You are not logged in.
smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voitettiin perjantaina Pub Vinyylin musavisa
This must be what jail / I will scratch
Kustaa Vaasa jatkuu ens viikolla, ei siis tänään.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Voitettiin perjantaina Pub Vinyylin musavisa
Kas niin! Mitäs tuolla kyseltiin, oliko hyvät palkinnot jne jwn...
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ekoissa osioissa tiedusteltiin nykymusikkaaleihin (sic) enemmän tai vähemmän liittyviä asioita, onneks enemmän vähemmän kuin enemmän
Seuraavassa "kuoroboomi"-kohdassa otti vähä vaikeasti, mutta biisitunnistus pelasti mm. Screamin' Jay Hawkinsilla, UB40:lla (!), Blue Cheerillä ja Banglesillä sekä muutamalla onnekkaalla arvauksella.
Kaksihenkinen joukkueemme sai yhteensä neljä isoa tuoppia (ja neljänneksi tulleen tiimin lahjoittaman täyden mukillisen suolapähkinöitä), ja siitähän se melkein selvä perjantai-ilta sitten taas lähti...
This must be what jail / I will scratch
Kustaa Vaasa jatkuu ens viikolla, ei siis tänään.
No voihan pylly.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
No niin, vallattomasti nimetty "Elämäni visan varjossa" -joukkue tarvitsisi tänään kisailijaa lisää Kustaa Vaasaan. kun neljästä kolme on tiellä tietämättömillä tänään - itse olen töissä kasiin asti, josta kiidän pikavauhtia paikalle puoli ysiksi tietovisaosioon, sitä ennen on biisintunnistusosio.
Eli kasilta alkaa tänään Kustaa Vaasassa visa, kisailijaa kaivataan ettei Espooon Prinssi yksin joudu olemaan tietämättä mitään. Ketäs kiinnostaa? Seura on semikomeaa ja nelisilmäistä!
Edelliset sijoitukset kolmas ja kuudes, joten ihan sysipaskaan jengiin et ole tulossa. HUOM DISCLAIMER: Kuudes sija johtui viimeksi siitä, etten ollut paikalla.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Bump.
Kaikista pyllyyn sun muuhun liittyvästä viestihistoriastani huolimatta olen tällä kertaa siis tosissani....
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Minä ja muutama muu ilmeisesti tulossa tänään visailemaan. Olikohan Ulvis tulossa? Jos ette oo vielä saaneet tiimiinne ketään, niin mahdollisista tiimiliitoksista pystytään varmasti neuvottelemaan paikan päällä.
kisailijaa kaivataan ettei Espooon Prinssi yksin joudu olemaan tietämättä mitään. Ketäs kiinnostaa? Seura on semikomeaa ja nelisilmäistä!
Sopisin siis seurueeseen kuin lasit päähän. Oletan kuvauksen perusteella, että Joe Caligula on myös toisinaan paikalla ilman piilareita? Harmi vaan, kun en pysty nyt just irtoamaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Minä ja muutama muu ilmeisesti tulossa tänään visailemaan. Olikohan Ulvis tulossa? Jos ette oo vielä saaneet tiimiinne ketään, niin mahdollisista tiimiliitoksista pystytään varmasti neuvottelemaan paikan päällä.
Joo, mut vaan neljä saa olla yhessä joukkueessa. Ulvista on hätyytelty, mikä olisikin hyvä asia: naiskisailijat eivät voisi keskittyä tämän machokarisman läsnäolossa... ja perkele, eivät miehetkään.
[quote:7cb4175e7f="grasskirt"]Minä ja muutama muu ilmeisesti tulossa tänään visailemaan. Olikohan Ulvis tulossa? Jos ette oo vielä saaneet tiimiinne ketään, niin mahdollisista tiimiliitoksista pystytään varmasti neuvottelemaan paikan päällä.
Joo, mut vaan neljä saa olla yhessä joukkueessa. Ulvista on hätyytelty, mikä olisikin hyvä asia: naiskisailijat eivät voisi keskittyä tämän machokarisman läsnäolossa... ja perkele, eivät miehetkään.[/quote:7cb4175e7f]
Mulle kerrottiin visan alkaessa, että kuusi olisi rajoitus.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:49e2c08be5="grasskirt"]Minä ja muutama muu ilmeisesti tulossa tänään visailemaan. Olikohan Ulvis tulossa? Jos ette oo vielä saaneet tiimiinne ketään, niin mahdollisista tiimiliitoksista pystytään varmasti neuvottelemaan paikan päällä.
