You are not logged in.
[quote:be99fd101b="Bricolage"]Helvetti, soulvisa ja ei voitettu. Nyt on miehinen itsetunto vähissä. Vitun 1)Etta James 2)Dionne Warwick. Eihän näit nyt sais tyrii :?
+Delfonics: la la la means I love you :x :x :x :x [/quote:be99fd101b]
Jopa minä oisin tunnistanut tämän
en ole kolmekybänen emoboy
Sama
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
[quote:e3378c36c7="Bricolage"]Helvetti, soulvisa ja ei voitettu. Nyt on miehinen itsetunto vähissä. Vitun 1)Etta James 2)Dionne Warwick. Eihän näit nyt sais tyrii :?
+Delfonics: la la la means I love you :x :x :x :x
Etasta otan miinuxsen, jotenkin kuulosti liian puhtaalta. Ja se FelaKutin biisi wtf? Ei soulia eikä felaa eli ihan hyvä ei-tieto..
Olixs jatkot hei? Hei ei oo tosi: ei mennyt pilccuun ja oon pirteä kuin peipponen
Vizattiin muuten viidellä, joten mukaan olisi mahtunut!
Onnea artsyn jengille voitosta, mutta ens kerralla palataan päiväjärjesykseen
Kysyin kanssa sitä neljän oluen limittiä ja sanoivat että osallistujien määrää kasvattaessa ei sitten palkintomäärää nostettu :x
Aiemmin kolmaskin sai bisseä tuolla..[/quote:e3378c36c7]
Ei ollu jatkoi mutta safkanmetsästystä kyllä. Turhan monivaiheiseks meinas mennä mutta lopulta löytyi Cafe del Marista auki oleva keittiö. Mullakin mukavan pirtee olo, melkein houkuttais jättämään noi keskiviikot aina ton mittaisiks
Artsylle tosiaan se että eihän se voitto ois muuten tullu ellei oltais tyritty about viittä pistettä..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:542394f33c="Joe Caligula"][quote:542394f33c="Bricolage"]Helvetti, soulvisa ja ei voitettu. Nyt on miehinen itsetunto vähissä. Vitun 1)Etta James 2)Dionne Warwick. Eihän näit nyt sais tyrii :?
+Delfonics: la la la means I love you :x :x :x :x [/quote:542394f33c]
Jopa minä oisin tunnistanut tämän [/quote:542394f33c]
Et ois tiennyt just tolloin + toi oli "helpoin" gyzzäri, mutta oltiin erikoisuudentavoittelijoita ja jätettiin se tietämättä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
äläpä brico keuli siellä. samalla tavalla mekin nimittäin mokailtiin 4-5 pojoo, odoteltiin jo lähemmäs 40 pisteen pottia
Kysyin kanssa sitä neljän oluen limittiä ja sanoivat että osallistujien määrää kasvattaessa ei sitten palkintomäärää nostettu :x
Aiemmin kolmaskin sai bisseä tuolla..[/quote]
Ei ollu jatkoi mutta safkanmetsästystä kyllä. Turhan monivaiheiseks meinas mennä mutta lopulta löytyi Cafe del Marista auki oleva keittiö. Mullakin mukavan pirtee olo, melkein houkuttais jättämään noi keskiviikot aina ton mittaisiks
Artsylle tosiaan se että eihän se voitto ois muuten tullu ellei oltais tyritty about viittä pistettä.. [/quote]
let me fall out of the window
with confetti in my hair
klassinen artsyquote
[quote:7594f5de84="artsy"]äläpä brico keuli siellä. samalla tavalla mekin nimittäin mokailtiin 4-5 pojoo, odoteltiin jo lähemmäs 40 pisteen pottia
Aiemmin kolmaskin sai bisseä tuolla..[/quote:7594f5de84]
Artsylle tosiaan se että eihän se voitto ois muuten tullu ellei oltais tyritty about viittä pistettä..
keulin kyllä perkele kun olisin yksinkin vetänyt reilusti yli 20 pistettä :cool:
kuotelle vielä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:7ec3becc9e="artsy"][/quote:7ec3becc9e]
keulin kyllä perkele kun olisin yksinkin vetänyt reilusti yli 20 pistettä :cool:
"wau"
yritän vain oikeuttaa olemassaoloni. älä pilkkaa :?
[quote:b24398597d="artsy"]
[/quote:b24398597d]
"wau"
"Rajoita tota sun läppääs."
with confetti in my hair
[quote:86dfaef8ee="Bricolage"][quote:86dfaef8ee="artsy"]
[/quote:86dfaef8ee]
"wau"[/quote:86dfaef8ee]
julma voittaja se on prkl.
[quote:65a9bda374="artsy"][quote:65a9bda374="Bricolage"][quote:65a9bda374="artsy"]
[/quote:65a9bda374]
"wau"[/quote:65a9bda374]
yritän vain oikeuttaa olemassaoloni. älä pilkkaa :?[/quote:65a9bda374]
julma voittaja se on prkl.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No ketä tässä nyt visaa ja kuka voittaa
Messis
Messis
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:5c8dfdfdc6="Bricolage"]Messis
sama[/quote:5c8dfdfdc6]
Eri Eiq sama :x
Tunnustan täten alkoholi-ongelmani, ja jään kotiin pohtimaan vedonlyöntejä ja jännäämään Villa-Arsenal -matsia. Eiköhän poppooseen "vittu jee ilmasta kaljaa ja voitto visa since 2010 mä oon messissä!" -jengiä löydy!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Tunnustan täten alkoholi-ongelmani, ja jään kotiin pohtimaan vedonlyöntejä ja jännäämään Villa-Arsenal -matsia. Eiköhän poppooseen "vittu jee ilmasta kaljaa ja voitto visa since 2010 mä oon messissä!" -jengiä löydy!
Herranjumala sinä onneton gootin dildo. Meikäläsellähän on vyöllä enemmän visoja, kuin noilla poitsuilla yhteensä ja kahdella kerrottuna.
[quote:b4d5dab6a8="nordenstam"]Tunnustan täten alkoholi-ongelmani, ja jään kotiin pohtimaan vedonlyöntejä ja jännäämään Villa-Arsenal -matsia. Eiköhän poppooseen "vittu jee ilmasta kaljaa ja voitto visa since 2010 mä oon messissä!" -jengiä löydy!
Herranjumala sinä onneton gootin dildo. Meikäläsellähän on vyöllä enemmän visoja, kuin noilla poitsuilla yhteensä ja kahdella kerrottuna.[/quote:b4d5dab6a8]
En kai minä sinusta puhunutkaan?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Kamoon
Ulvis, tule mun ja grasskirtin jengiin.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ai jaahas, jaahas. Että tuonne herra kyllä kerkiää
Huomenna ois tarkotus selvitä kannakseenkin, jos vaan jengiin mahtuu.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:797ec3831c="asleep"]:oops:
Huomenna ois tarkotus selvitä kannakseenkin, jos vaan jengiin mahtuu.[/quote:797ec3831c]
Mä en oo menossa, joten eiköhän mahdu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on skaba!
artsy wrote:bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on skaba![/qhttp://www.tosviol.net/ss/posting.php?mode=quote&p=524902&sid=7bd3ad4f8622ee27b982bde614ccc320uote]
kiitos kiitos. väännettiin vielä 3/4 visasta kolmimiehisellä porukalla..
ja mm. journey oli jo lapussa mutta jostain käsittämättömästä syystä se muutettiin viime tingassa.
tästä tulee hyvä kausi kyl!
artsu
with confetti in my hair
Joe Caligula wrote:[quote:f89ba0cf34="artsy"]bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on
tästä tulee hyvä kausi kyl!artsu[/quote:f89ba0cf34]
Nyt tasa pisteet! Harmi kun pari vanhaa jengiä ei ole, voimissaan, kehissä niin olisi oikein tiukkaa...
Tosin sitten vois jäädä ilmanen kalja saamattaLasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Joe Caligula wrote:[quote:ab7b20b60c="artsy"]bauhausmylly in da house
Onnea voitosta. Tiukkaa on skaba![/qhttp://www.tosviol.net/ss/posting.php?mode=quote&p=524902&sid=7bd3ad4f8622ee27b982bde614ccc320uote]
kiitos kiitos. väännettiin vielä 3/4 visasta kolmimiehisellä porukalla..
ja mm. journey oli jo lapussa mutta jostain käsittämättömästä syystä se muutettiin viime tingassa.
tästä tulee hyvä kausi kyl!
artsu[/quote:ab7b20b60c]
tasois ollaan taas vaan mikäs sen jännempää