You are not logged in.
Kustaa Vaasasta tulikin sit ns. vaihtopenkkitaktiikalla voitto
Supertähtien ollessa pois vaihtopenkki on pakotettu ottamaan vastuuta
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:9a0ebee29c="kri"]tajusin tän keskustelun perusteella (+yhen toisen jutun) kuka on Espoon Prinssi
Joe Caligulasta ei ole mitään hajua kyllä vieläkään.[/quote:9a0ebee29c]
Olemme tainneet kerran jopa visailla samassa joukkueessa!
Olikohan Joekin silloin paikalla?
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
[quote:4de095931a="Espoon Prinssi"][quote:4de095931a="kri"]tajusin tän keskustelun perusteella (+yhen toisen jutun) kuka on Espoon Prinssi
Joe Caligulasta ei ole mitään hajua kyllä vieläkään.[/quote:4de095931a]
Olemme tainneet kerran jopa visailla samassa joukkueessa!
Olikohan Joekin silloin paikalla?[/quote:4de095931a]
ollaan joo
nii on ollut aavistus että oon varmaan Joen joskus nähnyt, tietämättäni että hän on Joe.
KATO NYT KRI, ENSIMMÄISEN KIVEN HEITTÄÄ SE JOKA EI TUNNISTA KANSSAFOORUMISTIA!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
KATO NYT KRI, ENSIMMÄISEN KIVEN HEITTÄÄ SE JOKA EI TUNNISTA KANSSAFOORUMISTIA!
NII MUT MEITÄ EI OO ESITELTY KOSKAA JOEN KAA.
Jyväskylässä musavisoja:
PE 20.2. Hulinaklubi, Ilokivi
PE 20.3. Hulinaklubi, Ilokivi
Palkinnot on oikeasti hyviä, ens kerralle niihin on budjetoitu 60 + ravintoloitsijan sponssaus. Tulkaa pätemään, jos osaatte.
Rotsit jyrää, osa 2: jälleen voitto Kustaa Vaasan musavisasta!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Rotsit jyrää, osa 2: jälleen voitto Kustaa Vaasan musavisasta!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaksi osallistumista, kaksi voittoa. Herra käänteentekijä ilmoittautuu
Kyllä täytyy antaa tunnustusta muullekin joukkueelle, oli todella paljon silmälaseja paikalla
Heinixsen pilkku spåm :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu!
Kakkossija eilen ja VITUNMOINEN darra.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:eb853943d6="Joe Caligula"]Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu![/quote:eb853943d6]
Sama meno. Bergmanin kanssa e´xsyttiin HH... :x
[quote:99ac624778="Espoon Prinssi"][quote:99ac624778="Joe Caligula"]Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu![/quote:99ac624778]
Sama meno. Bergmanin kanssa e´xsyttiin HH... :x[/quote:99ac624778]
Niinpä tietysti
Mä oon selvinny ainakin tänä vuonna joka kerta visasta ilman krapulaa.
Voisin tulla tänään kannaksen visaan hengailemaan.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:0753c2daa3="Joe Caligula"][quote:0753c2daa3="Espoon Prinssi"][quote:0753c2daa3="Joe Caligula"]Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu![/quote:0753c2daa3]
Sama meno. Bergmanin kanssa e´xsyttiin HH... :x[/quote:0753c2daa3]
Niinpä tietysti
Mä oon selvinny ainakin tänä vuonna joka kerta visasta ilman krapulaa.[/quote:0753c2daa3]Et o juanu tarpeeks.
[quote:88d25c707c="Espoon Prinssi"][quote:88d25c707c="Joe Caligula"]Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu![/quote:88d25c707c]
Sama meno. Bergmanin kanssa e´xsyttiin HH... :x[/quote:88d25c707c]
Kuka on Joe Caligula
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:c56d98ef76="Joe Caligula"][quote:c56d98ef76="Espoon Prinssi"][quote:c56d98ef76="Joe Caligula"]Heinixsen pilkku spåm :x
Mikä oli arvattavissa
Mut joo hyvät pari visaa on nyt ollu![/quote:c56d98ef76]
Sama meno. Bergmanin kanssa e´xsyttiin HH... :x[/quote:c56d98ef76]
Kuka on Joe Caligula [/quote:c56d98ef76]
Se on disko-Joe!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kuka on Joe Caligula
oon jonkin aikaa miettiny smaa. mulla on aavistus, mutta voi mennä kyl ihan pieleenkin.
Voisin tulla tänään kannaksen visaan hengailemaan.
Kannatti tulla
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:d66174c705="börjeslandet"]Voisin tulla tänään kannaksen visaan hengailemaan.
Kannatti tulla [/quote:d66174c705]
Jee! Musanörtit rulez!
[quote:d9aca1c0ff="asleep"][quote:d9aca1c0ff="börjeslandet"]Voisin tulla tänään kannaksen visaan hengailemaan.
Kannatti tulla [/quote:d9aca1c0ff]
Jee! Musanörtit rulez! [/quote:d9aca1c0ff]
Eurodance rulez!
Basic Elementin, 2 Unlimitedin ja Mr.Presidentin puuttuminen kysymyksistä tosin
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mitäs aihetta Kannaksessa ja kuinka kävi?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mitäs aihetta Kannaksessa ja kuinka kävi?
Manse Rock Viza. Puolella pisteellä jäätiin neljänsiksi. Kustiin ehkä vain kaksi pistettä (:confused:). Ero kakkosiin liigassa 12 pistettä. Kekkoset jäivät pisteiden ulkopuolelle ja Pirilakki nousi voitollaan liigassa toiseksi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nordenstam hei! Nyt olis ollut niitä räpkyssäreitä
Espopripi hei: niinhän siinä sitten kävi
[quote:7f5c3eea88="Joe Caligula"]
Espopripi hei: niinhän siinä sitten kävi [/quote:7f5c3eea88]
luulin hetken et tää oli kuuntelutopikki ja luin:
Egotrippi :hei, niinhän siinä sitten kävi
[quote:d2f9d2ef64="Joe Caligula"]
Espopripi hei: niinhän siinä sitten kävi [/quote:d2f9d2ef64]
The point of Hayhat?