Joo, mut vaan neljä saa olla yhessä joukkueessa. Ulvista on hätyytelty, mikä olisikin hyvä asia: naiskisailijat eivät voisi keskittyä tämän machokarisman läsnäolossa... ja perkele, eivät miehetkään.[/quote:49e2c08be5]
Ulvis on kyl täsmähankinta jengiin ku jengiin, Turun visiitilläkin keräs heti hyvät pojot ja pari levypalloa päälle... ei tosin mun vaan looran joukkueessa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:5ae2cd13fb="hrmunoita"]
Mulle kerrottiin asan vilkaistessa, että kuusi olisi rajoitus.[/quote:5ae2cd13fb]
Meen koht nuq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:cd342200e2="nordenstam"][quote:cd342200e2="grasskirt"]Minä ja muutama muu ilmeisesti tulossa tänään visailemaan. Olikohan Ulvis tulossa? Jos ette oo vielä saaneet tiimiinne ketään, niin mahdollisista tiimiliitoksista pystytään varmasti neuvottelemaan paikan päällä.
Joo, mut vaan neljä saa olla yhessä joukkueessa. Ulvista on hätyytelty, mikä olisikin hyvä asia: naiskisailijat eivät voisi keskittyä tämän machokarisman läsnäolossa... ja perkele, eivät miehetkään.[/quote:cd342200e2]
Mulle kerrottiin visan alkaessa, että kuusi olisi rajoitus.[/quote:cd342200e2]
Ööh, eikse se neljä ollu? Anyhow, meit on vaan neljä korkeintaan, saisikin olla kuus!
Päiväkodin vanhempainilta on just ikävästi...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo kuushan se yläraja on, eipä taida meidän tiimissä tulla tänään pelkoa sen ylittämisestä
Mutjoo, ehkä ens viikolla sit taas kunnon edustus.
[quote:cf99ff6d07="nordenstam"]kisailijaa kaivataan ettei Espooon Prinssi yksin joudu olemaan tietämättä mitään. Ketäs kiinnostaa? Seura on semikomeaa ja nelisilmäistä!
Sopisin siis seurueeseen kuin lasit päähän. Oletan kuvauksen perusteella, että Joe Caligula on myös toisinaan paikalla ilman piilareita? Harmi vaan, kun en pysty nyt just irtoamaan [/quote:cf99ff6d07]
En käytä piilareita
Prillit tai prillittömänä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kustaa Vaasasta tulikin sit ns. vaihtopenkkitaktiikalla voitto
jei!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:3f89fe09be="Jean-Babtiste"][quote:3f89fe09be="nordenstam"]kisailijaa kaivataan ettei Espooon Prinssi yksin joudu olemaan tietämättä mitään. Ketäs kiinnostaa? Seura on semikomeaa ja nelisilmäistä!
Sopisin siis seurueeseen kuin lasit päähän. Oletan kuvauksen perusteella, että Joe Caligula on myös toisinaan paikalla ilman piilareita? Harmi vaan, kun en pysty nyt just irtoamaan [/quote:3f89fe09be]
En käytä piilareita
Prillit tai prillittömänä [/quote:3f89fe09be]
Okei! Tää selittikin monta asiaa, esim. futiskentällä
tajusin tän keskustelun perusteella (+yhen toisen jutun) kuka on Espoon Prinssi
Joe Caligulasta ei ole mitään hajua kyllä vieläkään.
[quote:c3efa0a97d="kri"]tajusin tän keskustelun perusteella (+yhen toisen jutun) kuka on Espoon Prinssi
Joe Caligulasta ei ole mitään hajua kyllä vieläkään.[/quote:c3efa0a97d]
kerranki tiiän jotkut forumnistit joita kri ei tunne
[quote:d4faa60ce0="shanks"][quote:d4faa60ce0="kri"]tajusin tän keskustelun perusteella (+yhen toisen jutun) kuka on Espoon Prinssi
Joe Caligulasta ei ole mitään hajua kyllä vieläkään.[/quote:d4faa60ce0]
kerranki tiiän jotkut forumnistit joita kri ei tunne [/quote:d4faa60ce0]
en mä suurta osaa randomspämmäreistä tunne.
[quote:779bf3be3a="kri"]:hmm: en mä suurta osaa randomspämmäreistä tunne.
Äläpäs selitä, sä tunnet kaikki[/quote:779bf3be3a]
I love you guys.
[quote:e5d70f567c="Joe Caligula"][quote:e5d70f567c="Jean-Babtiste"][quote:e5d70f567c="nordenstam"]kisailijaa kaivataan ettei Espooon Prinssi yksin joudu olemaan tietämättä mitään. Ketäs kiinnostaa? Seura on semikomeaa ja nelisilmäistä!
Sopisin siis seurueeseen kuin lasit päähän. Oletan kuvauksen perusteella, että Joe Caligula on myös toisinaan paikalla ilman piilareita? Harmi vaan, kun en pysty nyt just irtoamaan [/quote:e5d70f567c]
En käytä piilareita
Prillit tai prillittömänä [/quote:e5d70f567c]
Okei! Tää selittikin monta asiaa, esim. futiskentällä [/quote:e5d70f567c]
Niinquin nörtti ssjr:lla sanoisi ARVASUB
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.