You are not logged in.
Joukkueen kapteenina muuten varoitan, ettei kannata hirveästi noita paskalevyjänne rahdata mukaan
Kannatti kyllä ottaa. Vaikka toki P.G. määräsi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:8fdb876721="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:8fdb876721]
Debonair
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:6d3efccc95="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:6d3efccc95]
Voi vittu kun en ollut tuolla. Hyvä kysymys! Olin joskus vuosia sitten soittaa levyjä Libertessä niin portsari tuli mainitsee tosta biisistä että tää on kova, kesken duuniensa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:173ef85a63="turston"][quote:173ef85a63="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:173ef85a63]
Voi vittu kun en ollut tuolla. Hyvä kysymys! Olin joskus vuosia sitten soittaa levyjä Libertessä niin portsari tuli mainitsee tosta biisistä että tää on kova, kesken duuniensa [/quote:173ef85a63]
tollaset on niin plussaa elämässä.
aika hyvät kyssärit kyllä, käy kateeks.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:39e929c34a="Joe Caligula"][quote:39e929c34a="turston"][quote:39e929c34a="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:39e929c34a]
Voi vittu kun en ollut tuolla. Hyvä kysymys! Olin joskus vuosia sitten soittaa levyjä Libertessä niin portsari tuli mainitsee tosta biisistä että tää on kova, kesken duuniensa [/quote:39e929c34a]
[/quote:39e929c34a]
Totta, tosin tais samana iltana todella humalaiset virolaisturistit tivata Bonnie T(yleria):ta, mutta sekin kääntyi voitoksi kun tanssivat slovarinsa Vanessa Paradisin Joe le Taxin tahtiin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:2d1140b1a8="kmodig"][quote:2d1140b1a8="Joe Caligula"][quote:2d1140b1a8="turston"][quote:2d1140b1a8="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:2d1140b1a8]
Voi vittu kun en ollut tuolla. Hyvä kysymys! Olin joskus vuosia sitten soittaa levyjä Libertessä niin portsari tuli mainitsee tosta biisistä että tää on kova, kesken duuniensa [/quote:2d1140b1a8]
[/quote:2d1140b1a8]
Totta, tosin tais samana iltana todella humalaiset virolaisturistit tivata Bonnie T(yleria):ta, mutta sekin kääntyi voitoksi kun tanssivat slovarinsa Vanessa Paradisin Joe le Taxin tahtiin [/quote:2d1140b1a8]
http://en.wikipedia.org/wiki/Touche
sun kuva tonne!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:a785ae517b="Joe Caligula"][quote:a785ae517b="kmodig"][quote:a785ae517b="Joe Caligula"][quote:a785ae517b="turston"][quote:a785ae517b="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Se oli Giorgio Moroder - The Chase. Mutta mikäs oli se Afghan Whigsin biisi?[/quote:a785ae517b]
Voi vittu kun en ollut tuolla. Hyvä kysymys! Olin joskus vuosia sitten soittaa levyjä Libertessä niin portsari tuli mainitsee tosta biisistä että tää on kova, kesken duuniensa [/quote:a785ae517b]
[/quote:a785ae517b]
Totta, tosin tais samana iltana todella humalaiset virolaisturistit tivata Bonnie T(yleria):ta, mutta sekin kääntyi voitoksi kun tanssivat slovarinsa Vanessa Paradisin Joe le Taxin tahtiin [/quote:a785ae517b]
http://en.wikipedia.org/wiki/Touche
sun kuva tonne![/quote:a785ae517b]
Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
Harmi. Kerran kuukaudessa on just hyvä tiheys... Ei mitenkään jaksais joka viikko.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Harmi. Kerran kuukaudessa on just hyvä tiheys... Ei mitenkään jaksais joka viikko.
No en mäkään. Mut kerran kuussa saa houkutella vajaamiehistön tueksi.
[quote:ceb98c8184="Ylitarkastaja Tolonen"]Harmi. Kerran kuukaudessa on just hyvä tiheys... Ei mitenkään jaksais joka viikko.
No en mäkään. Mut kerran kuussa saa houkutella vajaamiehistön tueksi. [/quote:ceb98c8184]
Oottekin tollasii aikuisii.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:f7d0754676="Feggy"][quote:f7d0754676="Ylitarkastaja Tolonen"]Harmi. Kerran kuukaudessa on just hyvä tiheys... Ei mitenkään jaksais joka viikko.
No en mäkään. Mut kerran kuussa saa houkutella vajaamiehistön tueksi. [/quote:f7d0754676]
Oottekin tollasii aikuisii.[/quote:f7d0754676]
Onneksi.
Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Ihan hyvä putki kuitenkin, kun viimeksi tokia ja nyt kolmansia. Kyllä me vielä joskus voitetaan osakilpailu!
