitos. väännettiin vielä 3/4 visasta kolmimiehisellä porukalla..
ja mm. journey oli jo lapussa mutta jostain käsittämättömästä syystä se muutettiin viime tingassa.
tästä tulee hyvä kausi kyl!
artsu[/quote:1aca8b2e72]
tasois ollaan taas vaan mikäs sen jännempää [/quote:1aca8b2e72][/quote:1aca8b2e72]
Tässäpä oikeen kaks quotemaakaria kerrassaan. Rendezvous'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onkos halukkaita lähtee Kustun Visaan MUN joukkueeseen? Ainakin pari mahtuis.
MITÄÄN LUUSEREITA EN HALUU TIIMIIN! :x
Olenhan itsekin sellainen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
migidi mäk
mit vit?! kuulin just että mikä oli aihe! kun kuulin että alkaa teemavisat, odotin kyl jotain huomattavasti mielekkäämpää kuin joku bloody emmagaala?! who carez??? hä!!
ard
with confetti in my hair
[quote:dbbe5e608e="artsy"]migidi mäk
mit vit?! kuulin just että mikä oli aihe! kun kuulin että alkaa teemavisat, odotin kyl jotain huomattavasti mielekkäämpää kuin joku bloody emmagaala?! who carez??? hä!!
ard[/quote:dbbe5e608e]
No häh? Just hyvä teema kun ketään ei kiinnosta Emmat!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d2b800408e="hrmunoita"][quote:d2b800408e="artsy"]migidi mäk
ard[/quote:d2b800408e]
No häh? Just hyvä teema kun ketään ei kiinnosta Emmat![/quote:d2b800408e]
tavallaan joo. (mut oliko PIENTÄ hakemista vastaukset niin en mä sillä)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:2be9109bcc="Bricolage"][quote:2be9109bcc="hrmunoita"][quote:2be9109bcc="artsy"]migidi mäk
ard[/quote:2be9109bcc]
No häh? Just hyvä teema kun ketään ei kiinnosta Emmat![/quote:2be9109bcc]
tavallaan joo. (mut oliko PIENTÄ hakemista vastaukset niin en mä sillä)[/quote:2be9109bcc]
Hyvää järkeilyä meilta vaikka vähän uupui oikeat vastauxset..
Mutta kukas jengi se tätä visahommaa liiidaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tokan kierroksen selätykselle kyllä
nyt vituttaa kyllä historiallisen pahasti. pari-kolme viime tingassa vääräksi oikeasta muutettua ja lisäks kaks tapausta jossa ei uskallettu pistää bonaria. eli vitun huonosti pelattu, turha jossitella. paitsi että usean pojon voitto oli ihan näpeissä.
PERKELE
with confetti in my hair
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ketkäs on tällä viikolla visaisissa miehissä megessä? Mä tuun ainaskin. Prinssi retkeilee, eli täytyy pärjätä tällä viikolla ilman sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyl meikä varmaan tulee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
visasika messissä
Jaahas, Espoon viimeinen kuninkaallinen on hommannut itselleen sijaishallitsijan.
21. Meidän jengissä on tilaa ainakin huomenna.
yowza
mikäs tuon kantis-visan situaatio on? monelt se on? torstaina klo 21? onks jossain jengissä tilaa?
A
tuu ihmees messiin jos kiinnostaa, ainakin täl viikol on tilaa! ja se on kannas se mesta jos tarkkoi ollaan
artsy alkanut visa-ammattilaisexsi Varo ylikuntoa
Foorumisteille triblavoitto eilen
Meitsi feidas tällä kertaa psyykkisfyysisista syistä, mut jatkossa ollaan taas megessä. Mites kävi? Top 3 KV:sta keskiviikkona siis olkaa hyvä.
Meitsi feidas tällä kertaa psyykkisfyysisista syistä, mut jatkossa ollaan taas megessä. Mites kävi? Top 3 KV:sta keskiviikkona siis olkaa hyvä.
j-b:t kolmosena, visaiset miehet kakkosena ja bauhaus voitti pisteellä. oli meidän vuoro arpoa useampi vastaus väärin.
Jaa näitä on ihan kahtena päivänä viikossa, hullua
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tänään nöyrästi hakemaan arvokkaita vizapisteitä..
Tänään nöyrästi hakemaan arvokkaita vizapisteitä..
Tulosten jälkeen ei tällä viikolla tarttenut olla nöyrä
jep jep, beyond total nöyryytys. eiköhän tää kausi ollu hyvin pitkälti sit tässä. onneks olkoon.
vaikkei meidän tulosta olis juurikaan muuttanut niin pieni urputus siitä että jos/kun visan vetäjä hyvin tietää että fullsteamin tyyppejä on mukana geimeissä niin kysymys tämän lafkan lippulaivan juuri ilmestyneestä levystä ei ole mun mielestä kovin ammattimainen
with confetti in my hair
jep jep, beyond total nöyryytys. eiköhän tää kausi ollu hyvin pitkälti sit tässä. onneks olkoon.
vaikkei meidän tulosta olis juurikaan muuttanut niin pieni urputus siitä että jos/kun visan vetäjä hyvin tietää että fullsteamin tyyppejä on mukana geimeissä niin kysymys tämän lafkan lippulaivan juuri ilmestyneestä levystä ei ole mun mielestä kovin ammattimainen
artsie keep on trucki- ootte yhä pelissä!
fullsteamin levyt kyssäri meni multa ohi, en tainnut tietää
mitens toi pisteytys siis meneekään tarkalleen?
ja kysymys johon viittasin oli se disco ensemblen eilen ilmestynyt uusi ep
Last edited by artsy (25.02.2010 18:36)
with confetti in my hair
Tänään ehkä jäätävin suoritus ikinä Ei voinut edes kuvitella bisseille pääsevänsä tuossa teemassa ja voitto sitten kehiin.