[quote:ded7d78ed1="stratum"]Meni yllättävän hyvin tänään Kustaa Vaasassa siihen nähden mitä luultiin. Mikäs se viimeinen biisinäyte oli, ei sittenkään vissiin Jarrea?
Ihan hyvä putki kuitenkin, kun viimeksi tokia ja nyt kolmansia. Kyllä me vielä joskus voitetaan osakilpailu![/quote:ded7d78ed1]
Kyllä
Täydellisesti tuntemattomuudesta lähes parrasvaloihin
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mikäs Kraftwerkin biisi se lopulta oli?
Ai olikin Moroderia
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:2cb8186023="hrmunoita"]Mikäs Kraftwerkin biisi se lopulta oli?
Ai olikin Moroderia [/quote:2cb8186023] Mäki heitin alussa että voisko tä olla uudempaa kraftwerkia, sit ku biisi eteni ni päädyttiin jarreen. Toki tiedettiin että ei sekään ole oikein
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:60eda85f3d="turston"][quote:60eda85f3d="hrmunoita"]Mikäs Kraftwerkin biisi se lopulta oli?
Ai olikin Moroderia [/quote:60eda85f3d] Mäki heitin alussa että voisko tä olla uudempaa kraftwerkia, sit ku biisi eteni ni päädyttiin jarreen. Toki tiedettiin että ei sekään ole oikein [/quote:60eda85f3d]
Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
No kun ette juoneet tarpeeksi bisseä niin siksi noin :twisted:
[quote:e4026a1374="Joe Caligula"][quote:e4026a1374="turston"][quote:e4026a1374="hrmunoita"]Mikäs Kraftwerkin biisi se lopulta oli?
Ai olikin Moroderia [/quote:e4026a1374] Mäki heitin alussa että voisko tä olla uudempaa kraftwerkia, sit ku biisi eteni ni päädyttiin jarreen. Toki tiedettiin että ei sekään ole oikein [/quote:e4026a1374]
[/quote:e4026a1374]
Joe, nää on nuoria jamppoja
Paitsi että ne osaa kyllä käyttää internettiä
Mut joskus raaka voima voittaa teknologisen osaamisen
[quote:f4b837400a="Feggy"]Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
No kun ette juoneet tarpeeksi bisseä niin siksi noin :twisted:[/quote:f4b837400a]
Papat kaivo oman hautansa
[quote:0644149c96="Joe Caligula"][quote:0644149c96="Feggy"]Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
No kun ette juoneet tarpeeksi bisseä niin siksi noin :twisted:[/quote:0644149c96]
Papat kaivo oman hautansa [/quote:0644149c96]
[quote:e2776b6673="Jean-Babtiste"][quote:e2776b6673="Joe Caligula"][quote:e2776b6673="Feggy"]Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
No kun ette juoneet tarpeeksi bisseä niin siksi noin :twisted:[/quote:e2776b6673]
Papat kaivo oman hautansa [/quote:e2776b6673]
[/quote:e2776b6673]
Minä join. Tää on fopan syytä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a91d3f9312="stratum"][quote:a91d3f9312="Jean-Babtiste"][quote:a91d3f9312="Joe Caligula"][quote:a91d3f9312="Feggy"]Ei sit WOLlia tulekaan tänä syksynä. Voi voi. Mua voi tarvittaessa värvätä joskus mukaan muihin visoihin jos joukkueessa on vajausta.
No kun ette juoneet tarpeeksi bisseä niin siksi noin :twisted:[/quote:a91d3f9312]
Papat kaivo oman hautansa [/quote:a91d3f9312]
[/quote:a91d3f9312]
Minä join. Tää on fopan syytä.[/quote:a91d3f9312]
Tää on täysin mun syytä.
Tero saatana, s'olet gay!
Perjantaina Jyväskylässä on Hulinaklubilla vähän rokkimuskelin flexausta. Visa alkaa klo 21.45, niin ehtii ottaa happy hour -hintasen bissen ennenkö kisa alkaa. Ovet auki 21!
Approved by BOSS NIGGER!
Ylös. Aika ookoo visa eilen. Mainiota Bad Brains tietoakin oli siellä takakulmassa
Kyssärithän oli aika hyviä, mutta itselleni Three 6 Mafia ja Amebix sössimisistä - mitä vittua! Visailukuntoni on tällä hetkellä noin 70 % luokkaan, mutta Venomia kuunnellen mennään päivä päivältä parempaan suuntaan..
Meiltä meinattiin viedä neljä pistettä Lopulta kolmansia, eikä jossiteltavaa juuri jäänyt.
Tykkään kyllä tosta Kustun visasta.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Lasse vois vaan opetella laskemaan niitä pisteitä oikein. Onhan toi aika perseilyä kun se kusee miltei joka visassa jotain ja sen takia toi sarjataulukkokin on vähän vääristynyt kun se ei suostunut enää parin korjaamisen jälkeen muuttamaan sitä enempää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu